شرکت خدمات هوایی نوید پارسیان

 

 

🌟فعالیت های شرکت :

🔻 انجام کلیه خدمات زمینی مربوط به نگهداری کابین هواپیما
🔻 پشتیبانی ، تامین ، تعمیر و استقرار وسایل و تجهیزات مربوط به خدمات زمینی کابین هواپیما
🔻فعالیت در زمینه پاکسازی داخل کابین و بدنه انواع هواپیما با استفاده از بهترین ، با کیفیت ترین موادهای دارای استاندارد های بین المللی

🔻 سرویس های مصرفی و خدمات به فرودگاه ها جهت تعمیر و نگهداری بهتر کابین هواپیما
🔻خدمات پاکسازی کابین و بدنه انواع هواپیما در تمامی مدل ها شامل : تعویض پرده ، کفپوش و سرویس صندلی ها (روکش ) و …

🌟معرفی شرکت :

🔅شرکت خدمات هوایی نوید پارسیان در سال 1401 با کادری مجرب در تهران شروع به کار نموده و همواره تلاش می نماید تا ضمن رعایت کلیه قوانین بین المللی و داخلی، با پاسخگویی به نیاز و خواسته مشتریان و کلیه مراجع قانونی کشور، تعهدات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. شرکت دارای ایزو9001 تحت لیسانس آلمان ، دارای کداقتصادی ، مجوز تاسیس خط تولید جت واش(JET wash) اتوماتیک هواپیما از وزارت صنعت و معدن و عضو اتاق بازرگانی می باشد.

🌟اهداف شرکت :

🔅شرکت خدمات هوایی نوید پارسیان در اجرای فرایندهای کاری خود و تأمین رضایت مشتریان در چارچوب سیاست های شرکت و به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده، از بدو تأسیس متعهد شده است که در راستای اجرای تعهدات و کسب رضایت مشتریان، و بهبود مستمر کیفیت فرایندهای کاری گام بردارد .

🌟تعهد اجتماعی :

🔅تعهد اجتماعی برای مجموعه شرکت خدمات هوایی نوید پارسیان یک ارزش مهم بوده و شرکت همواره خود را در قبال مسائل اجتماعی و به ویژه توسعه پایدار در کلیه فرودگاه های بین المللی کشور متعهد می داند.

نوآوری :

🔅به طور مستمر برای بهتر شدن وظایفمان تلاش بیشتری کرده و برای نوآوری و افراد نوآور ارزش زیادی قائل هستیم.

کارگروهی :

🔅به منظور افزایش بهره وری به کار گروهی اهمیت می دهیم.
شرکت خدمات هوایی نوید خدمت به مردم را عبادت تلقی کرده و برای افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده در شرکت های هواپیمایی و فرودگاه های طرف قرارداد از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند .
ایجاد شعبه در داخل و خارج از کشور در راستای تحقق اهداف موضوع شرکت پس از اخذ موافقت کتبی سازمان هواپیمایی کشوری.

مدیر عامل : کاپیتان عباس قنبری

✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️

 ادرس : تهران، دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری،خیابان دانشگاه هوایی شمالی،خیابان جندقی،پلاک۷۲،شرکت خدمات هوایی نوید پارسیان

کد پستی: ۱۳۸۳۷۷۳۷۴۳
تلفن:
021-66630447
021-66647482
09128269206

Unit 14, Third floor, No. 41, Shahid MohammadReza haj Akbari Alley, First Alley, Tehransar, Oil Club, Tehran, IRAN

WWW.PERSIAN-NAVIDAIRSSERVICES.COM

PERSIAN.NAVIDAIRSERVICES@GMAIL.COM

✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️

✈️معرفی تجهیزات پشتیبانی زمینی فرودگاهی

💫تجهیزات پشتیبانی زمینی فرودگاهی (GSE) تجهیزاتی هستند که به منظور سرویس دادن به هواپیماها در فاصله بین دو پرواز استفاده می‌شوند.

