شرکت نانو آراز داموغ 

? شرکت نانو فناوران آراز پوشش دارای مدرک تخصصی رشته نانو 

? دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

? واردکننده و صادرکننده بهترین محصولات نانو روز دنیا

آرماتوربندی و زیر سازی قبل از بتن ریزی و عایق بندی

 

? نظارت ، محاسبات ، اجرا و مشاوره دقیق در زمینه ضدآب سازی تمامی محیط های ساختمانی اعم از نماهای ساختمانی سنگی ، سیمانی ، مینرال ، حمام و سرویس های بهداشتی ، استخر ، سونا و جکوزی

? ترمیم بندکشی نماهای ساختمانی ، چاله های آسانسور ، دیوارهای جانبی

? نماشویی تخصصی با مواد نانو

? همان طور که می دانید امروزه در نماشویی مواد شوینده قدیمی جای خود را به مواد شوینده نانو داده اند که از خدمات آن می توان به شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو اشاره کرد.

? یکی از مهم ترین مزیت های شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو نسبت به روش های دیگر این است که این مواد علاوه بر قدرت پاک کنندگی بیشتر در مقابل چربی ها و دوده ها دارای این نکته مثبت هستند که ماندگاری پاکیزگی بعد از نماشویی را افزایش می دهند.

? به طور مثال برای نمای شیشه و کامپوزیت و سطوح صیقلی با اعمال مواد پوشش دهنده نانو مخصوص این نماها عمر پاکیزگی این نماها را میتوان به پنج برابر حالت عادی افزایش داد.

داشتن مهارت و تخصص در شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو اهمیت زیادی دارد . با توجه به این که کاربرد این نوع جرم گیری نسبتا جدید می باشد ، داشتن مهارت کافی برای جلوگیری از اتلاف هزینه و وقت بسیار مهم است.

ضد آب سازی آجر نما با فناوری نانو

عایق استخری تمام اکریلیک

 

مدیریت : آقای جمشید داموغ

 

 

اجرای قیر سرد
اجری نانو ساختمان سوپر، آبگریز
اجرای نانو نمای ساختمان
اجرای نماشویی و عایق بندی نمای ساختمانی
عایق بندی نمای ساختمانی

 

نماشویی نانو , نمایندگی محصولات نانو , محصولات نانو برای خودرو , محصولات نانو در ایران , لیست محصولات نانو , لیست قیمت محصولات نانو , عکس محصولات نانو , محصولات نانو چیست ,