Address & Contact

Our Address

خوزستان، اهواز، باهنر

Telephone

شرکت خوزستان شیمی

? تولید و توزیع انواع مواد نانو مخصوص قالی و مبل، کلر سودپرک، شامپو فرش صنعتی، تکزاپون برای کلیه استخرها و قالیشویی ها و آزمایشگاه های منطقه

نماینده رسمی شرکت کلر کلران

خرید کلر بدون واسطه از درب شرکت کلران

? تگزاپون مایع ویسکوز و شفافی هست که از دسته مواد شوینده آنیونی و سورفاکتانت موجود در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی می باشد. این محصولات شامل صابون، شامپو،خمیردندان، شستشوی بدن و بسیاری دیگر از محصولات که انتظار دیدن فوم می رود، هستند

توزیع و تامین کننده انواع مواد شیمیایی در استان
انواع کلر ایرانی و هندی
سودپرک
تکزاپون
لورامید
اسیدسیتریک
مواد نانو مبل و فرش

?از نام های دیگر این ماده می توان به سدیم لوریل اتر سولفات اشاره نمود. شما می توانید برای فروش و خرید تگزاپون و همچنین جهت اطلاع از قیمت این محصول با مشاوران ما در ارتباط باشید. حتما اگر در حمام به لیبل پشت ترکیبات مواد شوینده ای که استفاده می کنید دقت کرده باشید به نام سدیم لوریل اتر سولفات برخورد کرده اید. SLES به عنوان فوم دهنده، پاک کننده و رطوبت ساز عمل می نماید. بنابراین اگر از محصولاتی استفاده می کنید که دارای این خواص می باشند احتمالا در آن ها این ترکیب وجود دارد.

?انواع تگزاپون:
تگزاپون به دو شکل N70 و تگزاپن صدفی موجود است. تگزاپون صدفی نسبت به N70 دارای خلوص کمتری است و در تولید محصولات شوینده صدفی و غیر شفاف مانند شامپوها استفاده می شود. تگزاپون N70 خمیری است با ویسکوزیته بالا که در تولید مایعات شوینده شفاف کاربرد دارد.
این ماده حاوی مقدار اندکی نمک است زیر تگزاپون هنگام رقیق شدن با آب در غلظتهای معمولی ویسکوزیته پایینی از خود نشان میدهد و افزودن سدیم کلراید و آلکانول آمید به آن ویسکوزیته آن تنظیم میکند.

? سود پرک نیرو کلر یک جامد سفید رنگ و آب شونده است؛ به طور عمده به صورت پرکمی باشد. سودا کاستیک آب و دی اکسید کربن را از هوا جذب می کند. در آب، الکل و لیکول محلول است. این ماده در تولید نمک های سدیم و شوینده ها به کار می رود، و برای تنظیم pH و همچنین به طور گسترده در تولید کاغذ و شوینده های صنعتی و خانگی استفاده می شود.

?سود پرک یا سدیم هیدروکسید (Sodium hydroxide)یا کاستیک سودا (Caustic Soda) یا سود سوزآور با فرمول شیمیایی NaOH که ماده‌ای جامد و سفیدرنگ با دمای ذوب ۱۳۹۰درجه سانتی‌گراد و چگالی ۲٬۱۳ می‌باشد. سود پرک ، به سهولت می‌تواند رطوبت هوا را جذب نماید و به همین دلیل، باید هنگام حمل و نقل، تحت پوشش‌های حفاظتی لازم قرار گیرد

?کاربرد سود پرک :

– خنثی سازی اسید
– تولید صابون و مواد شوینده
– صنایع کاغذ و پالپ
– صنایع نفت و گاز
– صنایع دارویی
– فرآوری آلومینیوم

?کلر، عنصر شیمیایی مهمی در تصفیه آب، مواد گندزدا در سفید کننده و نیز در گاز خردل به‌شمار می‌رود. همچنین کلر در ساخت طیف وسیعی از اقلام روزمره کاربرد دارد.

برای از بین بردن باکتری و سایر میکروب‌های موجود در ذخائر آب آشامیدنی بکار می‌رود. امروزه حتی به ذخائر کوچک آب همواره کلر افزوده می‌گردد.

در تولید محصولات کاغذی، مواد ضدعفونی کننده، رنگدانه‌ها، مواد غذائی، حشره کش‌ها، رنگ‌ها، فرآورده‌های نفتی، پلاستیک، دارو، منسوجات، حلال‌ها و محصولات مصرفی بسیار زیاد دیگری کاربرد دارد. در ترکیبات آلی در صورتی‌که کلر جایگزین هیدروژن شود، (لاستیک مصنوعی)، اغلب باعث ایجاد خصوصیات مورد نیاز در این ترکیبات می‌گردد، لذا در ترکیب آلی از این عنصر بعنوان عامل اکسید کننده و جانشین، بطور گسترده استفاده می‌گردد.

? در ساخت این شوینده ها از نانو امولسیون تری گلیسیرید برپایه آب استفاده می شود به دلیل آنکه در فرمالیسیون این محصولات الکل وجود ندارد تاثیر مخرب برروی سطح نمی گذارد این پاک کننده ها همچنین برخلاف محصولات شوینده دیگر که دارای قدرت اسیدی یا بازی می باشند و موجب صدمه زدن به سطوح دراثر مرور زمان می گردد اسیدی یا غلیایی نبوده وبه سطح زیانی نمی رساند

? استفاده از نانو تکنولوژِی درشستشوی فرش ها به علت گیاهی بودن مواد نانو هیچ آسیبی به بافت فرش وارد نمی کند و همچنین قدرت پاک کنندگی چندبرابر و نرم کنندگی الیاف فرش موثر است.

