Address & Contact

Our Address

اصفهان ، خیابان امام خمینی ، خیابان عطاالملک ، فاز 7 ، پلاک 356

پلیمر آسمان سرمد (سهامی خاص)

⚙️ تولید کننده انواع قطعات لاستیکی صنعتی از جمله اورینگ ، پکینگ ، کاسه نمد ، انواع دیافراگم منجیددار ، روکش غلطک و تولید انواع قطعات خودرویی
با بهترین متریال و آزمایشگاه تخصصی⚙️

⚙️ شرکت صنایع پلیمر آسمان سرمد اصفهان تولید کننده انواع اورینگ و قطعات لاستیکی در سایز و متریال مختلف

⚙️ تولید کننده انواع کوپلینگ با متریال عالی (از صفر تا ۱۰۰)

⚙️ کلیه سفارشات و ارسال به تمام نقاط ایران

تولید اورینگ وایتون ۱۰×۸۶۰(oD)

سفارش مشتری عزیزمون از تهران

⚙️ اورینگ چیست ؟

«اورینگ» (O-ring) قطعه‌ای دایره‌ای شکل از جنس مواد الاستومری و پلیمری می باشد که در صنایع برای آب‌بندی بین دو قطعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مطلب می‌خواهیم نوع دیگری از آب‌بندها یعنی اورینگ را معرفی کنیم و نحوه طراحی و انواع آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

اورینگ که در برخی منابع آن را به عنوان « پکینگ » ( Packing ) یا « مفصل توریک » ( Toric ) هم شناخته می شود نوعی آب‌ بند مکانیکی به حساب می‌آید که شکلی دایره‌ای دارد و از جنس الاستومر و مواد پلیمری می باشد. اگر به تصویر اورینگ نگاه کرده باشید متوجه خواهید شد که این قطعه، سطح مقطعی دایره‌ای شکل دارد. چنین سطح مقطعی کمک می‌کند در اتصالات تحت فشار بتوانیم اورینگ را در شیار مخصوص این اتصالات قرار دهیم تا آب‌بندی مناسبی را به ارمغان بیاوریم.

اورینگ را می‌توان هم در شرایط استاتیک و هم در شرایط دینامیک بکار ببردید که حرکاتی نسبی بین اورینگ و سایر قطعات وجود دارد. از نمونه‌های سیستم‌های متحرک می‌ شود به شفت پمپ‌ها و سیستم هیدرولیکی سیلندر و پیستون اشاره کرد.

اورینگ‌ها یکی از کاربردی ترین قطعات در طراحی ماشین‌ها به حساب می‌آیند چراکه تولید آن‌ها بسیار ارزان‌قیمت حساب می‌شود و عمر طولانیی دارند. همچنین برای نصب اورینگ به تجهیزات پیچیده‌ای نیاز نخواهیم داشت. علاوه بر این، قدرت آب‌بندی آن‌ها به گونه‌ای است که در فشارهای بسیار زیاد نیز عملکرد درست و مناسبی دارند.

شرکت صنایع پلیمر آسمان سرمد

⚙️ اورینگ

اورینگ نوعی آببند از جنس لاستیک به دایره‌ شکل می باشد . قرارگیری اورینگ بین دو سطح تجهیز باعث مسدود شدن راه سیال شده و مانع از نشتی گاز یا مایع می شود. از ویژگی‌های بارز این محصول، کاربرد آن در دو حالت استاتیکی و دینامیکی است.
در حالت استاتیکی اورینگ در جای خود ثابت بوده و هیچگونه حرکتی ندارد، که خود باعث حفظ فشار و خلا می‌ شود اما در حالت دینامیکی، اورینگ در تجهیزات متحرک از جمله پمپ‌های رفت و برگشتی، پیستونی، چرخشی مثل شفت مورد استفاده قرار گرفته میشود.
اورینگ یکی از تجهیزات بسیار مهم و معمول در طراحی ماشین آلات صنعتی امروزه است. سایز اورینگ‌ها امروزه با قطر داخلی و ضخامت آن‌ها مشخص می‌ شود.

⚙️ موارد استفاده اورینگ های لاستیکی برای آب بندی از قرار زیر است:
  • پیستون درسیلندر
  • شیرهای هیدرولیکی
  • محل اتصال شلنگ ها
  • پمپ ها

⚙️ اورینگ ھای اصلی از جنس لاستیک اصل و مطابق با استاندارد ها، در برخورد با مایعاتی از قبیل روغن و گازوئیل و بعد از گذشت مدت زیادی از کارکردن، خراب نمی شوند و حالت اولیه و نرمی خاص خود را از دست نمی دهند. ولی اورینگھای معمولی با حنس پلاستیک معمولی در برخورد با مواد روغنی و شیمیایی شکننده می شوند و عمر کمتری دارند ضعیف می شوند.

شرکت صنایع پلیمر آسمان سرمد

به مدیریت:آقای طاهری

 

انواع کوپلینگ با متریال عالی

 

تولید اورینگ وایتون ۱۰×۸۶۰(oD)

سفارش مشتری عزیزمون از تهران

 

تولید کننده انواع قطعات فلزی خاص (از صفر تا ۱۰۰)

 

 

پلیمر در اصفهان , کوپلینگ , کوپلینگ_صنعتی , کوپلینگ_لاستیکی , کوپلینگ_لاستیکی_فلزدار , قطعات_لاستیکی , viton , oring , وایتون , اورینگ_وایتون , قطعات_لاستیکی , قطعات_صنعتی ,