شرکت بازرگانی آبسار تجهیز آیریک

تهیه و توزیع لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی ، صنعتی

با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت مستمر در زمینه تاسیسات ساختمانی،کشاورزی، صنعتی وبا توجه به نیاز مصرف کنندگان اقدام به تهیه سبد کالای تخصصی در زمینه های فوق کرده است، تا بتواند به بهترین نحو ممکن در راستای اهداف شرکت که بر اصول رضایتمندی مشتریان و تامین نیاز مشتریان بر اساس کیفیت برتر و قیمت مناسب می باشد ، قدم بردارد.

اتصالات الکتروفیوژن

اتصالات الکتروفیوژن

این مجموعه با بکارگیری مشاوران خبره در زمینه تاسیسات توانایی یاری رساندن به مصرف کنندگان عزیز در هرچه بهتر به ثمر رساندن پروژه های شان را دارا می باشد.

با توجه به سابقه حضور در پروژه های مختلف و بنا بر تجربه بدست امده .به این نتیجه رسیده است که فقط قیمت برای مشتری اهمیت ندارد، بلکه تسریع در کار و کاهش هزینه های جانبی بیشترین چالش را برای پروژه ایجاد میکند .

گپ جوشی فشارقوی

به همین دلیل این مجموعه بر ان شده است ،که نه عنوان یک فروشنده بلکه به عنوان یک مشاور یا یک تسریع کننده در کنار پروژه قرار بگیرید .به اینصورت که تمام اقلام مربوط به انتقال اب را به عنوان نیرو شرکت سفارش دهنده استعلام قیمت بگیرید و بهترین قیمت را اعلام کند و پس از تایید مشتری کلیه اجناس را به صورت یکجا به پروژه ارسال کند.

فلنچ جوشی پایه بلند
⭕️معرفی لوله پلی اتیلن

?انواع لوله های پلی اتیلن تک جداره آبرسانی، آبیاری تحت فشار،لوله های گازرسانی ازسایز ۲۰ میلیمتر تا ۳۰۰۰ میلیمتر با کاربردهای گسترده با تجهیزات مدرن و تکنولوژی تولید جهانی می باشد .

?تولیدات در فشار های ۴ بار تا ۲۰ بار می باشد که البته فشار ۶ بار و ۱۰ بار عمده ترین و پرمصرف ترین انواع آن هاست. مواد پلی اتیلن PE 100 , PE80 خودرنگ و بی رنگ برای تولید لوله پلی اتیلن بکار می رود، که در پتروشیمی های کشور تولید می شوند و کاربرد PE100 اخیرا بیشتر شده است.

سه راه تبدیل جوشی فشار قوی

?لوله های پلی اتیلن برای انتقال آب، زهکشی ،سیستم فاضلابی داخل ساختمان و مصارف آشامیدنی و صنعتی و مسکونی و کشاورزی و در صنعت گاز با فشار بالا استفاده می شود. استاندارد های لوله پلی اتیلن ملی و بین اللملی ISIRI14427-2 ، DIN8074 می باشد که معمولا ویرایش های جدیدی هر سال ارائه می شود که در سایت اداره استاندارد قابل دسترسی ست.

 

⭕️لوله و اتصالات پلی اتیلن صنعتی

صنایع

از جمله موارد استفاده ی لوله ‌های پلی اتیلن، انتقال سیالات در پروژه‌های بزرگ صنعتی می‌باشد . که این لوله‌ ها را از سایر لوله‌ ها متمایز کرده است . در حقیقت لوله‌های پلی اتیلن به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند امروزه مناسب ترین و امن ترین گزینه برای سیستم ‌های توزیع گاز طبیعی تحت فشار ، خطوط انتقال نفت ، فرآورده های نفتی و مواد شیمیایی می باشند . از دیگر مصارف این لوله ها می توان به استفاده آنها در توزیع گازهای فشرده و هوا ، خطوط آب آشامیدنی ، سیستم های فاضلاب بهداشتی و خطوط خدمات کاورینگ کابل و لوله‌های آتشنشانی اشاره کرد . همچنین این لوله ها بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت انتقال آب و مواد شیمیایی در عملیات معدن ، پسماندهای خطرناک ، گازهای فشرده و انتقال آب دریا می باشند .

?توليد لوله پلي اتيلن از سايز ١٦ م م الي ٦٣٠ م م
?استاندارد و ابرساني
?با كيفيت بالا ،داراي تاييد جهاد كشاورزي
?داراي ضمانت كالا
?ارسال به تمام نقاط كشور

⭕️ لوله پلی اتیلن آب رسانی

تولید و فروش انواع لوله پلی اتیلن آب رسانی با بهترین کیفیت و تضمین کالا

⭕️آبیاری قطره ای – تحولی بزرگ در سیستم آبیاری

طراحی و اجرای سیستم آبیاری قطره ای ضمن افزایش تولید ،کیفیت محصول را بالا برده و در مصرف آب در حد قابل توجهی صرفه جویی می شود.

آیا با آبیاری قطره ای آشنایی دارید؟

.

