توزیع انواع روغن خوراکی و برنج ایرانی و خارجی در شرکت سپند سترگ آریا درلاهیجان گیلان

💠 توزیع روغن خوراکی و برنج

💠 فروش انواع برنج شمال ، آرد برنج هاشمی 

💠 مرغوب ترین روغن های خوراکی

💠 برنج هاشمی (هاشمی دودی) ، شیرودی دودی ، شیرودی ، فجر علی کاظمی ، دم سیاه ، نیم دانه هاشمی

💠 پخش عمده روغن های خوراکی اعم از صاف قنادی،جامد،مایع،سرخ کردنی و سویا

💠 پخش انواع روغن خوراکی و برنج ایرانی و خارجی با بهترین قیمت و معروفترین برندها

🔴برنج ایرانی

🌾 برنج جزء جدا نشدنی سفره‌های ایرانی است، اما مردم سایر نقاط دنیا نیز به این ماده غذایی علاقه زیادی دارند. برنج تنوع و کیفیت متفاوتی دارد. بنابراین، دانستن ویژگی‌های یک برنج با کیفیت می‌تواند هنگام خرید در تشخیص برنج مرغوب و نا مرغوب به شما کمک کند. برنج با کیفیت هم طعم بهتری دارد، هم برای سلامتی مفیدتر است.

🌾 شناسایی برنج با کیفیت از میان سایر برنج‌ها کار سختی نیست. توجه به مواردی مانند ظاهر، بافت، رنگ و عطر برنج می‌تواند در تشخیص برنج مرغوب به شما کمک کند. یکدست و یک رنگ بودن برنج نشان دهنده کیفیت خوب برنج است. یک برنج با کیفیت زیر دندان به راحتی خرد نمی‌شود و خوش پخت است.

🌾 انتخاب برنج کهنه یا تازه سلیقه‌ای است، اما اگر به تازگی و عطر برنج اهمیت می‌دهید، در نظر گرفتن موارد ذکر شده می‌تواند برایتان مفید باشد. در حال حاضر، برنج ایرانی یکی از مرغوب‌ترین وسالم‌ترین انواع برنج است و در مقایسه با برنج‌های دیگر، عطر بیشتر و طعم بهتری دارد.

🔴تفاوت برنج تازه و برنج کهنه

🔹یکی از مهم ترین تفاوت هایی که برنج کهنه با برنج تازه یا نو دارد عطر برنج می‌باشد. باید گفت که هر چه برنج کهنه تر باشد عطر کمتری نسبت به برنج تازه خواهد داشت.

🔹یکی دیگر از تفاوت هایی که با هم دارند در میزان شفافیت برنج می‌باشد. معمولا برنج‌‌‌های تازه شفاف تر از برنج‌‌‌های کهنه می‌باشند و اگر آن‌ها را کنار هم قرار دهید کاملا قابل تشخیص می‌باشد.

🔹میزان خشکی برنج کهنه بیشتر از میزان خشکی برنج تازه می‌باشد.

🔹برنج تازه به دلیل اینکه تازه است شفته و شل می‌شود و خوش پخت نمی‌باشد اما برنج کهنه خوش پخت است.

🔹برنج‌‌‌های کهنه قیمت بالاتری نسبت به برنج‌‌‌های تازه دارند.

🔹برنج‌‌‌های کهنه اگر روی دست قرار گرفته شود حالت خشکی آن احساس می‌شود.

🔹زمانی که برنج‌‌‌های کهنه را در دست بگیرید شاهد برخی از گرده‌‌‌های برنج خواهید شد در حالی که برنج تازه دارای گرده نمی‌باشد.

🔴روغن خوراکی

⭐️روغن های مایعی که برای پخت غذا و سرخ کردن از آن استفاده می شود همگی از گیاهان خاصی همچون آفتابگردان، کلزا، کانولا، زیتون و … تولید می شوند که به آنها روغن مایع گیاهی گفته می شود. روغن آفتابگردان، روغن زیتون، روغن ذرت و روغن کلزا همگی روغن های گیاهی هستند. در حقیقت اکثر روغن های خوراکی مایع که در بازار وجود دارد روغن گیاهی است که از دانه های روغنی گیاهان بدست آمده است.

⭐️روغن‌های گیاهی بسیاری برای آشپزی استفاده می‌شوند، اما برخی از آن‌ها مانند روغن کنجد نقطه دود پایینی دارند و در نتیجه بهتر است از آن‌ برای تهیه سس و سالاد استفاده کرد. دیگر روغن‌ها مانند روغن آفتابگردان، روغن ذرت و روغن کانولا به دلیل نقطه دود بالاتر از 200 درجه سانتی‌گراد، بهترین روغن برای پخت‌وپز هستند.

⭐️در این میان، روغن ذرت به دلیل تناسب بسیار مناسب بین اسیدهای چرب ضروری و نقطه دود 232 درجه سانتی‌گراد، محصول بسیار مناسبی برای استفاده در انواع روش‌های طبخ غذا و سرخ کردن است. طبع روغن ذرت سرد و خشک بوده و منبعی غنی برای دریافت اسیدهای چرب ضروری است.

مدیریت : آقای ابراهیمیان

🔰 دفتر تهران :صالح آباد،میدان اعدام (محمدیه )،پشت مسجد قمر بنی هاشم

لینک واتساپ👇

https://chat.whatsapp.com/IgaFlRgXGNt2LOIr1g0HjD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برنج , برنج شمال , آرد برنج , آرد برنج شمال , روغن زیتون , برنج دودی , برنج فروشی , روغن گیاهی , روغن خوراکی , بهترین برند روغن خوراکی ایرانی , بهترین مارک روغن خوراکی خارجی , بهترین روغن خوراکی از نظر طب سنتی , بهترین روغن خوراکی برای کودکان , بهترین روغن خوراکی حیوانی , انواع روغن های گیاهی خوراکی , روغن , روغن خوراکی , برنج , برنج خارجی , برنج ایرانی , توزیع عمده , عمده فروش برنج , عمده فروش , تن ماهی طبیعت , تن ماهی دل افرین , تن ماهی بهانه , نبات , نبات چوبی , گز , گز بلداجی ,