Address & Contact

Our Address

شیراز

Telephone

شومینه سرای رضا در شیراز

شومینه سرای رضا در شیراز
نوعی بخاری که در درون دیوار خانه جای می گیرد یا هیمه سوز معروف است، برای گرم کردن خود از آن استفاده می کردند. شومینه را می توان یکی از انتخاب های لوکس در منزل برشمرد که بسیاری به آن علاقه دارند. زیبایی بصری که شومینه به محیط می دهد باعث لوکس و جذاب بودن فضای خانه می شود. 

✳️انواع شومینه در دکوراسیون

شومینه دیواری: شومینه دیواری یک ساختار معماری درون دیوار است که با نگه داشتن آتش، سبب گرمایش محیط می‌شود.
شومینه کنجی: این نوع شومینه در شمار شومینه‌های دیواری محسوب می‌شود و همان‌طور که از نام آن پیدا است در کنج دیوار منزل قرار می‌گیرد.
شومینه بدون قاب: یکی از جدیدترین مدل های شومینه است که بدون قاب طراحی می شود.
شومینه چرخنده: به صورت ۱۸۰ درجه مانند پنکه های گرمایشی می چرخد و محیط را گرم می کند.
شومینه معلق: مدرن ترین نوع شومینه است که از سقف آویزان می شود.

✳️مزایا و معایب شومینه

شومینه ها نیز مثل همه وسایل بر اساس نوع کاربری و مدل استفاده مزایا و معایبی دارند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.
شومینه با توجه به نوع سوخت و مصرف انرژی که دارد گزینه همه مردم نیست، شومینه غالبا یک وسیله لوکس در خانه‌ها محسوب می‌شود که متراژ و نوع محیط برای استفاده از آن بسیار مهم است.

اما اگر بخواهیم به طور خلاصه به مزایای شومینه اشاره کنیم می توان گفت زیبایی و احساس آرامش از مهمترین موارد است.
شومینه ها اما معایبی هم دارند که به عنوان مثال می توان به مصرف بالای انرژی و هزینه بر بودن آن اشاره کرد.

✳️لوازم جانبی برای ساخت شومینه مد روز

ملاحظات بیشتر شامل ابعاد و ضخامت شومینه ، اندازه دهانه دمپر و نوع دودکش و آستر مورد استفاده است. کدهای ساختمانی محلی به طور معمول مشخصات دقیق هر یک از این جزئیات و همچنین حداقل فاصله بین یک شومینه و مواد قابل احتراق را ارائه می دهند.

با سازنده خود در مورد محاسن سیستم گردش هوا که شومینه را مجبور به جذب هوای خنک تری از اتاق می کند ، صحبت کنید. پس از گرم شدن هوا ، یک فن ولتاژ پایین آن را به داخل خانه پمپ می کند.

بدون چنین سیستمی ، شومینه های سنگ تراشی می توانند هوای گرم را بدزدند و آن را به بالای دودکش بفرستند ، در نتیجه قبض های گرمایشی ماهیانه بالاتر می رود. یک روش غیر مکانیکی برای حل این مشکل ساخت یک شومینه با یک کوره شیب دار مورب است که مانع از فرار هوای گرم به بیرون می شود.

انواع مدل های شومینه

🔻شومینه سنگی🔻شومینه گازی🔻شومینه الکلی🔻شومینه برقی🔻شومینه هیزمی🔻شومینه چدنی🔻شومینه شیشه ای🔻شومینه آجری🔻شومینه کاشی🔻سرامیک شومینه🔻بتنی شومینه مرمری

تولید کننده انواع فریم های سنگی شومینه , طراحی و اجرای انواع شومینه گازی هیزمی فریم چوبی و سنگی , طراحی و اجرای انواع باربیکیو گازی و ذغالیواردات انواع شومینه LCD برقی کانادایی در طرح و اندازه های متنوع با بهترین کارایی , واردات کلیه لوازم جانبی لوکس شومینه , شومینه سرای رضا ,