Address & Contact

Our Address

مازندران ،کیلومتر یک جاده سراسری بهشهر به نکا

Telephone

شرکت باربری و تخلیه بار اتوبوسی نوبهاران

شماره تماس:

09111523421

💫در واقع فرستادن بار با استفاده از اتوبوس به مکان‌های مختلف، یکی از روش‌های بسیار مناسب و فوری است که تمام افراد می‌توانند از آن بهره بگیرند.در دنیای کنونی،با پیشرفت روز افزون امکانات و تسریع انجام کار ها،دیگر بشر دغدغه ی انجام کاری در زمان و مکان مناسب را ندارد.

💫امروزه هریک از ماها برای رسیدگی به کار و مشاغل روزانه، کم و بیش به پست و ارسال از مناطق مختلف کشور و حتی جهان روی میاوریم و از این جهت تعیین و برآورد مبلغ و هزینه ی آن حائز اهمییت ویژه ای است .حمل بار با اتوبوس یکی از روش های مناسب با هزینه معقول و کم است.

✳️مزایای حمل بار با استفاده از اتوبوس 

🔹🔸 ارسال کردن بار با استفاده از اتوبوس نسبت به روش‌های دیگر بسیار به صرفه‌تر است و موجب صرفه‌ جویی در زمان و هزینه‌های‌تان خواهد شد.

🔹🔸 دریافت یا ارسال بار با استفاده از این روش بسیار آسان است و نیازی به طی کردن مراحل پیچیده یا سخت برای ثبت و پیگیری نیست.

🔹🔸  این روش ارسال کردن بار بسیار مناسب‌تر است و شما می‌توانید در هر زمانی که خواستید وضعیت کالای خود پیگیری کنید.

🔹🔸 پرداخت هزینه ارسال بار می‌تواند به‌ صورت پرداخت در مبدا یا مقصد باشد و شما می‌توانید با استفاده از هر روشی که راحت‌تر بودید، اقدام به پرداخت کنید.

🔹🔸 هنگام ارسال بار با اتوبوس جای نگرانی بابت گم شدن یا آسیب دیدن بار وجود ندارد زیرا مسئولین به بهترین شکل ممکن از کالاهایی که تحویل می‌گیرند، مواظبت و نگهداری می‌کنند.

✳️نحوه محاسبه هزینه باربری ترمینال به چه عواملی بستگی دارد؟

🔺 به‌ طور معمول هزینه باربری با توجه به عوامل و شرایط مختلفی تعیین می‌شود و از جمله مهم‌ترین این عوامل می‌توان نوع ماشین حمل بار، میزان مسافت، وزن یا حجم بار، زمان و… اشاره کرد. برای ارسال کردن بار معمولا از اتوبوس‌های مختلفی بهره می‌گیرند، از این رو بهتر است بدانید میزان سوخت مصرفی نیز تأثیر زیادی در تعیین قیمت باربری دارد.

🔺 دقت داشته باشید اگر به درخواست شما اتوبوس در بین مسیر توقف داشته باشد و یا این که دچار تأخیر شود، هزینه باربری ترمینال افزایش می‌یابد و شما باید مبلغی اضافه نیز بپردازید. اگر بعد از ثبت سفارش اقدام به تغییر دادن مسیر کنید، هزینه ارسال بار یا هزینه باربری اتوبوس نیز افزایش خواهد شد. بنابراین بهتر است هنگام ثبت سفارش، دقت خود را تا حدود زیادی بالا ببرید تا اشتباهی رخ ندهد.

به مدیریت: آقای بابلی

 

 

شرکت باربری و تخلیه بار اتوبوسی نوبهاران در بهشهر مازندران , شرکت باربری نوبهاران در بهشهر , شرکت تخلیه بار نوبهاران در بهشهر , تخلیه بار اتوبوسی نوبهاران , شرکت باربری اتوبوسی در بهشهر , هزینه تخلیه بار اتوبوسی در مازندران ,