سیمانبری و اجرای سنگ و سرامیک در نجف آباد

?سیمانبری چیست؟

⚡️سیمانبری از جمله نماهای ساختمان می باشد، و همانطور که می دانید نما یکی از مهمترین بخش های ساختمان به شمار می رود و به همین دلیل باید به آن بسیار اهمیت دهید. ساخت نمای ساختمان با سیمانبری یکی از بهترین متریال هایی می باشد که از گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است.

⚡️کیفیت این نما بسیار عالی و بی نقص می باشد، به همین دلیل بسیاری از ساختمان ها از این نما استفاده می کنند. البته باید بدانی مصالحی که در نمای سیمانبری می رود از سیمان است ولی ظاهر آن مقداری متفاوت می باشد. به طور کلی باید دانید این نما مزایایی بسیاری دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد در نمای ساختمانی خود از این نما استفاده می کنند.

⚡️امروزه نسبت به گذشته به نمای سیمانبری توجه کمتری می شود چرا که نماهای دیگری وجود دارد و زیبایی آن نماها تاثیر بسیاری در زیبایی ساختمان ها می گذارد. اما باید بدانید نمای سیمانی از آنجایی که کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارد ماندگاری آن طولانی خواهد بود، در واقع به دلیل کیفیت آن می باشد که بسیاری از افراد هنوز از این نما استفاده می کنند.

?سیمانبری نمای ساختمان 

?شاید برای برخی از افرادی که هیچ اطلاعی در مورد نمای سیمانبری ندارند، این نما نوعی نمای کارگاهی و بدون هیچ گونه زیبایی به شمار رود. بسیاری از افراد شاید حتی به این فکر نکنند که از نمای سیمانی برای ساختمان خود استفاده کنند، چرا که نماهای جذاب دیگری در ساختمان ها به وجود آمده است. بر این اساس شاید نمای سیمانی در نظر برخی از افراد چندان جذاب نباشد.

?این تصور و باوری که بیان کردیم متاسفانه در بین بسیاری از افراد وجود دارد، ولی باید بدانید که نمای سیمانبری به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین نماهای ساختمانی در دنیا به شمار می رود و طرفداران خاص و ویژه خود را دارد.

?یکی از نکاتی که در مورد نمای سیمانبری وجود دارد و شما باید اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید این است که، تنوع رنگی خاصی در آن وجود ندارد، اما کسی که این نما را برای شما به کار می برد می توانید هر رنگی را روی آن به کار ببرد، به نوعی باید بدانید دست نماکار برای رنگ نما بسیار باز است و هر رنگی را که تمایل داشته باشید را می توانید روی آن اجرا کنید.

?اگر شما به این نما مقداری دقت داشته باشید و با نگاه تخصصی آن را مورد بررسی قرار دهید، متوجه می شوید که این نما فوق حرفه ای می باشد و زیبایی ساختمان شما را چندین برابر می کند.

?استفاده از سرامیک در نمای ساختمان 

?نمای ساختمان یکی از قسمت‏های مهم ساختمان است که سرامیک به کار رفته در آن، طراحی و معماری ساختمان را تحت تاثیر قرار می‏دهد. نمای یک ساختمان علاوه بر مهم بودن جنبه زیبایی آن از نظر استحکام نیز بسیار با اهمیت است.

?از سرامیک‏ های سایز بزرگ در نمای ساختمان استفاده می‌شود. استفاده از این سرامیک‏ها در نمای ساختمان می‏تواند از جنبه‌های زیبایی و دکوراسیون، استحکام در برابر آب و هوا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و نظافت آسان‏تر بررسی کرد.

?انتخاب بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی 

?اگر به دنبال یافتن گزینه‌هایی به عنوان بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی هستید قطعاً مصالح مختلفی پیش روی شما قرار دارد. همانطور که می‌دانید انواع سنگ‌های ساختمانی در بازار موجود هستند که هر یک برای یک نوع کاربری طراحی شده‌اند، بنابراین لازم است وقت زیادی برای انتخاب سنگ‌های مخصوص محوطه سازی برای باغ و ویلا به خرج دهید.

1- ماسه‌های تزیینی

?یکی از گزینه‌های خرید بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی، خرید شن و ماسه تزئینی است. شن‌های رنگی و ماسه‌های تزیینی، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سنگ‌های ساختمانی برای محوطه سازی مقابل ویلاها، باغ‌ها و اطراف استخرها در فضای باز هستند.

?شن‌ها عبارتند از سنگ ریزه‌هایی با ابعاد بسیار ریز و شکل‌های متنوع که البته قیمت آن‌ها نیز بسیار ارزان‌تر است. مطابق با سلیقه خود می‌توانید انواع شن و ماسه تزیینی را برای محوطه سازی انتخاب کنید. حتی می‌توانید ماسه‌های رنگی را در لابه لای سنگ ریزه‌ها قرار دهید و نمای جذاب‌تری را به وجود آورید.