💫بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی قرارداد هندلینگ زمینی عملیات پروازی خود را به فرودگاه یا یک شرکت هندلینگ و یا حتی به یک شرکت هواپیمایی دیگر می‌دهند. سرعت، کارایی و دقت در سرویس‌های هندلینگ زمینی به منظور به حداقل رساندن فاصله زمانی بین دو پرواز دارای اهمیت بسیار است.

💫تجهیزات پشتیبانی زمینی فرودگاهی شامل طیف وسیعی از وسایل نقلیه و تجهیزات لازم برای خدمات هواپیما در هنگام بارگیری و تخلیه مسافر و بار، تعمیر و نگهداری و سایر عملیات زمینی است.

💫فعالیت‌هایی از قبیل: بارگیری و تخلیه مسافر، بارگیری و تخلیه بار، ذخیره‌سازی آب آشامیدنی، تخلیه مخازن توالت، سوخت‌گیری هواپیما، بررسی و نگهداری موتور و بدنه هواپیما، حمل افراد بیمار و معلول و سالخورده و تأمین غذا و نوشیدنی مورد نیاز در زمان پرواز.

💫علاوه بر این، خدمات کابین هواپیما برای راحتی و ایمنی مسافر و خدمه نظیر تأمین نیروی برق و تهویه مطبوع، نظافت کابین و پرکردن مواد مصرفی و یا موارد قابل شستشو مانند صابون، بالش، دستمال، پتو، مجله و… نیز توسط تجهیزات پشتیبانی زمینی ارائه می‌شود.

✈️ضرورت نظافت هواپیما

💫ذرات آلوده و گرد و غبار موجود روی بدنه هواپیما سطح اصطکاک آن با هوا را افزایش داده و موجب افزایش مصرف سوخت و کاهش سرعت هواپیما می‌شود. بنابراین نظافت و شستشوی بدنه هواپیما برای جلوگیری از تحت تاثیر قرار دادن مسائل فنی پرواز حائز اهمیت می‌باشد.

💫اما داخل هواپیما که در معرض انواع آلودگی، زباله، گرد و خاک و حتی انواع میکروب‌ها و ویروس‌هاست باید به دقت و به طور کامل ضدعفونی شود. هواپیما می‌تواند عامل شیوع ویروس‌ها و بیماری‌های مختلف در سراسر دنیا باشد. بنابراین نظافت آن بسیار مهم و حیاتی است.

✈️نظافت بیرون هواپیما

💫نظافت قسمت بیرونی هواپیما شامل شستشوی بدنه، دم، شیشه‌ها، پله و چرخ‌های هواپیما است.

هرکدام از این قسمت‌ها نیاز به شستشو و نظافت مداوم و طبق برنامه دارند. چرا که در معرض آلودگی‌های بیشماری هستند که می‌تواند خطرآفرین باشد و ایمنی مسافران را به خطر بیندازد.

بنابراین نظافت و شستشوی قسمت بیرونی هواپیما بسیار مهم بوده و علاوه بر زیبایی و تمیزی امنیت ناوگان هوایی را افزایش می‌دهد.

✈️نظافت داخل هواپیما

💫نظافت داخل هواپیما شامل موارد زیادی است که باید به دقت انجام شود. قسمت داخلی هواپیما به دلیل تعدد مسافران و خوردن و آشامیدن افراد در معرض آلودگی‌ها و زباله‌های زیادی می‌تواند باشد که باید بعد از هر بار خالی شدن هواپیما به طور کامل تمیز شود.

💫جمع کردن زباله‌های داخل هواپیما به زیبایی بصری آن می‌افزاید. اما نباید ضدعفونی و نظافت سطوح به خصوص سطوح پرتماس را فراموش کرد. در غیر این صورت باکتری‌ها و ویروس‌های مختلفی در سراسر دنیا پخش خواهد شد و بیماری‌های گوناگونی شیوع پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

شرکت خدمات هوایی ,  نوید پارسیان در تهران ,