Address & Contact

Our Address

اصفهان خیابان شریعتی.مجتمع نیایش.طبقه منی2

Telephone

تخلیه هیجان ورقابت و ورزش درقصرشادی نیایش نجف اباد اصفهان

شهربازی و قصرشادی سرپوشیده نیایش

شهربازی

رفتن به شهربازی ها همیشه می تواند برای کوچک و بزرگ هیجان انگیز باشد. با افزایش روز افزون تعداد شهربازی های سرپوشیده در سطح شهر، حضور در آن ها برای گذراندن اوقات فراغت آسان تر شده و هرکس با هر شرایط سنی می تواند در کنار خانواده و دوستان خود از حضور در این چنین مکان هایی وقت گذرانی کند.

جنوب تهران به واسطه ی جمعیت فراوانی که در آن مشغول به فعالیت و زندگی هستند تعداد بسیاری از این دست شهربازی های سرپوشیده را در خود جای داده و بسیاری از افراد که علاقمند به هیجان هستند می توانند با حضور در این شهربازی ها لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. خانواده ها با آسودگی خیال می توانند کودکان خود را به این شهربازی ها ببرند از وسایل بازی و خدماتی که این شهربازی های سرپوشیده در اختیار آن ها قرار می دهند نهایت بهره را ببرند.

انواع مختلفی از وسایل بازی کامپیوتری، چرخ و فلک ، ماشین های برقی، شهر های بادی، سالن بولینگ و بیلیارد و غیره در این شهربازی ها تعبیه شده است و افراد به نسبت سن و علاقه خود می توانند از این وسایل استفاده کنند و ساعات خوشی همراه با شادی و هیجان سپری کنند.

 مدیریت: علی ذبحی

 

 

 

 

 

قصرشادی نیایش در نجف آباداصفهان , شهر بازی شهر بازیدر نجف آباداصفهان , قلعه شادی شهربازی نیایش در نجف آباداصفهان , سیاره جادویی پردیس , کیان خانه بازی سرزمین شادی نیایش در نجف آباداصفهان , شهربازی مجموعه شهربازی نیایش در نجف آباداصفهان ,  کامپیوتری در شهربازی نیایش نجف آباداصفهان , چرخ و فلک در شهربازی نیایش نجف آباداصفهان , ماشین های برقی در شهربازی نیایش نجف آباداصفهان , شهر های بادی در شهربازی نیایش نجف آباداصفهان , سالن بولینگ و بیلیارد در شهربازی نیایش نجف آباداصفهان , شهربازی و قصرشادی سرپوشیده نیایش