شرکت تولیدی رتیواتور و گاوآهن آرکا صنعت رامجرد 

? تولید انواع رتیواتور ، گاوآهن برگردان و گاوآهن قلمی

? تولید و ارائه انواع ادوات باغبانی و زراعی و کشاورزی

⭐️ محصولات بی انتها با توجه به جزئیات⭐️

? ارائه انواع سموم و کود های کشاورزی و خانگی از برترین برند های دنیا

☘️ ارائه انواع بذور سبزیجات، صیفی جات و سایر بذور کشاورزی

? مشاوره رایگان در زمینه کشاورزی توسط کارشناسان مجرب مجموعه

? آموزش مباحث باغداری،زراعی و اصول فنی سموم و کود ها

? مشاوره در زمینه تولید ادوات کشاورزی

?کیفیت فقط زمانی اتفاق می افتد که به اندازه کافی مراقب باشید تا بهترین تلاش خود را انجام دهید.?

?خدمات حرفه ای ما سریع و مطمئن می باشد?

????????????

? هر آنچه که باید در مورد رتیواتور ها بدانید?

? رتیواتور چیست و برای چه کارهایی عموماً استفاده می شود؟

رتیواتور یا تیلر یک دستگاه خاکورزی یا شخم زنی است که به تراکتور ها متصل می شوند و به منظور شخم زدن مزارع و زمین های کشاورزی توسط یک سری تیغه ها مورد استفاده قرار می گیرد. رتیواتور یک ابزار مفید در کشاورزی است که برای آماده خاک جهت کشاورزی استفاده می شود.

? استفاده از انواع رتیواتورها در کشاورزی

آماده سازی خاک برای کشاورزی می تواند وقت گیر باشد. با این حال، با ابزار و تجهیزات مناسب می توان کارایی و بازدهی کار را افزایش داد. رتیواتور یک قطعه مفید در ماشین آلات باغبانی است که برای آماده سازی خاک زمین های کشاورزی استفاده می شود.

این قطعات همه کار و چند منظوره در بین تجهیزات مورد استفاده در صنعت کشاورزی یک دستگاه مجهز به موتور می باشد که از تیغه های چرخان برای زیر و رو کردن خاک استفاده می کند. اساساً رتیواتورها تجهیزات زیر و رو کردن یا خاک برداری زمین هستند که عملکردی مشابه کولتیواتور ها و تیلر ها دارند. در حالی که تمامی رتیواتورها عملکردی مشابه را انجام می دهند، اما مدل های مختلف قابلیت های مختلفی را ارائه می دهند.

? کاربرد ریتواتورها به صورت خلاصه به شرح زیر می باشد:

? زیر و رو و تراز کردن خاک زمین.
? آماده سازی بستر بذر برای کاشت.
? برای خاک ورزی اولیه و ثانویه از رتیواتور استفاده می شود.
? به حداقل رساندن مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان.
? آماده سازی خاک می تواند زمان بر باشد، اما با استفاده از این ابزار می توانید بازدهی کار خود را افزایش دهید

? مزایای استفاده از رتیواتور ها در باغات کشاورزی

استفاده از رتیواتورها به كشاورزان این امکان را می دهد كه بدون استفاده از تعداد زیادی کارگر، خاک زمین خود را آماده كنند. اطمینان حاصل از آماده سازی خاک به شکل مناسب بسیار مهم است. زیر و رو کردن خاک باعث می شود که مقدار مواد مغذی به صورت حداکثری برای محصولات زراعی فراهم شود. هر چه ساختار خاک بهتر باشد، عملکرد و بازدهی محصولات زراعی بیشتر می شود و سودآوری بیشتری را به همراه دارد.

به طور معمول، مدل های صنعتی رتیواتور ها از نوع خودرو یا خودکار هستند و قادر به حرکت هم رو به عقب و هم رو به جلو هستند. گیربکس یا جعبه دنده این امکان را به شخصی که با دستگاه کار می کند فراهم می آورد که سرعت دستگاه را تغییر دهد در حالی که پره ها با همان سرعت چرخش خود را ادامه می دهند.

سرعتی که این قطعات قادر به رسیدن به آن هستند، بستگی به مدلی دارد که شما برای خرید انتخاب کرده اید. یکی دیگر از مزایای استفاده از رتیواتور این است که کار با آنها راحت تر از سایر انواع ماشین آلات است که عملکرد مشابهی را انجام می دهند.

با مجهز بودن به موتورهای قدرتمند و پره ها یا تیغه های بزرگ، رتیواتورهای كشاورزی قادر هستند در مدت زمان كوتاهی مساحت های زیادی از خاک زمین را نرم کرده و یا شخم بزنند. استفاده از رتیواتور، کشاورزی را کارآمدتر و راحت تر می کند. کشاورزان معمولاً متوجه خواهد شد که محصولات زراعی آن ها در خاکی که با استفاده ازرتیواتور آماده سازی می شود، رشد بهتری را دارند.

? مزایای استفاده از رتیواتور نسبت به روش های سنتی آماده سازی زمین های کشاورزی به شرح زیر می باشد:

? مناسب برای استفاده در کشت و زراعت زمین های خشک و مرطوب.
? روتیواتور برای از بین بردن کلش های (باقی‌ماندۀ محصولات دروشده در کشتزار) نیشکر، گندم، چمن، سبزیجات، علفهای هرز و غیره مناسب است. با استفاده رتیواتور رطوبت خاک حفظ شده و تخلخل و هوادهی خاک افزایش می یابد که باعث بهبود جوانه زنی و رشد محصول زراعی می شود.
? برای نرم کردن و هوادهی خاک (نفوذ هوا در خاک) تا عمق ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر از رتیواتورها استفاده می شود.

مدیریت : آقای نعمت اله رحیمی

رتیواتور چیست , رتیواتور باغی , رتیواتور سبک_سنگین , گاوآهن برگردان , گاوآهن قلمی , ادوات کشاورزی, بذر کشاورزی , مشاوره کشاورزی , سموم و کود کشاورزی ,