شرکت تولیدی شومینه زرین

 

شرکت تولیدی صنعتی زرین تبریز

🔥 این شرکت با استعانت از خداوند منان و تلاش و کوشش وافر چندین ساله، موفق به تولید شومینه های کلاسیک و مدرن برآمده است تا در ضمن کسب رضایت مشتریان، ضمن خود کفایی در تولید محصول ، با عنایت به موهبت های خداوند متعال در نیل به اهداف متعالی، همانا در خدمت به خلق برآییم.

🔥 لذا ، شرکت تولیدی صنعتی زرین تبریز مفتخر است با تولید شومینه های کلاسیک و مدرن بروز دنیا و قابل رقابت با مشابه نمونه های خارجی، در ضمن تولید محصولات، از لحاظ کیفی و کمی منطبق با استاندارد های بین المللی موضوع، نظیر شومینه های کلاسیک قابل تعبیه در سه حالت گازی، برقی، هیزم سوز و شومینه های مدرن با طرح LCD به دو حالت گازی و برقی با راندمان و گرمادهی بالا و مصرف سوخت پایین، حجم کمتر توأم با زیبایی فزاینده در محل، نصب روکار و قابل نقل و انتقال،که از جمله ویژگی های شاخص تولیدات شرکت زرین محسوب می شود، در حیطه نصب و راه اندازی سریع و آسان و هم در حیطه پشتیبانی و گارانتی به معنای واقعی از محصولات، همچون خدمات پس از فروش در کل کشور، توانمندی خود را اعلام می نماید.



🔥 در کلام آخر امید و آرزوی شرکت تولیدی صنعتی زرین تبریز مشارکت و همکاری روز افزون با شما گران قدران می باشد.

🔥 گامی تازه در دکوراسیون منزل

🔥 تولید شومینه های زرین

🔥 پذیرش نمایندگی از سراسر کشور

🔥  کیفیت برتر ضامن کار ماست🔥

 , شومینه طرح گیتار در تبریز ,

❇️امروزه یکی از معیارهای لوکس و مجلل بودن خانه‌ها، وجود شومینه است. شومینه وسیله‌ای گرمایشی است که از قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفتند ولی با پیشرفته‌تر و زیباتر شدن آن‌ها، این وسیله گرمایشی به آیتمی لوکس در دکوراسیون خانه مبدل شد.

❇️هیمه سوز یا شومینه دیواری یک ساختار معماری درون دیوار است که با نگه داشتن آتش، سبب گرمایش محیط می‌شود. شومینه‌ها بر اساس نوع سوخت، شکل ظاهری و روش نصب به چندین گروه دسته بندی می‌شوند. انتخاب نوع و ابعاد شومینه‌های قابل نصب بر روی دیوار، بر اساس چیدمان و دکوراسیون منازل انجام می‌گیرد.

❇️شومینه معمولا در دنیا با شکلهای ظاهری متفاوت به صورت کلاسیک .مدرن.وسنتی اجرا می شوند
شومینه های مدرن در طرح های مختلف ال سی دی در باکس دیوار کاذب که با کناف یا هر سازه ی محکم واستانداردی در طرح های دلخواه ساخته میشود قرار میگیرد یا شومینه های کلاسیک با فرم چوب در طرح های مبله یا کنار سالن‌یا میز tvو… ،سنگ وچدن.یا بصورت معلق در طرح ورنگها واندازه های دلخواه مشتری متناسب با دکور منزل با دوسوخت برق وگاز تهیه شده واستفاده میشود.البته بعضا هم به صورت هیزمی یا اتانولی استفاده میشود.

🔥 شومینه گازی

شومینه های گازی همانطور که از نامش پیداست انرژی گرمایی خود را از گاز های متان تامین میکنند که با مصرف بسیار کم در حدود۱/۲متر مکعب در ساعت میتوانند گرمای مطلوب فضایی به متراژ ۱۰۰ متر مربع را تامین کنن.در این شومینه ها که بدنه ی فولادی دارند از رنگ الکترواستاتیک وسیستم عایق دوجداره وشیشه ی سکوریت آنتی شوک استفاده میشود تا هیچ اسیبی به دکوراسیون ومحل نصب چه در باکس چه در فرم های کلاسیک نرسد.مشعل های استفاده شده در شومینه های زرین بسیار کم مصرف با راندمان و امنیت بالا میباشند

🔥 شومینه برقی

شومینه هایی که با جریان برق کار میکنند بسیار کم مصرف بوده .ودارای حرارت ونمایش شعله ی فوق العاده عالی هستن .خروجی حرارت که با فن وهیتر هست از دمپرها قابل تنظیم هستند.این شومینه ها آرجی بی دار بوده ودر ۷ رنگ قابلیت تغییر دارند.بدنه ی فولادی با رنگ الکترواستاتیک وشیشه ی سکوریت انتی شوک از ویژگی های شومینه های برقی هست.

🔥 شومینه های اتانولی

شومینه های اتانولی به صورت شعله های واقعی دارای حرارت قابل قبول در فضاهای باز یا داخل میزهای کنفرانس یا دور همی و بعضا داخل شومینه های سنتی مورد استفاده قرار میگیرد.در شومینه های اتانولی انرژی گرمایی وشعله از طریق سوختن الکل واتانول حاصل میگردد.البته برای استفاده مداوم مقرون به صرفه نیست.وجایگزین های مناسبتری مثل گاز متان وجریان الکتریسیته وجود دارد که شومینه های گازی وبرقی بصورت ال سی دی برای این منظور توسط متخصصین ما طراحی وتولید میشود که با راندمان بالا مورد استفاده عموم قرار میگیرد.

🔥 شومینه های هیدروکسی

همان بخار سرد،که بصورت شعله ی مجازی داخل شومینه های کلاسیک وسنتی در جاهایی که محل اجرای شومینه دارای دودکش نباشد مورد استفاده قرار میگیرد.

به مدیریت:محمد عشقی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  شومینه طرح گیتار در تبریز

 

 

 

 

 

1- شومینه های ۳بعدی ۳طرفه یاu(برقی،گازی)

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

2- شومینه های معلق( گازسوز ،هیزمی)

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

3- شومینه های مبله(برقی)

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

4- شومینه اتانولی

 

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

5- شومینه های مدرن ال سی دی یا دیواری (برقی،گازی)

 

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

6- شومینه های مدرن ال سی دی یا دیواری(برقی،گازی)

 

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

7- شومینه های کلاسیک(برقی،گازی،چدنی)با فرم چوب

 

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

8- شومینه های ۹۰درجه یا Lمدرن(برقی،گازی)

 

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

9- شومینه های کلاسیک(برقی،گازی،چدنی)با فرم چوب و سنگ

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

۱۰_میز آتش_آتشدان

 

 

شماره های تماس:
۰۹۱۴۷۷۸۷۴۹۲
۰۹۱۴۳۱۹۷۴۹۲

 

شومینه , انواع شومینه , شرکت تولیدی شومینه زرین در تبریز , نقش شومینه در دکوراسیون منزل , بخش های اصلی شومینه , تولید انواع شومینه در تبریز , بهترین نوع شومینه در تبریز , ساخت شومینه ,