طراحی و چاپ محصولات تک نفره اختصاصی موج الماس تک درنیکا

به مدیریت : سحر امجدیان 

شماره تماس :

09108755334

🔴 محصولات تک نفره چیست ؟

🔰 هر محصول بسته بندی که برای یکبار مصرف و یک نفر تولید میگردد محصول تک نفره نامیده میشود این صنعت پیشینه طولانی ندارد و در اصل از کیترینگ های مسافرتی هوایی دریایی و ریلی با تعداد محدود محصول مانند قند تک نفره، شکر تک نفره، نمک تک نفره و فلفل تک نفره آغاز شد و با توجه به توسعه صنعت توریستی و گردشگری به سرعت پیشرفت کرد.

🔰 این پیشرفت به قدری بود که امروزه جدای از محصولات تکنفره غذایی، به چند ده محصول غذایی و رفاهی توسعه پیدا کرد تا جایی که امروزه در تمام سطوح جامع از هتل، بیمارستان ، خدمات مسافرتی، رستوران، کافی شاپ ها، فست فود ها و… حتی در سبد مصرف خانواده قرار گرفته است.

🔰 این نوع بسته بندی مطابق میل هتل ها و رستوران هاست که با هزینه ای کمتر ،استفاده راحت تر و محصولی با بسته بندی زیباتر که مخصوص یک شخص ( به اصطلاح امروزیا لاکچری ) است را به مشتریان خود ارایه میدهند.

🔰 همچنین برای تمامی ارگان ها و سازمان های دولتی هم مناسب است. یکی از استفاده های این نوع بسته بندی که نظر خانواده ها را جلب کرده ،راحت شدن خانواده ها از اماده کردن صبحانه برای فرزندان و دانش اموزان هست که با استفاده از ساشه بار سنگین تهیه صبحانه را از دوش خود برمیدارند.(البته خیلی از دانش اموزا هم هستند که خودشون صبحانشون رو تهیه میکنند)

🔰 در حال حاضر، محصولات تک نفره مانند نمک تک نفره، فلفل تک نفره و سماق تک نفره در اکثر رستوران‌ها، فست فودها، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، کترینگ‌ها، کافی شاپ‌ها، جشن تولد و عروسی‌ها، تالارهای پذیرایی، همایش‌ها و کنفرانس‌ها و میزگردها، ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی، پایانه‌های مسافربری، اتوبوس‌های بین شهری، میهمانی‌ها، هیئت‌های مذهبی و مساجد و… استفاده می‌شود.

💠وزن بسته بندی ادویه جات و چاشنی ها برای هر ساشه 5 گرم،برای آبلیمو یک نفره 10 گرم و برای رب انار 20 گرم خواهد بود.

💠اقبال به محصولات یک نفره با افزایش مصرف کنندگانی که تنها زندگی می کنند،سریع تر شدن سرعت زندگی و کمبود زمان هر وعده غذایی در کشور در حال افزایش است.این خود یک مثال زنده از پاسخ گویی تولیدکنندگان به نیاز مشتریان است.

💠رواج بسته بندی های تک نفره باعث نوآوری های بسیاری در حوزه های مختلف صنایع غذایی شده است. افزایش بسته بندی های متنوع یک نفره برای مشتریان ارزش ایجاد می کند مثلا با اینکه یک بسته بندی منفرد در مقایسه با بسته بندی های عمومی نسبت به حجم گرانتر تمام می شوند،مشتریان به خاطر راحت تر بودن آنها را ترجیح می دهند.

💠به علاوه استفاده از محصولات یک نفره باعت کاهش اتلاف مواد غذایی می شود.معمولا بسته هایی که بزرگتر و برای تعداد افراد بیشتر طراحی می شوند به صورت نیمه مصف می شوند و اگر در یخچال نگه داری شوند بعد از مدتی دور ریخته شده و قابل مصرف نخواهند بود.

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

شرکت موج الماس تک درنیکا مواد غذایی در تهران , شرکت موج الماس تک درنیکا , مواد غذایی , طراحی و چاپ محصولات تک نفره اختصاصی در تهران , شرکت موج الماس تک درنیکا در تهران , شرکت مواد غذایی در تهران  , تولید شکر تک نفره در تهران , تولید نمک تک نفره در تهران , تولید آبلیمو تک نفره در تهران , تولید سماق تک نفره در تهران , تولید انواع پک قاشق چنگال ,