طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان،نما،محوطه سازی،حیات،استخر

✨طراحی و ساخت مجتمع های مسکونی،تجاری،اداری،ورزشی

?داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

?داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

?انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

?نمای ساختمان

?نمای ساختمان یکی از مهمترین عناصر بیرونی برای ظاهر ساختمان است. در طراحی ساختمان، طراحی نما به دلیل اینکه مشخص‌کننده چارچوب کار برای دیگر اجزای ساختمان است مهمترین بخش به شمار می‌آید. نمای ساختمان در ظاهر و زیباسازی شهرها اهمیت زیادی دارد.

?عناصر مهم در نماسازی مانند پنجره‌ها، بازشوهای در، مصالح، رنگ، سازه‌های عمودی و افقی، عناصر تزئینی و غیره باید هماهنگی و تناسب خوب را با هم داشته باشند. مصالحی که در طراحی نما استفاده می‌شوند انواع مختلف آجر، سنگ، سنگ‌های تزئینی، سیمانی و گچی می‌باشند.

?در طراحی نمای آجری، آجرهای مورد استفاده در نما با آجرهای مورد استفاده در دیوارها متفاوتند و باید از آجرهای بدون ترک‌خوردگی، شوره‌زدگی و آلودگی‌های شیمیایی استفاده کرد. اجرای نماهای آجری باید در شرایط محیطی مناسب با دما و میزان رطوبت استاندارد انجام گیرد.

?در نماهای سنگی از انواع سنگ‌های قیچی، مرمر و تراورتن می‌توان استفاده کرد؛ اهمیت استفاده از سنگ‌های نمای پردوام و دارای مقاومت بالا در برابر یخ‌زدگی و شرایط نامساعد محیطی مانند نور خورشید، آب و رطوبت، همچنین داشتن بافت مناسب و بدون ترک‌خورده سنگ، عدم تغییر رنگ و جذب گرد و غبار، قابلیت اجرا و ترمیم آسان بر روی کلیه سطوح و نیز مناسب برای طراحی نمای ساختمان مهم است.

?محوطه سازی

با رشد روز افزون جمعیت و افزایش آپارتمان نشینی، دسترسی به فضای سبز کاهش یافته از این رو اهمیت به اجرای محوطه سازی افزایش پیدا کرده است. ایجاد لند اسکیپ موجب افزایش ارزش ملک می‌گردد و به نه تنها به ساختمان ظاهری دلنشین می‌بخشد بلکه به زیباسازی فضاهای شهری نیز کمک می‌نماید.

?موارد مهم در محوطه سازی

⚡️فضای سبز

فضای سبز به ایجاد پوشش گیاهی متناسب با منطقه جغرافیایی مکانی که در حال محوطه سازی آن هستید، گفته می‌شود. استفاده از انواع درختان و درختچه‌های سبز، گیاهان مختلف تزئینی انواعی از عناصر سبز هستند که در محوطه سازی به کار برده می‌شوند. استفاده از انواع فلاور باکس‌های چوبی، چمن طبیعی و مصنوعی نیز از دیگر مواردی هستند که در ایجاد فضای سبزی دلنشین به کار برده می‌شوند.

⚡️توجه به مسیرهای دسترسی

ایجاد یک مسیر دسترسی مناسب در محوطه سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پلان محوطه سازی باید به گونه‌ای طراحی گردد تا نه تنها ورود و خروج از آن راحت باشد، بلکه امکان دسترسی آسان به سایر نقاط ضای سبز نیز وجود داشته باشد.

⚡️سازه‌های فضای باز

استفاده از مبلمان و دیگر سازه‌های فضای باز از دیگر مواردی هستند که به زیباسازی محوطه بیرونی کمک می‌نماید. استفاده از آلاچیق، پرگولا، نیمکت، فلاورباکس، آبنما و … تعدادی از این موارد هستند که باعث ایجاد تغییر مناسبی در فضا می‌گردند.

⚡️اهمیت نورپردازی

نورپردازی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در محوطه سازی به آن توجه نمود چرا که لذت بردن از فضای ایجاد شده بدون وجود نور مناسب در شب نا ممکن می‌گردد. استفاده از انواع نورپردازی‌های جذاب می‌تواند جلوه خاصی به عناصر به کار رفته دهد.

⚡️ایجاد استخر

از عناصر پرطرفدار در محوطه سازی استخر است. استخر به عنوان عنصری مرتبط با آب علاوه بر ایجاد احساس آرامش و تفریح، موجب زیباسازی فضا نیز می‌گردد.

⚡️ایجاد کف سازی مناسب

کف سازی مناسب تاثیر زیادی بر کیفیت محوطه می‌گذارد. آنچه که باید در کف سازی مورد توجه قرار گیرد تقسیم مناسب فضا، زیبایی، و دسترسی به بخش‌های مختلف است. استفاده از مواد و مصالح مناسب نیز از دیگر موارد حائز اهمیت در ایجاد این بخش است.

به مدیریت: آقایان خسروی و محبی

شماره های تماس:

09378868791    مهندس خسروی
09167655547   مهندس محبی

اجرای دکوراسیون داخلی شرکت بازرگانی
کارفرما آقای سیاحی

 

????????????
اجرای دکوراسیون داخلی آقای رحیمی
اجرای کابینت کلاسیک
????????????
طراحی آلمان شهری
یادگار شهدای سینمای رکس
کارفرما شهرداری آبادان
????????????

 

اجرای دکوراسیون دفتر همکار
????????????
بازسازی کامل
آقای وحید نژاد
آدرس کوی پیروزی
????????????

 

کارفرما آقای خرمایی
آدرس کوروش
????????????
کارفرما آقای صالحی
آدرس ، راه کربلا
موضوع پروژه، بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی
????????????
کار فرما، مهندس نورانی
موضوع پروژه بازسازی کامل
????????????
مجری شرکت دکوراسیون رویای شما
کارفرما : دکتر فرهی
آدرس:اهواز کیانپارس
????????????
مجری شرکت دکوراسیون رویای شما
کارفرما:آقای چنانی
آدرس پروژه:کمپلو

????????????

مجری شرکت دکوراسیون رویای شما
کارفرما:آقای مهندس اندام
آدرس پروژه ۲۴ متری

????????????

مجری شرکت دکوراسیون رویای شما
کارفرما آقای سیاحی
آدرس پروژه:کمپلو

 

 

شرکت محب آذر درخشان سازه در اهواز , نمای ساختمان , دکوراسیون داخلی ساختمان , محوطه سازی , طراحی و ساخت مجتمع های مسکونی تجاری اداری ورزشی در اهواز , ساخت استخر , اجرای انواع پروژه های ساختمانی در اهواز , نکات مهم در محوطه سازی ,