Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

حفاظ سازه نوین 

صنایع فلزی حفاظ سازه نوین تولید کننده انواع حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی،درب آکاردیونی،سرنیزه در طرح و اندازه های مختلف به سفارش مشتری

شماره تماس:
09195800450

به مدیریت: مصطفوی

🔴حفاظ شاخه گوزنی

💎حفاظ دیوار شاخ گوزنی از محصولات حفاظتی محسوب می‌شود که بهره‌گیری از آن می‌توان موجب تضمین امنیت گردد. این حفاظ ساختمان دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است.

💎داشتن این ویژگی به سبب آن که نرده شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع بالایی تولید شده است، به واسطه برخورداری از این ویژگی می‌توان با بهره‌گیری از این حفاظ دیواری از ورود سارقان به داخل ساختمان‌‌‌های مختلف جلوگیری به عمل آورد. این مدل از حفاظ روی دیوار به علت داشتن این ویژگی، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است.

💎حفاظ شاخه گوزنی یکی از مدل‌‌‌های حفاظ‌‌‌های ساختمانی است که از آن بسیار بهره گرفته می‌شود. این مدل از حفاظ دیواری به واسطه طراحی و ساختاری که داراست، برای تمام ساختمان‌ها با کاربری‌‌‌های متفاوت قابل استفاده می‌باشد. نکته قابل توجه آن است که نرده شاخ گوزنی را می‌توان بدون نیاز خرابی و حتی پس از اسکان در ساختمان نیز نصب و اجرا کرد و از مزیت‌‌‌های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند شد.

💎این محصول حفاظتی به واسطه برخورداری از تراکم و ارتفاع بالایی که از آن برخوردار می‌باشد، در کنار قیمت مناسب آن، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می‌باشد. استفاده از حصار شاخ گوزنی برای ساختمان‌‌‌های مختلف این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان به فضایی امن دسترسی یافت. این مدل یکی از بهترین و محبوب ترین مدل از حفاظ‌‌‌های مدرن است که از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته می‌شود.

💎حفاظ شاخ گوزنی را می‌توان به صورت مستقیم و در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی تمام مدل دیوارها نصب کرد.

🔴حفاظ بوته ای چه مشخصاتی دارد؟

🔸حفاظ‌‌‌های بوته ای ارتفاع‌‌‌های مختلفی دارد و در ارتفاعات متفاوتی تولید می‌شوند.که بهترین آن‌ها انواع استانداردی نیز دارد. همچنین می‌توان اینطور اشاره کرد که این مدل از حفاظ‌ها تراکم‌‌‌های متفاوتی هم دارند.

🔸یکی از نکته هایی که باید در انتخاب حفاظ به آن دقت کنید این است که شما میتوانید تراکم‌‌‌های مختلفی از حفاظ‌‌‌های بوته ای را برای ساختمان خود استفاده کنید و تماما به استفاده شما بستگی دارد.شکل ظاهری این نوع حفاظ‌ها باعث می‌شود که زیبایی نمای ساختمان شما هم بیشتر شود.

🔴کاربرد حفاظ بوته ای

⭐️حفاظ بوته ای شکلی دارد که باعث می‌شود شکل ظاهری آن‌ها بیشتر به چشم بیاید.این نوع حفاظ‌ها در محیط‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

⭐️اینطور گفته می‌شود که از حفاظ‌‌‌های بوته ای باید در نصب پایگاه‌‌‌های نظامی‌و همچنین در بخش‌‌‌های مختلفی مانندفرودگاه ها، مدارس و همچنین منزل نیز استفاده شود.

⭐️شما همچنین در مجتمع‌‌‌های مسکونی و همچنین هتل‌ها و زندان‌ها میتوانید از حفاظ بوته ای استفاده کنید.

⭐️کاربرد بالای این محصول باعث می‌شود تا به صورت عمده در این زمینه و برای حفظ امنیت مورداستفاده قرار گیرند.

 

 

 

حفاظ , انواع حفاظ , حفاظ شاخ گوزنی , تولید فروش و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی حفاظ سازه نوین در تهران , حفاظ شاخ گوزنی حفاظ سازه نوین , تولید انواع حفاظ در تهران , نصب حفاظ شاخ گوزنی در تهران , مزایای حفاظ شاخ گوزنی ,