Address & Contact

Our Address

كرمان،جاده تهران بسمت پل راه آهن جب سراهي قائم آباد

ساخت و اجرای انواع سایبان خودرو، آلاچیق ، انواع سقف شیبدار، ساخت ویلاهای مدرن و سردخانه های چند هزار تنی در کرمان

شرکت ساختمانی بام آسایش در کرمان

?ساخت و اجرای ساختمان های صنعتی و سوله به صورت صفر تا صد

?انواع ساخت و اجرای سایبان خودرو بدون پایه و طرف پایه (تک پایه )

?ساخت آلاچیق مختلف و سردرب

?انواع ویلاهای مدرن به صورت صفر تا صد

?اجرای سقف شیبدار به صورت تخصصی

?اجرای سردخانه مواد غذایی و خرما

?اجرا و ساخت سردخانه های چند هزار تونی مواد غذایی

?ساخت انواع سایبان پارکینگ خودرو در طرحهای متنوع (خانگی و اداری) اجرای سقف فلزی گاراژ و پارکینگ

?ساخت انواع سایبان پارکینگ خودرو در محوطه ویلاها

?ساخت نمونه های متنوع سایبان پارکینگ خودرو در حیاط خانه

?بهترین سایبانهای پارکینگ خانگی و اداری با پوششهای مختلف

?ساخت سقفهای متحرک و تاشو (تاشونده)

⭐️فروش انواع ورق هاي UPVC پاركينگي ⭐️
⭐️فروش انواع ورق هاي هالوشيت پلي كربنات بارنگ هاي مختلف⭐️

??????????????

⚡️سقف شیبدار

?سقف پناهگاه یک ساختمان است و در کنار استحکام و زیبایی، به ساختمان هویت نیز می بخشد، از این رو یکی از اصلی ترین اجزای ساختمان شمرده شده و باید با دیدی تخصصی نسبت به کیفیت، طراحی و اجرای آن نگــاه کرد. آیا میدانستید توجه به عوامل بسیاری در محیط زیست مثل میزان باد، باران، رطوبت، موقعیت جغرافیایی، گرما، سرما و نیز نوع کاربری بنا، وزن و دیگر مشخصات فنی ساختمان، علاوه بر احترام به سلیقه مشتری و حفظ تناسب و زیبایی ظاهر ساختمان در انتخاب پوشش مناسب برای سقف شما موثر است؟

?بسته به شکل کلی سقف را می توان به دو دسته غالب طبقه بندی شده تقسیم کرد: سقف مسطح و سقف شیبدار. در معماری نوین سقف های مسطح بیشتر در ساختمان های تجاری شایع هستند، در مقایسه با آن سقف شیبدار به دلیل تنوع بسیار زیاد،نصب آسان، صرفه جویی در زمان، پرت کم مصالح ساختمانی، امنیت بالا در مقابل آتش سوزی، وزن کم، سازگاری با شرایط اقلیمی، دوام بالا و ظاهر زیبایی که نسبت به سقف های مسطح دارد علاوه بر سازه های تجاری بیشتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.

??????????????

⚡️آلاچیق

⚜️آلاچیق در طراحی محوطه ویلا یکی از مهمترین المان هایی است که باعث افزودن جذابیت و کارایی در یک محوطه بیرونی می‌شود.

⚜️لذت بردن از فضای طبیعی و هوای آزاد اصلی ترین هدف محوطه سازی ویلا می‌باشد. در این راستا نیاز به ساختارهای نیمه محصور در فضای باغ یا باغچه ویلا وجود دارد که در عین محفوظ بودن در برابر بارندگی یا تابش آفتاب شدید، امکان حضور در طبیعت و بهره بردن از مناظر دلپذیر پیرامونی را نیز فراهم آورند. از این رو ساخت آلاچیق در لندسکیپ ویلا جایگاه ویژه ای یافته است.

⚜️آلاچیق در محوطه سازی علاوه بر جنبه‌‌‌های عملکردی، دارای جنبه‌‌‌های زیبایی شناسانه نیز می‌باشد که تنوع فضایی بصری در فضای باز ایجاد می‌کند.

??????????????

?ساخت سقفهای متحرک و تاشو

?سقف جمع شونده یک سیستم پوشش قابل تنظیم و متحرک، متشکل ازسازه فلزی مجهز به موتور و سیستم محرک و دارای متریال پوشش دهی از جنس پارچه Pvc، تیغه آلومینیومی‌یا شیشه می‌باشد که می‌تواند سیستم روشنایی نیز همراه با خود داشته باشد.

?امروزه طراحی روف گاردن روی تراس‌ها و پشت بام‌ها توسعه بسیاری پیدا کرده است. که یکی از اصلی ترین قسمت این فضاهای مدرن و لاکچری مسقف نمودن آن می‌باشد، اسکای روف این امکان را برای شما فراهم ساخته تا روف گاردن خود را مسقف نمایید.

?سقف متحرک به شکلی طراحی شده اندکه در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران، برف، باد و یا تابش آفتاب مقاوم باشند. هم چنین امکان تعبیه چراغ در زیرسقف متحرک به منظور روشنایی محیط در شب در این سیستم‌ها وجود دارد. دوام و طول عمر بالا از دیگر ویژگی‌‌‌های بارز در مورد سقف متحرک است.

?سقف جمع شونده برای پوشش مناطق وسیع فضاهای بیرونی شما بسیار مناسب هستند. این سقف مدرن گزینه ایده آلی برای پوشش دهی فضاهای باز کافه رستوران‌ها و هتل‌ها و روف گاردن‌ها می‌باشد که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

به مدیریت : آقای مرادزاده

شماره تماس

09133460922

09128631978

03432611128

 

 

تصاویر سایبان ماشین , ساخت سایبان ماشین , سایبان ماشین در حیاط خانه , سایبان ماشین ارزان , سایبان همراه خودرو , ابعاد سایبان ماشین , قیمت سایبان پارکینگ خودرو , آموزش ساخت سایبان خودرو , ساخت ویلا ‌درکرمان  , ساخت سوله در کرمان  , ساخت الاچیق در کرمان , ساخت‌کانکس در کرمان , ساخت‌ سوییت پیش ساخته درکرمان  , ساخت اسکلت فلزی درکرمان , ساخت سایبات در کرمان , اجرا حصاری کشی درکرمان , اجرای‌محوطه سازی درکرمان  , ساخت‌ سردخانه خرما , ساخت سرخانه موادغذایی , ساخت پمپ بنزین  , ساخت مجتمع خدمات‌رفاهی , ساخت پارکینگ خودرو  , اجرای پوشش درکرمان , ورق پرچین در کرمان , سفال طبرستان در کرمان , سقف شیبدار در کرمان , سقف ویلایی در کرمان , سقف سبک در کرمان , فروش‌ و اجرای انواع ساندویچ پانل در کرمان , ساخت انبار در کرمان  , ساخت ویلا صفر تا صد در کرمان , ساخت سوله صفر تا صد در کرمان , ساخت کارخانه صفرتا صد در کرمان , ساخت ساختمان صفر تا صد در کرمان  , ساخت ویلا کلید تحویل در کرمان  , ساخت پوشش استخر در کرمان  , ساخت استخر درکرمان  , فروش تایل شفق در کرمان  , فروش قاب نما در کرمان  , فروش ورق پارکینگی در کرمان  , فروش کانکس مسکونی در کرمان , فروش کانکس اداری در کرمان  , فروش ورق یو پی وی سی upvc در کرمان , سوله دسته دوم درکرمان , سوله خرپایی در کرمان , سوله تیرورق در کرمان  , سوله ارزان قیمت در کرمان ,