Address & Contact

Our Address

کرج ، گوهر دشت ، خیابان داریوش ، نبش قائم 1 ،ساختمان داریوش ، طبقه 2 واحد 3

Telephone

نمایندگی رسمی شرکت بازرگانی ایران ترانسفور در استان البرز

✅شرکت فنی مهندسی توان سازان جوان، ارائـه دهنده خدمات مـهندسی مـورد نـیـاز صنـعت برق به‌ ویژه در حوزه ترانسفورماتور در داخـل و خـارج از کـشـور

✅شرکت توان سازان جوان در سال ۷۹ جهت ارائه خدمات مهندسی در بخش های مختلف طراحی، مشاوره و اجرای پروژه مختلف برق رسانی به صنایع، پروژه های ساختمانی و بخش کشاورزی و مسکونی با تکیه بر دانش فنی روز و تجارب مهندسی و اجرایی مدیران تأسیس گردید.
با توجه به روند اجرای پروژه ها در بخش برق رسانی، نیاز به مجموعه ای ساختمانی جهت ارائه خدمات در بخش سازه و این فعالیت نیز در شمار خدمات شرکت قرار گرفت.

✅همچنین در بخش بازرگانی این شرکت در بخش فروش تجهیزات برقی به عنوان نمایندگی فروش شرکت ایران ترانسفو و دفتر فروش شرکت فارس کلید شیراز و تعداد دیگری از سازندگان معتبر نسبت به ارائه خدمات در بخش تامین کالای پروژه های برقی می نماید.

✅این شرکت همچنین با اخذ رتبه ۵ در بخش نیرو و سازه در پروژه های اجرایی آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

✅ترانسفورماتورهای قدرت-فوق توزیع توزیع شامل :
✔️ترانسفورماتورهای روغنی
✔️ترانسفورماتورهای خشک رزینی
✔️ترانسـفـورماتورهای ویـژه صنایع
✔️پست های پیـش ساخـته توزیع
✔️تجهیـزات و لـوازم جانبــی ترانسفورماتور

✅همـچنین این شرکت ارائـه دهنده خدمات مـهندسی مـورد نـیـاز صنـعت برق به‌ویژه در حوزه ترانسفورماتور در داخـل و خـارج از کـشـور مـی‌باشـد.

✅این شرکت به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و همچنین بازاریابی و فروش محصولات حوزه کاری خود، اقدام به ایجاد شبکه نمایندگی در داخل و نیز اعطای نمایندگی و ایجاد دفتر فروش در برخی از کشورهای هدف نموده است. محصولاتی که توسط این شرکت ارائه می‌گردد دارای گواهینامه‌های استاندارد ISO ۱۴۰۰۱ و OHSAS ۱۸۰۰۱ می‌ باشند.

✅مشتریان عمده داخلی این شرکت عبارتند از شرکتهای توزیع برق سراسر کشور، شرکت های برق منطقه‌ای سراسر کشور، شرکت های تابعه وزارت نفت اعم از پالایشگاه‌های نفت، گاز و پتروشیمی‌ها، شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، صنایع مادر نظیر شرکت‌های فولاد‌سازی، سیمان، مترو، پیمانکاران نفت، ساختمان و غیره می باشد. با توجه به مزیتهای رقابتی محصولات شرکت توان سازان جوان، تاامروز توانسته است به بسیاری از کشورهای جهان انواع محصولات خود را صادر نماید.

✅نمایندگی فروش تابلوهای کمکت و پست کیوسک

✅نمایندگی رسمی شرکت بازرگانی ایران ترانسفور در استان البرز

✅فروش کلیه تجهیزات شبکه ای فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی

✅فروش کلیه کلید هوایی : رکلو زر ، سکشیو نرهوایی ، سسکشن لایزر

خدمات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

 

به مدیریت: شهرام ملکی

شماره تماس:
۰۹۱۲۳۶۱۰۳۱۵

 

http://tavansazanejavan.ir

نمایندگی فروش تابلوهای کمکت و پست کیوسک  , فروش کلیه تجهیزات شبکه ای فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی , فروش کلیه کلید هوایی تابلو برق , ترانسـفـورماتورهای ویـژه صنایع , ترانسفورماتورهای خشک رزینی ,