2- ماسه سنگ

?سال‌های طولانی است که مهندسان و طراحان فضای سبز از ماسه سنگ به عنوان بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی و نصب در ساخت و ساز استفاده می‌کنند. ماسه سنگ بسیار با دوام و مقاوم است و حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض شرایط مختلف، ثبات خود را حفظ می‌کند.

?ماسه سنگ را می‌توان به ابعاد و اندازه‌های مختلف و برای نصب در راه پله‌ها، پلکان در باغ و ویلا و محوطه‌های فضای سبز به کار برد. ماسه سنگ در رنگ‌های متنوع وجود دارد، بنابراین به عنوان بهترین سنگ ساختمانی برایمحوطه سازی ویلا با تمام ایده‌های دکوراسیون فضای سبز و سازگار است. نگهداری از ماسه سنگ نسبتاً ساده است. به راحتی می‌توانید فضا و محوطه را در اطراف باغ یا ویلا تمیز کنید.

3- سنگ گرانیت

?می‌توان گفت یکی از پرطرفدارترین، پرفروش‌ترین و بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی، سنگ گرانیت است. گرانیت از شهرهای قدیمی و تاریخی اروپا و آمریکای مرکزی به بازار سنگ‌های ساختمانی راه پیدا کرده است.

?سنگ گرانیت بسیار مقاوم و بادوام بوده و نوعی سنگ آذرین محسوب می‌شود که از لایه‌های درونی زمین استخراج شده است. گرانیت، سخت و غیر متخلخل می‌باشد که این ویژگی، آن را برای نصب در شرایط آب و هوایی سخت و به خصوص شرایط سردسیر مناسب ساخته است.

?مهم‌ترین مزیت دیگر سنگ گرانیت به عنوان بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی، تنوع در طرح‌ها و رنگ‌های این سنگ است. شما می‌توانید گرانیت را در اشکال مختلف در بازار پیدا کنید که رنگ‌های تیره و روشن را ارائه می‌دهد. از گرانیت برای پلکان، دیواره‌های باغ و یا جدول‌های تزیینی در محوطه سازی می‌توان استفاده کرد. سنگ گرانیت، قابلیت تحمل درجه حرارت بسیار بالا را دارد و یک انتخاب عالی برای شرایط گرمسیر است.

?لازم به ذکر است که سنگ گرانیت از نظر بافت سنگ بسیار سخت بوده و کار کردن با آن اندکی دشوار است؛ از طرفی دیگر، قیمت خرید گرانیت برای محوطه سازی تقریباً گرانتر است.

4- اسلیت‌ها

?دسته دیگری از بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی، اسلیت‌ها هستند. اسلیت‌ها در حقیقت به تخته سنگ‌هایی گفته می‌شود که دارای رنگ و بافت متنوع بوده و برای ایجاد ظاهر و نمای خلاقانه در محوطه بیرون باغ و ‌ویلا مناسب هستند. مهمترین محدودیت و چالش که برای اسلیت‌ها عنوان شده است، آسیب‌پذیر بودن آن‌ها نسبت به نفوذ آب، قیمت بالا و همچنین هزینه‌های نصب بیشتر است.

5- سنگفرش‌ها

?یکی دیگر از انواع بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی، سنگ فرش است. سنگفرش‌های یا Flagstone سنگ‌های طبیعی هستند که به صورت تخته سنگ در ابعاد مختلف و مسطح برش داده می‌‌شوند. برای مسیرهای پیاده‌روی در میان باغ و ویلا در فضای آزاد، سنگفرش‌ها بهترین انتخاب هستند.

?نصب این سنگفرش‌ها برای محوطه سازی بسیار ساده است و ظاهر آن طبیعی‌تر بوده و البته قیمت مناسب‌تری دارند؛ از طرف دیگر امکان برش دادن سنگ فرش در ابعاد منظم یا نامنظم نیز وجود دارد، به این ترتیب یک محوطه سازی بسیار شیک را با سنگفرش می‌توانید اجرا کنید.

به مدیریت:طاهری

 

 

سیمان بری در نجف آباد , اجرای سنگ در نجف آباد , اجرای سرامیک در نجف آباد , اجرای سنگ و سرامیک باغ در نجف آباد , اجرای سنگ و سرامیک ویلا در نجف آباد , اجرای سنگ و سرامیک باغ و ویلا طاهری , سیمان بری طاهری در نجف آباد , هزینه اجرای سنگ در اصفهان , هزینه سیمان بری در اصفهان , هزینه اجرای سرامیک در اصفهان ,