Address & Contact

Our Address

تهران، جاده خاوران(امام رضا)، بعد از پلیس راه شریف آباد، شهرک صنعتی جنت آباد، بلوار صنوبر، خیابان لاله37، واحد سوم شمالی شماره 1058

شرکت تولیدی و صنعتی طناب و نخ مصنوعی قصران

انواع نخ های دروگر مورد ، استفاده دستگاه های بسته بندی گندم و علوفه (دروگر) برای کاربرد کشاورزی در مناطق کوهستانی با کیفیت مطلوب

تولید انواع طنابهای پلی پروپیلن در سایز های متفاوت (۸ الی ۳۰ میلیمتر) با کاربرد صنعتی ، کشتیرانی و تجهیزات ماهیگیری

تولید انواع نخهای بسته بندی در اوزان مختلف با کاربرد وسیع در مصارف تجاری و صنعتی .

انواع نخ های عدل بندی پلی پروپیلن برای بسته بندی گندم و علوفه مطابق با استاندارد های روز با جدیدترین نوع تکنولوژی و ماشین آلات مدرن و پیشرفته جهت مصارف کشاورزی .

شرکت تولیدی و صنعتی طناب و نخ مصنوعی قصران در سال ۱۳۸۸ با هدف تولید انواع نخ های کشاورزی و صنعتی و همچنین انواع طناب های صیادی صنعتی و دریایی به ظرفیت سالیانه ۳۰۰۰ تن در سال در شهرک صنعتی جنت آباد استان سمنان به بهره برداری رسیده است .

این واحد با استفاده از ماشین آلات مدرن و پیشرفته و بهره گیری از متخصصین کار آزموده در آزمایشگاه مجهز ، تولیدات خود را از نظر کیفی زیر نظر کارشناسان مجرب تحت دقیق ترین آزمایشات قرار میدهد .

این شرکت با تولید کالای مرغوب و جلب رضایت مشتریان و رعایت استاندارد های مربوطه و افزایش توان در جهت جایگاه مناسبی در بازار های داخلی و خارجی بدست آورده است .

مدیریت : ناصر سیفان

سایت رسمی شرکت تولیدی قصران

http://www.tvnghasran.com