Address & Contact

Our Address

بندرعباس

شرکت حمل و نقل با انواع کامیون،تریلی و ترانزیت وفا ترابر در بندرعباس

?جهت در خواست هر نوع کامیون(خاور تک – ده چرخ – انواع تریلی – ترانزیت – کمرشکن – یخچالی) با ما تماس بگیرید.
?از مبدا بندعباس به تمام نقاط کشور 

?اولین مورد درباره حمل کالا و اثاثیه منزل این است که شرکت مورد نظر شرایط اولیه برای جابجایی آن‌ها را به طور صحیح، سالم و در زمان تعیین شده انجام دهد. در بسیاری از شرایطی که ممکن است به علت شرایط پیش بینی نشده کالا دچار آسیب و یا نقص شود، بهتر است طبق قوانین و مقرراتی که در این مورد وجود دارد سرویس‌های اسباب کشی اصفهان مسئولیت خود را بپذیرند.

✳️هر چند مواردی نیز رخ می‌دهد که این موسسات در قبال آن مسئول نیستند. برخی از آن‌ها عبارت است از:

۱- آسیب دیدن کالاها و یا وسایلی که توسط صاحبان آن به صورت درست بسته بندی نشده است.

۲- صدمه دیدن ابزار و وسایل مکانیکی یا الکترونیکی مانند ساعت، وسایل برقی و ابزار آلات موسیقی، صرف نظر از این که بسته بندی شده و یا نشده باشند. مگر اینکه شرکت حمل کالا و اثاثیه مسئولیت کاملی را درباره آن‌ها پذیرفته باشد.

۳- خراب شدن مواد غذایی یا آسیب دیدن گیاهان و حیوانات خانگی.

۴- گم شدن اشیا و محتویات بسته بندی شده، مگر در شرایطی که وسایل بسته بندی شده برای بازرسی باز شوند.

۵- در شرایطی که آسیب و خسارت به بخشی از مجموعه کامل اثاثیه و اسباب منزل وارد شود، شرکت حمل کالا و اثاثیه تنها مسئولیت تعمیر یا بازیابی قطعه گم شده و آسیب دیده را بر عهده دارد.
به عنوان مثال اگر سه صندلی از صندلی‌های ناهارخوری آسیب ببیند و یا گم شود، شرکت حمل کالا و اثاثیه معمولا در قبال آن سه صندلی مسئول خواهد بود، هر چند ممکن است این قوانین از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد.

۶- قانون دیگری که لازم است توجه داشته باشید این است که سرویس‌های باربری هیچ مسئولیتی در رابطه با خسارت و یا ضررهای ایجاد شده در هنگام تحویل بار به شخص گیرنده نخواهد داشت.

به همین دلیل لازم است هنگامی‌که درباره زمان رسیدن کالا اطمینان حاصل می‌کنید در محل حضور داشته باشید.بنابراین با رعایت نکات و مسولیت‌پذیری رایج‌ترین اشتباهات در اسباب کشی‌‌ به حداقل می‌رسند.

به یاد داشته باشید که بارنامه صادر شده برای حمل اسباب و اثاثیه منزل باید دارای تاریخ و مدت زمان معین برای تحویل باشد. این مسئله می‌تواند به شما کمک کند تا به دور از هرگونه مشکل و نگرانی برای تحویل کالاهای خود اقدام کنید.

✳️قوانین و شرایط حمل کالا و اثاثیه منزل 

?مجموعه‌ای از قوانین درباره شرایط حمل و نقل اثاثیه منزل وجود دارد که شرکت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل اصفهان موظف به رعایت آن می‌باشد.قوانینی وجود دارد که مبنی بر اساسنامه اتحادیه باربری، تمام شرکت‌های حمل و نقل کالا و اثاثیه موظف به انجام آن هستند.این قوانین بیان می‌کند که ارائه خدمات خارج از مقررات و شرایط عرف ممنوع خواهد بود.

?با این حال در برخی از موارد بارگیری کالاهای مجاز خارج از موضوع قرارداد به صورت توافقی و با دریافت هزینه‌های جداگانه به دور از اشکال می‌باشد.علاوه بر این قوانینی وجود دارد که بیان می‌کند حمل و نقل کالاهای بزرگ و یا شکننده و حساس نیاز است به کمک چند نفر جابجا شود.این لوازم مانند یخچال شیشه، میز، ناهارخوری، کمدهای لباسی سنگین، گاوصندوق و وسایل ورزشی به صورت توافقی شامل دریافت هزینه‌های جداگانه خواهد بود.

به مدیریت:امیر اصغر رجبی

 

 

باربری , حمل و نقل اثاث منزل , حمل و نقل کالا در بندرعباس , وفا ترابر , حمل و نقل وفا ترابر در بندرعباس , باربری رجبی در بندرعباس , هزینه باربری در بندرعباس , حمل و نقل شبانه روزی در بندرعباس , حمل بار با کامیون , حمل بار با ترانزیت , حمل بار با تریلی , شرکت حمل و نقل در بندرعباس ,