شرکت مهندسی و پیمانکاری اندیشه آرتا

مجری پروژه های سند بلاست و رنگ صنعتی

✅تعویض پوشش خطوط لوله

✅پوشش مخازن

✅انواع عایق سرد و گرم

✅روش کار سندبلاست به این صورت است که ماسه های ساینده که عمدتا از جنس سیلیس – مسباره و اکسید فلزات هستند با استفاده از فشارباد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده میشوند .

✅موارد استفاده سندبلاست چیست :

?زنگ زدایی – ماسه زدایی – و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات

?پوایش مات و تمیز کاری انواع قالبهای صنعتی

?زبر کردن سطوح قطعات ( با استفاده از ساینده های مخصوص ) جهت بهینه انجام شدن عملیات لعابکاری و تفلون کاری برای ماندگاری و کیفیت یهتر.

?آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاریهای صنعتی – تزئینی یا رنگ

?مات کاری – تمیز کاری و آماده کردن قطعات (سندینگ – sanding ) جهت ارائه در بازار را میتوان انجام داد .

?حک کردن نوشته و نقوش مختلف و گود برداری و یا برجسته کاری آنها برروی سطوح شیشه ای – چوبی – MDF – کاشی – سرامیک و طلق که بیشتر برای انجام امور تجاری – تبلیغاتی و تزئینات دکور مورد استفاده میباشد.

✅پوشش مخازن جهت جلوگیری از خوردگی و زیبایی آن انجام می شود. پوشش مخازن فلزی به دو دسته عمده تقسیم می‌شود. 

?پوشش بیرونی مخزن فلزی 

?پوشش درونی مخزن فلزی 

✅پوشش های خطوط لوله کمک بسزایی در طول عمر خطوط که با صرف هزینه های قابل توجه ای احداث گردیده است. می نماید خوردگی یکی از عمده معضلات در نگهداری خطوط می باشد که می توان با تعویض به موقع آن از صرف هزینه های زمانی و مالی بسیاری جلوگیری نماید.

✅درتعویض پوشش عایق به صورت مکانیزه دوباره کاری های معمول در روش های غیر مکانیزه به دلیل وجود ساپورت های طبیعی (خاکی ) حذف می شود .(دراین روش از دستگاههای Pipe lifter و Pipe support برای نگهداشتن خط لوله در شرایط عملیاتی استفاده می شود.)

به مدیریت:سید علی اکبر حسینی

 

 

 

 

 

شرکت مهندسی و پیمانکاری اندیشه آرتا در رفسنجان , پروژه های سندبلاست ,  سندبلاست چیست ,  تعویض پوشش خطوط لوله ,  پوشش مخازن ,  انواع عایق سرد و گرم , پوشش بیرونی مخازن فلزی ,  پوشش درونی مخازن فلزی ,  موارد استفاده سندبلاست ,  شرکت مهندسی و پیمانکاری در کرمان ,