Address & Contact

Our Address

اصفهان،فولاد شهر،آچار،خیابان ۱۷،کوچه آرتین

Telephone

اسکلت فلزی و پوشش ساختمانی بهادری در اصفهان

✳️سوله 

💫سوله به سازه هایی فلزی می گویند که با تمرکز به ایجاد محیطی بدون ستون میانی ساخته شده و پوشش سقف آن معمولا به صورت شیب دار اجرا شود.

✳️انواع مختلف سوله 

1. یک دهانه
2. چند دهانه
3. چند ضلعی
4. مدور
5. مختلط

✳️مزایای سازه اسکلت فلزی 

🔹🔸کم وزن بودن اسکلت فلزی 
🔹🔸پیروی فولاد از قانون هوک تا تنش‌های بزرگ (خاصیت ارتجاعی فولاد)
🔹🔸مقاومت بسیار بالای قطعات فلزی و ارتباط مقاومت به وزن؛ که این خود باعث می‌شود در دهانه سوله مورد استفاده قرار گیرند.

🔹🔸کارا بودن آن در سازه‌های طویل
🔹🔸خاصیت یکنواختی: معمولاً فلز در کارخانه‌های بسیار بزرگ با دقیق تهیه می‌شود، به همین علت می‌توان به یکنواخت بودن خواص اطمینان کرد.
🔹🔸فولاد دوام بسیار بالایی دارد که در ساختمان‌های فلزی بسیار مناسب می‌باشد و این باعث استفاده از آن در مدت زمان طولانی می‌گردد.
🔹🔸فولاد معمولاً توانایی تحمل ضربه را دارد که یکی از علل مقاومت در مقابل خرابی است.

🔹🔸قطعات فلزی و فولاد همگن هستند (پیوستگی)
🔹🔸مقاومت متعادل فلز و فولاد: مصالح فلزی در مقابل کشش و فشار رفتاری یکسان و همچنین در برش نیز خوب هستند. در زمان تغییر وضعیت بار، بر اثر نیروی وارده قابل تعویض و همین‌طور در بارهای پیش‌بینی شده معمولاً در نتیجهٔ برش نشات گرفته از آن هستند.
🔹🔸امکان مقاوم‌سازی: اگر در قسمتی از ساختمان بخشی به علت محاسبات غیر دقیق و اشتباه یا تغییر در اجرا درست اجرا نشده باشد می‌توان با پرچ کردن یا جوش و … آن را تقویت نمود ویا قسمت‌هایی اضافه نمود.

🔹🔸ساخت و نصب راحت 
🔹🔸سرعت نصب: سرعت نصب قطعات فلزی بسیار کمتراز اجرای بتن در ساختمان است.
🔹🔸پرتی مصالح: اسکلت فلزی نسبت به اجرای بتن و … در ساختمان پرتی کمتری دارد.
🔹🔸اشغال فضا: اسکلت فلزی از نظر ابعاد کوچکتر از ساختمانهای بتنی است، سطح بلا استفاده در ساختمانهای بتنی بیشتر ایجاد می‌شود.

✳️خرپا چیست؟

🔶خرپا‌ها از اعضای مختلفی که دارای محور اصلی هستند متشکل می‌شوند و معمولاً برای ایجاد مقاومت در برابر بارهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین در بسیاری از مواقع جهت پوشاندن دهانه‌های بزرگ به کار گرفته می‌شوند.

🔶همان گونه که می‌دانید سیستم‌های خرپایی در مقایسه با سایر سیستم‌ها، مواد نسبتاً کمتری مصرف نموده و برای ساختن آن‌ها نیروی کار کمتری نیاز است، به همین سبب خرپا در زمینه ساخت سازه‌های فضایی کاملاً مناسب و کارآمد میباشد.خرپا در قسمت‌های مختلفی کاربرد دارد که از جمله آن‌ها می‌‌توان به سقف ساختمان‌های صنعتی یک طبقه، سقف‌های بلند، سقف ساختمان‌های چند طبقه اشاره نمود.

🔶خرپاها در بخش‌‌‌های گفته شده با هدف ایجاد استحکام در مقابل بار‌های گرانشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.ناگفته نماند که خرپاها در قسمت‌های دیگری با هدف ایجاد مقاومت در برابر بارهای جانبی و ایجاد ثبات جانبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این قسمت‌ها شامل ساختمان‌ها، دیوارهای چند طبقه، تیر‌های بلند افقی ساختمان‌های صنعتی می‌شود.

✳️ساندویچ پانل 

🌀ساندویچ پانل یک متریال ساختمانی پیش ساخته در زمینه ساخت و ساز می باشد.ساندویچ پانل شامل دو لایه از یک ماده سفت و سخت است که به هر دو طرف یک هسته سبک وزن متصل می شود.پانل های ساندویچ گاهی اوقات به عنوان پانل های کامپوزیت یا پانل های عایق بندی ساختاری نامیده می شوند.

🌀ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پانل دارای وزن سبکی است در بعضی موارد خاص برای ساخت دیوار یا سقف از آن‌ها استفاده می شود.لایه میانی این صفحات از ماده ای عایق و سبک وزن ساخته می شود.جنس لایه میانی ممکن است از موادی مانند پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه، پلی اورتان یا XPS باشد. دو طرف این لایه را ورق های فلزی می پوشاند.

🌀جنس ورق های فلزی نیز معمولا ورق گالوانیزه یا ورق رنگی یا آلومینیوم پیش رنگ شده یا ورق آلوزینک پیش رنگ شده است.پانل ساندویچی یک نوع مصالح ساختمانی پیش است که وظیفه اصلی آن عایق حرارتی است.ساندویچ پانل در دو نوع دیواری و سقفی تولید می شوند. پانل به طور گسترده ای به عنوان یک روکش خارجی برای ساختمان های تک و چند طبقه ای مورد استفاده قرار گیرند.

به مدیریت:آقای عابدین بهادری

فایل قابل دانلود👇

رزومه کاری

 

 

 

 

 

 

شرکت شمی ساختمان بهادری در فولاد شهر اصفهان , شرکت شمی ساختمان در اصفهان , شرکت شمی ساختمان , اسکلت فلزی بهادری در اصفهان , پوشش ساختمانی بهادری در اصفهان , ساخت سوله در اصفهان , ساخت خرپا در اصفهان , ساخت ساندویچ پانل در اصفهان , هزینه ساخت اسکلت فلزی در ساختمان ,