Address & Contact

Our Address

تهران،منطقه ۱۷

Telephone

شستشوی مبلمان و سرویس خواب و فرش های ماشینی و دستی به واش

⚡️ مبل شویی 

🔸 یکی از مهمترین المان‌‌‌های دکوراسیون منزل مبل‌ها هستند. زیبایی و تمیزی مبل و صندلی تاثیر بسزایی در زیبایی و شکیلی خانمان دارد. به دلیل جنس خاصی که متریال مبل‌ها دارند بهترست به صورت دستی و توسط افراد غیر متخصص شسته نشوند. زیرا ممکن است از طول عمرشان کاسنه شود. به همین منظور همانطور که فرش هارا به  قالیشویی می‌سپارید مبل‌ها را هم نو نوار کنید تا مدت بیشتری از آنها استفاده کنید.

🔸 سرویس مبل شویی به سرویسی گفته می‌شود که برای نظافت مبلمان از دستگاه مبل شویی استفاده می‌کند.دستگاه مبل شویی قادر است تا کلیه آلودگی‌های مبلمان را ازبین ببرد و تمیز و پاکیزه ترین مبلمان را با شما عزیزان تحویل دهد.

🔰 چرا باید مبلمان را بشوییم؟

⚜️مبلمان هم مانند هر وسیله و اثاثه دیگری در منزل کثیف می شود. و باید به صورت مرتب و دوره ای تمیز شود. تمیز کردن مبلمان کاملا بستگی به جنس مبلمان دارد. شستشوی مبلمان چرمی و پارچه ای از هم متفاوت است.

⚜️ باید توجه داشته باشیم که در صورت ایجاد لکه روی مبلمان هرچه سریعتر به لکه برداری بپردازیم. تا فرایند شستشو کوتاه تر شود.شستشوی برخی لکه ها مانند قهوه و نسکافه در صورت گذرزمان دشوار و غیر ممکن می شود. و باید روکش مبلمان را تعویض کنید.برای جلوگیری از این امر باید به شستشوی مبلمان پرداخت.

🔻 مبل شویی در دو مرحله خلاصه می‌شود:

۱-مرحله اول: در این مرحله مواد شوینده با دستگاهی به نام فرچه روی مبلمان پخش می‌شود.این دستگاه مواد شوینده را به خورد مبلمان می‌دهد و به صورت کامل روی مبلمان پخش می‌کند.

۲-مرحله دوم: در این مرحله با دستگاه مخصوص مبل شویی شروع به شستشوی مبلمان می‌کنند.این دستگاه دارای قدرت مکش است.این قدرت مکش تمامی‌مواد شوینده روی مبلمان و همچنین مواد شوینده‌ای که به درون مبلمان نفوذ کرده‌اند را خارج می‌کند.به این ترتیب مبلمان شما مانند روز اول تمیز و پاکیزه می‌شود.

✨ قالیشویی 

💠همان‌طور که فرش‌ها به محیط زندگی ما زیبایی می‌بخشند، نیاز به شستشو و نظافت دارند تا عمر مفید آن‌ها افزایش پیدا کنند و نیز تمیز و پاکیزه باشند. ما نیز با توجه به این نیاز سعی می‌کنیم بهترین خدمات برای شست‌وشو فرش‌ها و قالی‌ها را به شما ارائه کنیم. بنابراین در هر زمان و مکانی، اگر خدمتی برای شستن قالی، فرش، گلیم، جاجیم و دیگر زیراندازها نیاز داشتید، می‌توانید از متخصص‌های ما کمک بگیرید. ما خدمات زیر را برای شستشوی فرش‌های ایرانی و دستبافت به شما ارائه می‌کنیم:

🔸  شستشوی تخصصی انواع فرش ایرانی، قالی، تابلو فرش، فرش ابریشمی
🔸  شستشوی فرش دستباف، ماشینی و فرش نفیس ایرانی 
🔸 شستشوی فرش ممتاز، لکه‌بری فرش و شستشوی فرش‌های لاکی و روشن 
🔸 شستشوی موکت، روفرشی، پتو و لحاف 
🔸 شستشوی قالی، قالیچه، گلیم، جاجیم و انواع دیگر زیرانداز‌ها
🔸 رفوگری فرش دستبافت و ماشینی 
🔸 ترمیم قالی و فرش، ترمیم ریشه 

⚡️ شستن فرشها امروزه با زندگی آپارتمان نشینی محدودیت مکانی ونبودن جایی برای شستشوی فرش یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها شده است که برای نظافت و شستسوی فرش و موکت باید به کجا مراجعه کنند.

⚡️ تجهیزات مدرن مکانیزه برای به نهایت رساندن کیفیت و سرعت انجام سفارشات مشتریان

⚡️ مواد شوینده استاندارد و سازگار با انواع فرش و بدون آسیب رساندن به بافت فرش ها

⚡️ کادری مجرب برای سرویس دهی خوب و جلب رضایت حداکثری مشتریان

⚡️ بهره مندی از پر سرعت ترین آبگیر های دنیا

⚡️ استفاده از مواد شوینده با کیفیت

⚡️ استفاده از مواد شوینده با کیفیت و گران قیمت باعث خواهد شد فرش شما به مرور زمان پوسیده نشده و لکه های آن به بهترین وجه از بین رفته و پاکیزه گردد. مواد شستشوی درجه یک از موارد اصلی کیفیت کار یک قالیشویی بحساب میرود.

به مدیریت : عابدین مردانی

 

 

 

شستشوی مبلمان در تهران , شستشوی سرویس خواب در تهران , شستشوی فرش های ماشینی و دستی در تهران , قالی شویی به واش , قالیشویی در تهران , مبل شویی در تهران ,