Address & Contact

Our Address

گیلان،لاهیجان

مبل شویی صفری در سیاهکل

✨ارائه انواع خدمات شستشوی مبلمان

🔴روش های مبل شویی
💠خشک شویی

❇️خشک شویی مبل ، به روشی از شست و شوی که مبلمان همراه با شستشو خشک نیز می شود خشکشویی مبل می گویند . در این روش پس از شستن مبلمان آب و رطوبت باقی مانده توسط دستگاه های مکنده مخصوص به طور کلی کشیده می شود .

❇️امروزه شرکت های خدمات نظافتی از این روش برای شستشوی انواع مبلمان استفاده می کنند . نوع مبلمان و جنس پارچه و تعداد آن از عوامل تاثیرگزار بر تعیین قیمت خشک شویی مبل در منزل توسط شرکت های خدمات نظافتی می باشد .

💠مبل‌ شویی به روش سنتی

💦 مبل شویی سنتی در واقع روشی است که متصدی مربوطه از آب و مواد شوینده‌ی قلیایی برای از بین بردن لکه و آثار آلودگی بافت از روی مبل یا صندلی استفاده می‌کند. در این روش بهتر است رویه‌ی مبل از کل پیکره جدا شود و به صورت جداگانه توسط دستگاه‌های رختشویی صنعتی تمیز شود. در غیر این صورت متخصصان نظافت منزل با استفاده از آب با فشار بالا‌، بافت رویه را خیس می‌کنند.

💦 در نظر داشته باشید که میزان آب استفاده شده در فرآیند مبل شویی نباید بیش از حد استاندارد باشد؛ چرا که ممکن است به بخش‌های زیرین مبل آسیب جدی وارد شود و استحکام آن از بین برود. پس از آنکه آب کافی در میان تار و پود رویه‌ی مبل یا صندلی نفوذ کرد، متصدی با استفاده از شوینده‌های قلیایی و یک ابر شوینده نرم، کل بافت رویه را به خوبی تمیز می‌کند.

💦 پس از آنکه تمام لکه‌ها از بین رفت، با بهره‌گیری از آب و یک دستمال تمیز کل مواد شوینده از روی بافت مبل پاک می‌شوند تا نوبت به خشک کردن تار و پود آن فرا برسد. برای خشک کردن بافت رویه مبل از یک دستگاه وکیوم صنعتی با قابلیت جذب مایعات استفاده می‌شود. پس از آنکه تمام آب میان بافت رویه مبل از بین رفت، بهتر است مبل در برابر نور آفتاب قرار گیرد تا به خوبی خشک شود.

💦در صورتی که تار و پود رویه مبل به صورت کامل خشک نشود، ممکن است مبل یا صندلی شسته شده بوی نم بگیرد و فضای خانه شما را برای زندگی نامناسب کند؛ از همین رو در زمانی که مبلمان خانه یا محل کار خود را از مراکز خدمات مبل شویی تحویل می‌گیرید، حتما از خشک بودن بافت رویه آن اطمینان حاصل کنید.

به مدیریت:صفری

 

 

 

مبل شویی , مبل شویی در لاهیجان , ارائه انواع خدمات مبل شویی در لاهیجان , ارائه خدمات شستشو مبلمان در منزل صفری لاهیجان , مبل شویی در منزل , مبل شویی صفری در لاهیجان , هزینه مبل شویی در لاهیجان , خشک شویی مبلمان , شستشو مبلمان در منزل صفری در سیاهکل , مبل شویی صفری در سیاهکل , مبل شویی در سیاهکل , هزینه مبل شویی در سیاهکل ,