Address & Contact

Our Address

رشت سه راه لامپ سازی

Telephone

شرکت مرغ برتر بهراد و هیراد

اولین مرغ فروشی شبانه روزی در استان گیلان
مرغ و ماهی و گوشت و پروتئین

مرغ گرم چیست ؟

🔹🔸مرغ گرم همان مرغ تازه کشتار شده است که بهای بیشتری را بابت خرید آن باید پرداخت کنید و از مرغ منجمد برزیلی، مرغ منجمد ترکیه ای و … ارزش غذایی بالاتری برای شما خواهد داشت.

مصرف چه مرغی توصیه می گردد؟

🔹🔸بنابر موارد ذکر شده در بخش های قبلی، مرغ تازه یا همان مرغ گرم از مرغ منجمد برای مصرف توسط انسان کاملا بهتر است. درست است که قیمت بیشتری نسبت به مرغ منجمد دارد اما سرشار از پروتئین و مواد معدنی تازه می باشد و برای بدن بسیار مفید و مقوی است. بهتر است که تالار ها و رستوران ها به سمت تهیه و خرید مرغ منجمد بروند. البته لازم به ذکر است که اگر فقط یک هفته از تاریخ انجماد مرغ و گوشت گذشته باشد، مرغ منجمد از مرغ تازه نیز بهتر خواهد بود چون که به غیر از صرفه جویی در قیمت، به مرغی هم ارزش با مرغ تازه نیز دست پیدا کرده اید. بنابر در این صورت مرغ منجمد خوب خواهد بود.

توصیه ما چیست

🔹🔸اگر می خواهید به گوشتی سالم دسترسی پیدا کنید و مرغ شما به دور از هر گونه مریضی و هورمون های مضر باشد، بهتر است که با تهیه یک دستگاه جوجه کشی شروع به تولید جوجه، پرورش و نگهداری انواع ماکیان کنید و از زمان تولد تا رسیدن به زمان بالغی به طور کامل زیر نظر خودتان پرورش یافته باشد تا بدین وسیله از شیوه پرورش و تغذیه مرغ ها آسوده خاطر شوید و دیگر نیازمند خرید از بازار نباشید و در زمینه تولید گوشت مرغ و همچنین تخم مرغ به خود کفایی کامل برسید. در ادامه می گوییم که کدام فروشگاه ها مرغ منجمد دارد.

ذوب کردن مرغ منجمد درون ظرف آب

🔹🔸در این قسمت می خواهیم روشی را معرفی کنیم که طی نیم ساعت عملیات ذوب یخ انجام شود، بنابر این به زبان ساده تر یاد می گیریم که چگونه مرغ یخ زده را باز کنیم و با نحوه استفاده از مرغ منجمد آشنا شویم. جالب است که بدانید اکثر آشپزان حرفه ای نیز از این روش بهره می برند.

🔹🔸در ابتدا یک عدد کاسه بزرگ یا هر ظرف بزرگی را پر از آب سرد کنید، به صورتی که مرغ به طور کامل در زیر آب قرار گیرد. مرتبا آب ظرف را با آب سرد تازه تری عوض کرده و اگر به علت مشغله این کار برایتان امکان پذیر نیست محل ظرف را طوری تنظیم کنید که قطرات کوچکی از آب سرد از سمت بالا به روی مرغ ها جاری شود.
هرگز برای باز کردن یخ مرغ منجمد آب داغ بکار نبرید زیرا که ترکیب مرغ یخ زده با دمای بسیار پایین با آب داغ با دمای بالا بسیار خطرناک است و محیط مطلوبی برای افزایش رشد باکتری فراهم میکند و به غذای سالم شما ضرر وارد میکند.

🔹🔸اگر مرغ شما به صورت تکه شده باشد، زمانی که به مقدار کافی حالت منجمد شده خود را از دست بدهد به راحتی از یکدیگر جدا می شوند و فرآیند آب شدن یخ زدگی آن ها به سرعت انجام شده و یخ گوشت مرغ شما آب می شود ولی اگر شما از مرغ درسته و کامل استفاده میکنید به یاد داشته باشید که آب سرد باید به داخل مرغ هم برود زیرا که یخ مرغ هم از داخل و هم از بیرون باید ذوب شود.

🔹🔸در نتیجه پیشنهاد طیور ماشین ابزار برای باز کردن یخ مرغ منجمد شما و یا هر گوشت منجمد دیگری این است که ازآب سرد مصرفی روزانه استفاده کنید و فراموش نکنید که به هیچ عنوان گوشت مرغ ذوب شده را مجددا منجمد نکرده و ترجیحا به سرعت پس از آب شدن یخ آن را برای جلوگیری از رشد کردن باکتری ها بپزید.

مدت زمان نگهداری گوشت پخته در فریزر

🔹🔸مدت زمان نگهداری گوشت مرغ پخته شده در فریزر 4 الی 6 ماه می باشد و موقع استفاده باید آن را خوب گرم کرده تا دمای داخلی آن به 74 درجه سانتی گراد برسد.

مدیریت:آقای علی عابدی

 

تماس

09117061030
09111323477

ثابت

01333445050

واتساپ

09117061030

آدرس شعبات :

شعبه مرکزی :‌کمربندی شهید بهشتی ‌نرسیده به میدان گاز نبش خیابان شهید نظری

شعبه 2 : میدان رازی سه راه جنب فست فود سیب

شماره های تماس : 32427567
تلفن سفارشات : 33445050
آرش بهزاد عابدی : 09117061030 – 09111323477

 

 

کیفیت مرغ منجمد ترکیه , کیفیت مرغ منجمد برزیلی , مرغ منجمد برزیلی , مدت استفاده مرغ منجمد , عوارض مرغ منجمد برزیلی , مرغ سرد رتبه b , کیفیت مرغ ترکیه , عوارض مرغ یخ زده ,