?کلر، عنصر شیمیایی با عدد اتمی ۱۷ و نشان Cl می‌باشد. کلر، هالوژن است و در جدول تناوبی در گروه IV قرار دارد. گاز کلر، زرد مایل به سبز است، دو و نیم مرتبه از هوا سنگین‌تر، دارای بوی بسیار بد و خفه کننده و بسیار سمی است. این عنصر، عاملی اکسید کننده، سفید کننده و گندزدا می‌باشد. کلر، بعنوان بخشی از نمک‌های طعام و ترکیبات دیگر به مقدار زیادی در طبیعت و لزوما” در بیشتر جانداران وجود دارد.

لورامید که با نام دیگر لوریک آمید نیز شناخته می شود جز آمید های چرب لوریک اسید به حساب می آید. این ماده همراه با سویامید در بسیاری از شوینده ها و محصولات آرایشی کاربرد دارند.
این ماده با فرمول شیمیایی C12H25NO اغلب به صورت مشتقات LDEA و MDEA در ترکیبات مواد شوینده ای از قبیل شامپو ها یافت می شود.

?لورامید یک آنتی استایتک، افزایش دهنده ی فوم، سورفکتانت و کنترل کننده ی ویسکوزیته می باشد و به دلیل همین خواص فوق العاده توانسته است در صنعت شوینده و محصولات آرایشی مورد توجه ی فراوان قرار بگیرد.

? این LDEA هم به صورت جامدی موم مانند و هم به صورت مایعی ویسکوز موجود می باشد . نوع مایع آن زرد کم رنگ می باشد و نوع جامد آن رنگی ما بین سفید تا زرد کم رنگ دارد

?سویامید و لورامید در موارد زیر کاربرد دارند:

محصولات آرایشی
محصولات مراقبت شخصی مانند لوسیون ها و کرم ها
مواد شوینده
شامپو ها
افتر شیو ها
محصولات اسکراب
پاک کننده ها و سفید کننده ها
صابون های مایع
و…

اسید سیتریک یا جوهر لیمو با فرمول C6H8O7 یکی از اسیدهای آلی است که هم در لیموترش و هم پرتقال وجود دارد.

?تفاوت اسید سیتریک خشک و آبدار

این ماده به دو شکل اسید سیتریک آبدار (مونوهیدرات- monohydrate) و اسید سیتریک خشک (بدون آب-anhydrous) وجود دارد، تفاوت این دو اسید یکی در مش بندی یعنی دانه بندی آنها می باشد که اسید سیتریک آبدار کریستالی و خشک آن پودری است و تفاوت دیگر در فراوری آنها می باشد مونو هیدرات ( اسید سیتریک آبدار ) از تبلور آب سرد و آن هیدرات ( اسید سیتریک خشک ) از تبلور آب گرم بوجود می آید.

?اسید سیتریک خشک بیشتر تنظیم کننده اسیدی و طعم دهنده، بوبری آروماتیک مطلوب و بهینه نگهدارنده براق کننده (روکش میوه های سردخانه ایی)

?اسید سیتریک آبدار را میتوان در آبمیوه ها و یا تمامی مایعات که نیاز به ترش مزگی دارند استفاده می شود.

?جوهر لیمو که اسیدی خوراکی است از مهمترین اسیدهای آلی مورد استفاده در صنایع مختلف به ویژه غذایی و دارویی است؛ به طوری که میزان مصرف آن در صنایع غذایی بیش از ۷۰ درصد، دارویی ۱۲ درصد، شیمیایی ۱۱ درصد، چرم ۴ درصد، آرایشی – بهداشتی ۲ درصد و سایر صنایع ۱ درصد است.

?از این ماده در صنایع نیز استفاده می شود به طور مثال می توان با این اسید پاک کننده ‌های طبیعی با کیفیت خوب سنتز کرد.در صنعت نیز برای تمیزکردن سطح الیاف، زیبا کردن رنگ نسوج و الیاف به کار می رود. هم چنین این اسید پلاستیسه کننده، آنتی اکسیدان و اسیدی کننده است و در نمک های جوشان و رزین های آلیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

از ترکیب سیترات با فلزات، به دلیل تاثیر کم برای پاک کردن و جرم‌ زدایی دیگ ‌های بخار استیل به طور گسترده ای استفاده می‌شود. هم چنین برای حذف دی اکسید گوگرد از سوخت‌ های گازی کارخانه های برق وتصفیه‌ خانه ‌ها از محلول بافری این اسید به عنوان پاک کننده استفاده می‌شود.

“سایر مواد شیمیایی در زمینه های مختلف قابل تامین و توزیع است.”
۰۹۳۸۸۶۱۷۹۷۳

تلفن دفتر ۳۲۹۱۰۰۶۰

 

آدرس دفتر فروش خوزستان شیمی :استان خوزستان_ اهواز منطقه باهنر نرسیده به دادگستری بلوار سبلان جنوبی

 

شرکت خوزستان شیمی در اهواز , شرکت خوزستان شیمی , شرکت در اهواز ,