شرکت فنی و مهندسی پاسارگاد 

? گروه فنى مهندسی پاسارگاد با بهره گیری از کادر مجرب و به روز ترین دستگاه هاى روز دنیا
? تولید در و پنجره
? آلومینیوم
? Upvc
? شیشه هاى سکوریت و دوجداره و چندجداره 
? اندازه گیری و مهندسی طراحی
? خدمات پس از فروش و شکایات
? با ضمانت بیمه ایران

? انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)

? نمای اسپایدر لوله ای
متداول ترین و پرکاربردترین نوع نمای اسپایدر در سرتاسر دنیا اسپایدر لوله ای است. در این سازه از لوله های فولادی به عنوان سازه پشتیبان و ارتعاش گیر استفاده می گردد. قطر و ضخامت این لوله ها به عوامل مختلفی ازقبیل مدول بندی شیشه,وزن شیشه و موقعیت جغرافیایی پروژه بستگی دارد که بعد از محاسبات توسط تیم فنی شرکت دربیران مشخص می گردد.عمدتا از لوله های از جنس استیل در این قسمت سازه استفاده می گردد تا ترکیب آن با یراق آلات اسپایدر به زیبایی کار بیفزاید.

? نمای اسپایدر گلس فین
نمای اسپایدر فین گلس را می توان یه سازه تمام شیشه ای دانست از این جهت که در این سیستم لوله های قطور فولادی جای خود را به تیغه های شفاف شیشه ای می دهند و به عنوان یه ارتعاش گیر در برابر نیروی باد عمل میکند یعنی اساسا در مقابل نیروهای استاتیکی مانند یه یک سازه پشتیبان قوی از جنس فولاد عمل می کند.نحوه اتصال این تیغه شیشه ای به سقف و کف و همچنین به یراق آلات اسپایدر نیازمند توضیحات کامل تر و فنی تری است که در این مقاله نمی گنجد .

? نمای اسپایدر کابلی
نمای شگفت انگیزی که با استفاده از شیشه و کابل های معلق در سیستم اسپایدر کابلی به وجو می آید در هیچ یک از سیستم های نمای شیشه ای قابل مشاهده نیست.در این سیستم نه خبری از لوله های استیل و نه خبری از تیغه ها شیشه ای است و تمام اینها جای خود رو به کابل هایی نیرومند می دهند.طراحی و اجرای نمای اسپایدر کابلی(خرپا) نیازمند داشتن سازه بسیار قوی و محاسبات بسیار دقیقی می باشد.به همین دلیل و به دلیل سختی اجرا و قیمت تمام شده بالاتر نسب ت به سایر سیستم های اسپایدر کمتر از دو سیستم دیگر مورد استفاده قرار میگرید.

? درب اتوماتیک گردان ( Revolving )

? درب هاى اتوماتیک شیشه اى

? پنجره هاى لولایی
? پنجره هاى کشىویی
? درب هاى اکاردئونی
? جام بالکنى
? پارتیشنى

? شیشه
? شیشه سکوریت
? شیشه هاى لمینت
? شیشه هاى دکوراتیو
? شیشه چند جداره

? جک پارکینگ
? کرکره برقى
? راهبند

 

 

مدیریت : آقای احسان لطفی

 

 

 

استعلام قیمت در و پنجره دو جداره , در و پنجره آهنی , انواع مدل پنجره دوجداره , محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره , محاسبه قیمت درب و پنجره upvc , بهترین پنجره دو جداره , کدام پنجره دوجداره بهتر است , شرکت فنی و مهندسی پاسارگاد ,