Address & Contact

Our Address

بندرعباس ، مجتمع تجاری سیتی سنتر ، طبقه دوم ، پلاک 87/88

شرکت بازرگانی لوازم کوهنوردی و تجهیزات غواصی هوران مهر پوریا 

Horan Mehrpooria Mountaineering and Diving Equipment Trading Company

 واردات لوازم اورجینال کوهنوردی ، کمپینگ و طبیعت گردی فروش عمده و تک
Import of original equipment for mountaineering, camping and hiking, wholesale and retail
وارد کننده انواع تجهیزات ورزش های آبی
Importer of water sports equipment

شماره های تماس:

09360912473

07632236167

✳️تامین اقلام و لوازم مورد نیاز و کاربردی در زمینه فعالیت های کمپینگ ، کوهنوردی ، طبیعت گردی و سفر همانند :

🌀 ابزار و تجهیزات کمپینگ ، چادر مسافرتی و کوهنوردی ، دوربین شکاری و دوچشمی ،کیسه خواب کوهنوردی ، کوله پشتی کوهنوردی و مسافرتی ، کفش و پوتین کوهنوردی ، عصا و کلنگ کوهنوردی ، عینک کوهنوردی ، تجهیزات پخت و پز کوهنوردی ، دستکش کوهنوردی ، کلاه کمپینگ ، پانچو و بادگیر کوهنوردی ، انواع ظروف مسافرتی و کوهنوردی و دیگر لوازم کوهنوردی و کمپینگ

🌀 کمپینگ و کوهنوردی ازجمله فعالیت‌های ورزشی هیجان‌انگیز هستند که معمولاً به‌صورت گروهی انجام می‌شوند. در سفرهای طبیعت‌گردی و کمپینگ افراد نیاز به وسایل و ابزارآلات مهم و گاهی فنی دارند. بهتر است پیش از شروع کوهنوردی و سفرهای کمپینگ برای خرید مهم‌ترین لوازم این ورزش‌ها و سفرها اقدام کرد.

✳️ چک لیست و لوازم ضروری کوه‌نوردی و کمپینگ

🌀 کمپینگ و کوهنوردی روحیه‌ی افراد را بسیار پرنشاط و مهارت‌های بسیاری را در زنان و مردان تقویت می‌کنند. برای یک سفر طبیعت‌گردی بدون خطر و لذت‌بخش بهتر است مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم را همراه خود داشت. برای ورزش کوهنوردی کوله‌پشتی مناسب و کفش ورزشی مهم‌ترین وسایل هستند. کوله‌پشتی‌های کوهنوردی‌ از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و دارای حجم‌های متفاوتی هستند.

🌀 برخی از آن‌ها کوچک و برای برنامه‌های یک‌روزه هستند درحالی‌که بعضی از مدل‌های آن‌ها بزرگ و مناسب برنامه‌های چندروزه هستند. کوله‌های بزرگ باید ظرفیت کافی برای قرار دادن کیسه‌خواب، لباس برای چند روز و چند لیتر آب داشته باشند.

🌀 کفش کوهنوردی همانند سایر لوازم کوهنوردی از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. برخی از کفش‌های کوهنوردی برای فصل تابستان مناسب هستند و می‌توان آن‌ها را در سفرهای کمپینگ هم استفاده کرد. برخی هم مناسب صعودهای بلند و زمستان هستند و در برف و یخ از پا به‌خوبی محافظت می‌کنند. کفش‌های کوهنوردی زمستانه قیمت بسیار بالایی دارند و مناسب کوهنوردهای حرفه‌ای هستند.

کفش پیاده روی outdoor

✅ کیسه‌خواب و چراغ‌قوه ازجمله مهم‌ترین وسایلی است که برای کوهنوردی و کمپینگ چند روزه نیاز است. کیسه‌خواب‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و قیمت نسبتاً بالایی دارند. خواب در کوهنوردی بسیار مهم است از این رو خرید یک کیسه‌خواب باکیفیت و گرم در این ورزش بسیار مهم است.

✳️ پیش از خرید لوازم کوه‌نوردی و کمپینگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

🔶 پیش از خرید لوازم کوهنوردی و کمپینگ بهتر است به فصل‌ مورد استفاده، بودجه‌ی خود و سایز پا و بدن خود توجه کرد. وسایل کوهنوردی زمستان بسیار متفاوت از لوازم کوهنوردی تابستان هستند. چادرهای کمپینگ در فصل پاییز متفاوت از چادرهای فصل تابستان هستند. برای فصل پاییز و زمستان باید از چادرهای مخصوص و با کاور مخصوص استفاده کرد تا باران یا برف وارد فضای داخلی چادر نشود.

🔶 برخی از لوازم کوهنوردی و کمپینگ به اهمیت کوله‌پشتی، کیسه‌خواب و کفش هستند ولی خیلی از افراد از خرید آن‌ها غافل می‌شوند. قاشق و چنگال، لیوان، چاقو و زیرانداز شخصی ازجمله دیگر وسایل مهم در کمپینگ و کوهنوردی هستند که بسیار پرکاربرد هستند و به فضای کمی هم نیاز دارند. تجهیزات کوه‌پیمایی و سفر کمپ بسیار متنوع هستند، فندک، طناب، فلاکس و آتش زنه ازجمله دیگر وسایل مهم و کاربردی این رشته‌ها است که می‌توان آن‌ها را به‌مرور تهیه کرد.

مدیریت : آقای پوریا ترکمان

 

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

کوله رانینگ هاسکی مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری
فضای مخصوص برای کمل بک
جای کارت های بانکی روی بند های کوله
سه جای مخصوص قرار گرفتن بطری آب

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

کیف های کمری برند هاسکی بسیار سبک در تنوع بالا

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

کیف های دوچرخه سواری(raning) در رنگ های مختلف ضد آب 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تیشرت the north face

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

باتوم کچوا quechua
arpenaz100
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
ظروف اسکیمو
eskimo

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

کمربند تاکتیکال برند 5.11+
جنس برزنت ضخیم بافت از کنف

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

کوله ی سالیوا 45+5 لیتری

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

ننو تک نفره و دو نفره چوبدار و بدون چوب

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

چادر کچوآ اورجینال فرانسه
دو نفره
دو پوش (ضد آب ،ضد باد)
ابعاد :130 ×210 cm
3 سال گارانتی و وارنتی تعویض

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

فروشگاه لوازم کوهنوردی , قیمت لوازم کوهنوردی , لوازم کوهنوردی , لوازم کمپینگ, لوازم طبیعت گردی ,