Address & Contact

Our Address

آ ، طبقه اول بیمه ایرانذربایجان غربی،بازرگان،۵۰ متر پایین تر از بانک ملت

Telephone

صادرات و واردات و حواله ارزی محرم نژاد در بازرگان

گیتی نفس ایرانیان منطقه آزاد ماکو

?منظور از ترخیص کالا از گمرک چیست؟

?نحوه ترخیص کالا از گمرک به کلیه اقداماتی گفته می‌شود که براساس آن یک کالا مجوز صدور یا ورود به یک کشور را دریافت می‌کند. اصلی‌ترین محل برای ترخیص کالا، گمرک بوده که کالاها بعد از ورود به آن و طی کردن برخی مراحل، مجوز لازم برای ورود یا خروج از یک کشور را دریافت می‌کنند.

?گاهی اوقات صادرکننده یا واردکننده خود اقدام به انجام این کار می‌کند. اما در بسیاری اوقات یک نفر به نمایندگی از آنها قبول مسئولیت کرده و در مقابل دستمزد خود را دریافت می‌کند. به چنین فردی اصطلاحا ترخیص‌کار می‌گویند.

?با این حال، برای انجام این کار باید یک سری شرایط را دارا بود. از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به داشتن کارت بازرگانی اشاره کرد. نحوه ترخیص کالا از گمرک و دریافت مجوز در این خصوص یکی دیگر از الزامات قانونی برای انجام این کار است.

?مزیت فوق العاده گمرک بازرگان در صادرات و واردات استفاده از کارت‌های پیله وری می باشد که در صرف زمان امورات گمرکی بسیار مورد توجه تجار می باشد.

?حواله ارزی چیست؟

? عبارت است از نوعی دستور پرداخت، که به موجب آن، یک بانک یا مؤسسه مالی به تقاضای مشتری یا دارنده یک حساب بانکی، به یکی از از بانک‌های کارگزار خود در خارج از کشور، حواله‌ای را صادر می‌کند و از آن موسسه می‌خواهد مبلغ حواله را به ذی‌نفع آن، پرداخت نماید.

? حواله‌های ارزی از طریق حساب واسترو و نوسترو، از طریق بانک پوشش دهنده، پرداخت می‌شود. حواله‌های ارزی به دو گروه حواله‌های صادره و وارده تقسیم می‌شوند. امروزه حواله‌های ارزی از طریق شبکه جهانی سوئیفت انجام می‌شود.

? یکی از روش های صرافی سنتی که بهترین روش دور زدن تحریم ها می باشد از طریق روابطمان در کشور ترکیه و کشورهای اروپایی مورد استفاده ماست.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره : محمد محرم نژاد

کامان ریل موتور سوزن برقی
PC 300
2008
کارکرد 1400 خط 8
قیمت 2/200 میلیارد
هزینه ترخیص 250 الی 350

 

 

 

?فروش کشنده های وارداتی اروپا?

 

 

 

شرکت حمل و نقل بین المللی , ترخیص کالا , حواله ارزی , صادرات و واردات در بازرگان آذربایجان غربی , ترخیص کالا محرم نژاد در بازرگان , صادرات و واردات و حواله ارزی محرم نژاد در بازرگان , شرکت حمل و نقل بین المللی و ترخیص کالا محرم نژاد در بازرگان , ترخیص کالا از گمرک , خدمات حمل و نقل بین المللی ,