Address & Contact

Our Address

تهران،بازار آهن شادآباد،بلوار طاووس،مجتمع تجاری 17 شهریور،بلوک جE ،طبقه 2،پلاک 182

Telephone

تامین و توزیع آهن صنعت پارس

?تامین و توزیع آهن آلات صنعتی،ساختمانی،آلیاژی 
?تیرآهن،قوطی پروفیل،میلگرد آجدار ساده A2 و A3 
?انواع پلیت صفحه ستون و بولت 
?انواع ورق اعم از استیل،نسوز،هاردوکس 500 و 400 
?انواع میلگرد لوله فسفر برنز 
?لوله مانیسمان  
?انواع فولاد میلگرد و ورق های نسوز و استلنس استیل در مقاطع مختلف 
?لوله مانیسمان 

?در صنعت، لوله‌های مختلفی اعم از لوله‌های فولادی، لوله‌های ضدزنگ (استنلس استیل)، لوله آلیاژ و لوله بویلر وجود دارد. لوله مانیسمان که به آن لوله بدون درز نیز گفته می‌شود لوله‌ای است که روش تولید و ساخت آن به نحوی است که بدنه‌ای یکدست و بدون درز دارد و هیچ نوع جوش‌کاری بر روی آن صورت نگرفته است.

?این نوع لوله معمولاً از فولاد ساده کم‌کربن ساخته می‌شود؛ اما به وسیله افزودن برخی مواد به داخل و بیرون لوله، آن را در برابر زنگ زدن مقاوم می‌کنند.

?این لوله‌ها به دلیل یکدست بودن و بدون درز بودنشان نسبت به سایرین محکم‌تر هستند و قیمتی بالاتر از سایر لوله‌ها دارند. موارد استفاده گوناگونی برای لوله‌های مانیسمان در رده‌های مختلف وجود دارد.

?ورق هاردوکس 

?مزایای استفاده از ورق فولادی مقاوم در برابر سایش در فرآیندی که شامل تاثیر با مواد ساینده بسیار زیاد است به وضوح دیده می شود. بسیاری از تولید کنندگان ، ورق فولاد ضد سایش را تحت عنوان نام تجاری خود تولید می کنند. این نام تجاری همراه سختی فولاد است که در واحد برینل اندازه گیری شده است.

?ورق های هاردوکس با سختی ۴۰۰، ۴۵۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ برینل موجود می باشد که از میان آن ها ورق هاردوکس ۴۰۰ ، ۴۵۰ و ۵۰۰ در صنایع داخلی کاربرد بیشتری دارد. ∗سختی برینل (Brinell hardness) یکی از معیارهای سختی است که بر اساس مقاومت مواد در برابر فرورونده ی کروی شکل از جنس فولاد یا کاربید تنگستن سختی آنها را تعیین می‌کند.

?پروفیل چیست؟

?به طور کلی، پروفیل، مقطع توخالی از جنس آهن است که برای استحکام سازه از آن استفاده می‌شود. اشکال مختلفی از پروفیل‌ها تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند که هر کدام از آن‌‌ها، کاربردهای مختلفی در صنعت و ساختمان‌سازی دارند. به طور کلی می‌توان پروفیل‌ها را در دو دسته‌ی صنعتی و ساختمانی تقسیم‌بندی کرد.

?قوطی صنعتی 

?قوطی صنعتی یا همان پروفیل سنگین، در سازه‌های فلزی بزرگ، پل‌ها، تابلوهای تبلیغاتی و صنایع نظامی، دارای کاربردهای متفاوتی است. ساختمان‌هایی که در کارخانه‌ها تولید می‌شوند در قسمت‌های مختلف، به ستون و باکس‌های فلزی نیازمند هستند؛ در چنین مواردی از قوطی صنعتی استفاده می‌شود.

?البته بهتر است بدانید که قوطی صنعتی در ساخت خرپاهای عظیم هم کاربرد دارد. همچنین، در ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی از این نوع قوطی، استفاده‌های مختلفی می‌شود.

?بارزترین مشخصه‌ی پروفیل‌های صنعتی، ابعاد بزرگ و استحکام بی‌نظیر این محصولات فولادی در تحمل انواع آسیب‌ها و ضربات احتمالی است. قوطی‌های صنعتی، توان باربری و استحکام کششی بسیار زیادی دارند.

به مدیریت:احمد دهقانی 

نبشی ناودانی

 

تیر آهن اصفهان

 

ورق استیل رول

 

ریل های صنعتی

 

انواع لوله نسوز

 

ورق استیل نسوز

 

لوله مانیسمان در تهران , انواع میلگرد در تهران , ورق نسوز در تهران , آهن آلات صنعتی در تهران , آهن آلات ساختمانی در تهران , آهن آلات آلیاژی در تهران , قوطی پروفیل در تهران , صفحه ستون در تهران , تامین آهن در تهران , توزیع آهن در تهران , فولاد صنعت پارس در تهران , شرکت فولاد صنعت پارس ,