 

انواع اتصالات مورد استفاده در کشاورزی و صنعت 


?اتصالات پيچي
?اتصالات جوشي
?اتصالات الكتروفيوژن
?اتصالات فولادي
?شيرالات چدني

 

لوله پلی اتیلن ابرسانی

⭕️کاربرد لوله پلی اتیلن

?لوله های پلی اتیلن فا ضلابی از جنس مواد پلیمری بوده و جزو لوله های پلاستیکی طبقه بندی میشوند. این لوله ها دارای کاربرد گسترده ای بوده و برای انتقال و جمع اوری فاضلاب ها و پساب های صنعتی تولید گشته اند. از این لوله ها برای فاضلاب های شهری و روستائی، فاضلاب های صنعتی، جمع اوری آب های سطحی، شبکه های زهکشی به طور گسترده استفاده میکنند. این لوله ها در سایز، وزن و ضخامت های مختلف تولید شده و بر حسب سایز از ۱۶ تا ۲۰۰۰ میلی متر موجود می باشند. این لوله ها در انواع تک جداره، دو جداره یا کاروگیت به صورت کوپلر دار و اسپیرال موجود می باشند. این لوله ها تحمل بارهای مختلف تا ۶ بار را داشته و برای بار های بیشتر نیز قابل تولید می باشند.

?اولین نکته ای که برای خرید لوله پلی اتیلن مورد توجه قرار گیرد زمینه های کاربرد این نوع لوله است. بهتر است بدانید لوله پلی اتیلن طیف وسیعی از خطوط لوله صنعتی، دریایی، شهری، دفن زباله، حفاری،کشاورزی و غیره را شامل می شود. این نوع از لوله ها کارایی خود را در موقعیت های مختلفی از جمله سطح زمین، زیر زمین، شناور و سطوح زیر دریا با آزمایش های مختلف ثابت کرده اند.

اتصالات پیچی و جوشی

?از طریق لوله های پلی اتیلن می توان انواع مواد سیال مانند آب آشامیدنی، فاضلاب، موادشیمیایی، دوغاب، پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده را منتقل نمود.

?لوله های پلی اتیلن با سابقه ای دیرینه در صنایع نفت وگاز برای توزیع گاز شهری در مقایسه با لوله های دیگر از لحاظ تعمیر و نگهداری بسیار مرقون به صرفه است. در سال های اخیر استفاده از این نوع لوله‌ها به دلیل کارایی بالا ، استحکام، دوام و روش نصب آسان در شبکه های آبرسانی مورد توجه مدیران پروژه ها قرار گرفته است.

?لوله پلی اتیلن فاضلابی که برای داخل ساختمان استفاده می‌شود.

?لوله پلی اتیلن آبرسانی با دارا بودن مواد آنتی یو وی در برابر پوسیدگی و تابش نور خورشید مقاوم است و برای انتقال آب استفاده می شود.

?لوله پلی اتیلن فشار قوی به دلیل دارا بودن فشار بالا و حساسیت زیاد برای انتقال گازهای فشاری قوی کاربرد دارد. بهتر است برای جلوگیری از ترکیدگی لوله و اتلاف سرمایه از لوله های گرید A و B استفاده شود.

?لوله پلی اتیلن کابلی یا لوله پلی اتیلن درجه ۲ که ارزان ترین نوع لوله است؛ این نوع لوله به دلیل عدم نیاز به تحمل فشار زیاد معمولاً برای عبور کابل برق مفید است.

?لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای که برای استفاده در آبیاری محصولات کشاورزی کاربرد دارد.

?لوله پلی اتیلن گازی برای انتقال گاز شهری.

?لوله زهکش تمام سوراخ ، نیم سوراخ ، با روکش و بدون روکش که معمولاً برای زهکشی زمین های کشاورزی استفاده می شود.

نکات پایانی:

?آنجا که لوله های پلی اتیلن در موقعیت‌هایی چون سطح زمین ، حالت مدفون ، شناور و سطوح زیر دریا قابل استفاده می باشد . بنابراین برای استفاده در بیشتر صنایع ، انتخابی اصلح می باشند . سیستم لوله های پلی اتیلن راه حل پایدار و بی زیان برای تقاضای رو به رشد آب پاک و سیستم های فاضلاب مدرن را فراهم می کنند . بر اساس تجربه و اطلاعات به دست آمده در این زمینه ، لوله پلی اتیلن کلید ساخت فردا با مراقبت از امروز ، حفاظت از منابع گرانبها و قطعا صرفه جویی در پول بیشتر می باشد .

به مدیریت : حمید عظیمی

https://www.linkedin.com/posts/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D8%A7%D9%8A%D8%B1%D9%8A%D9%83-760567200_aesaewaesaev-afyaesaeyabraepaesaeyaesaeu-activity-6742420583721631744-Pj3x

 

 

لوله های دریپردار آبسار

 

لوله های آبیاری

 

فروش تجهیزات آبیاری

 

محصولات آبیاری بازرگانی آیریک

 

آبیاری قطره ای

 

تجهیزات آبیاری آبسار آیریک

 

 

 

 

 

 

شرکت بازرگانی آبسار تجهیز آیریک در اصفهان , تهیه و توزیع لوله و اتصالات پلی اتیلن در اصفهان  ,  لوله پلی اتیلن  , تهیه و توزیع و اتصالات پلی اتیلن آبسار تجهیز آیریک , قیمت لوله پلی اتیلن , کاربرد لوله پلی اتیلن ,