تولید و فروش انواع شیرآلات اهرمی در تهران

 

تاریخچه شیرالات آبان ،مجموعه شیرالات آبان درسال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

شیرالات آبان تولید کننده انواع شیرالات بهداشتی میباشد ، شیرالات آبان جز برندهایی میباشد که در دسته بندی اقتصادی است.
?کیفیت و تنوع در کنار قیمت مناسب شیرالات آبان را مورد استقبال عموم از این برند کرده است?
آدرس:تهران شهرک کیانشهر خیابان ابراهیمی پلاک ۱۱۷
شماره های تماس :
09124467156
مدیر فروش : آقای اکبریان  09120439950

فروش انواع شيرآلات استاندارد مدرن و كلاسيك

⭕️شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی نسل جدید شیرآلات بهداشتی هستند که در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. مهمترین مشخصه ظاهری این شیرآلات آن است که تنها یک دستگیره و یا اهرم برای قطع وصل کردن جریان آب دارند. برخلاف شیرآلات سنتی که دارای دو دستگیره چرخشی هستند و جنس آنها از آلیاژ برنج است.. انواع اهرمی در واقع جایگزینی برای شیرآلات قدیمی هستند که دارای تنوع بسیاری می باشند:

⚜️بر اساس روکش: نیکل، برنز، اپوکسی، استیل
⚜️بر اساس رنگ: کروم، استیل، سفید، مشکی، طلایی، رزگلد
⚜️سبک: کلاسیک، مدرن، صنعتی، روستایی

شماره های تماس :
09124467156
09120439950
⭕️مزیت های شیرآلات اهرمی

همانطور که گفته شد شیرآلات اهرمی تنها یک دستگیره دارند که با همین دستگیره یا اهرم می توان شدت جریان و دمای آب را تنظیم نمود. این خصوصیت باعث می شود تا با وجود نگرانی های کم آبی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، در مصرف آب صرفه جویی شود.

مزیت دوم آن است که این شیرآلات از دوام بالایی برخوردار هستند و بر خلاف شیرآلات سنتی به ندرت دچار مشکل چکه کردن خواهند شد. زیرا در انواع اهرمی صفحه کارتریج یا همان دیسک سرامیکی جایگزین واشر شده است. در نتیجه یر دارای انعطاف پذیری بالایی در هنگام قطع و وصل کردن جریان آب دارد. سرامیک نسبت به لاستیک ماده ای سخت تر و مقاوم است، به همین دلیل در زمان های طولانی تری فرسوده می شود.

شماره های تماس :
09124467156
09120439950
⭕️تفاوت شیرآلات اهرمی و کلاسیک چیست؟

بر خلاف شیرآلات اهرمی، در شیرآلات کلاسیک برای آب سرد و گرم دسته های تنظیم جداگانه ای در دو طرف شیرآلات تعبیه شده است که معمولاً از نوع پیچی هستند. همچنین عملکرد مسدود کننده ای که جریان آب را قطع و وصل می کند، متفاوت است. دستگیره های پیچشی به یک مسدودکننده پیچی متصل هستند. با پیچشِ این دستگیره توسط کاربران، مسدود کننده جابجا می شود و بسته به جهت پیچش یا آب بیشتری از درون شیر عبور داده می شود و یا راه آب تنگ تر و در نهایت بسته می شود. این مکانیزم، میزان آب خروجی را کنترل می کند.

شماره های تماس :
09124467156
09120439950
⭕️چرا شیرآلات اهرمی در مقایسه با شیرآلات کلاسیک انتخاب مناسب تری هستند؟

شیرآلات اهرمی کاربردی تر هستند. اگرچه شیرآلات کلاسیک (با دو دستگیره)، تقارنی دارند که شاید در بسیاری از حمام و دستشویی ها مخصوصاً در دکوراسیون های سنتی مورد توجه باشند، امّا عملاً ست شیرآلات اهرمی از تمام جهات مناسب تر است. تنظیم دمای آب و تمیز کردن آن نیز راحت تر است و آب بندی بهترین شیرآلات اهرمی نیز در طولانی مدت برقرار می ماند.

شیرآلات اهرمی با مخلوط کردن آب سرد و گرم و استفاده از یک دسته جهت تنظیم فشار و دمای آب این نوع شیر جای کمتری می گیرد. همچنین میتوان شیرآلات اهرمی را در دمای دلخواه تنظیم کرد و دفعه بعد با همان تنظیمات شیر آب را باز کرد. بهتر است در خروجی علم ظرفشویی پرلاتور دو حالته تعبیه گردد تا ضمن استفاده از حالت خروجی آب بیشتر برای پر کردن کتری و آب پاش، هنگام آبکشی ظروف از حالت دوم با خروجی آب کمتر استفاده شود تا در مصرف آب نیز صرفه جویی شود.

شیرآلات ظرفشویی شاوری و شیرآلات آشپزخانه ای که بر روی علم خود دکمه ای جهت تغییر حالت از جریان معمولی به حالت اسپری دارند نیز ممکن است مورد توجه بعضی افراد قرار گیرند. این نوع شیرآلات نیز معمولاً از نوع شیرآلات اهرمی هستند.

البته استفاده از پرلاتور یا همان سرشیر کاهنده مصرف آب مناسب نیز به اسپری کردن آب بصورت دائم و صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند.

بهترین شیرآلات اهرمی که دارای کارتریج سرامیکی هستند معمولاً دوام بیشتر و آب بندی بهتری دارند.

شماره های تماس :
09124467156
09120439950
⭕️قیمت شیرآلات اهرمی

هنگام خرید شیرآلات اهرمی متوجه خواهید شد تنوع قیمت شیرآلات اهرمی بیشتر از شیرآلات کلاسیک است. طبیعی است که هر چه طرح های شیر اهرمی موجود در بازار بیشتر باشد، قیمت شیرآلات اهرمی نیز متنوع تر خواهد بود و از شیرآلات ارزان قیمت تا شیرآلات لوکس را پوشش می دهد.

⭕️کاربرد های شیرآلات:

علاوه بر قطع و وصل جریان آب و تنظیم جریان و ترکیب آب سرد و گرم با هم، کاربرد دیگر شیرآلات بهداشتی، از لحاظ زیبایی و نمای داخلی می‌باشد که امروزه به اولویت اول تبدیل شده است و نکته بعدی صرفه‌جویی در مصرف آب می‌باشد.

شیرآلات معمولاً بصورت کلی یا یک دست کامل خریداری می‌شوند. یک دست کامل شیرآلات معمولاً شامل:

شیرتوالت، شیر حمام، شیر روشویی، شیر سینک ظرفشویی می‌باشد. همچنین شیر سینک ممکن است با علمی ثابت یا علمی متحرک که اصطلاحاً شاوری گفته می‌شود خریداری شود. شیرهای پیسوار نیز در سایزهای ۱/۲ و ۳/۸ در بازار موجود بوده و باید به پلاستیکی یا برنجی بودن آن توجه داشت.

شماره های تماس :
09124467156
09120439950
⭕️نکات مهم در انتخاب شیرآلات بهداشتی

یکی از مهمترین و موثرترین انتخاب هایی که در تکمیل دکوراسیون داخلی منزل صورت می گیرد، انتخاب شیرآلات بهداشتی است. انتخاب و خرید شیرآلات یک ساختمان باید بر اساس آگاهی و یکسری معیارهای ویژه صورت گیرد. از شیرآلات به منظور هدایت آب به سمت خروجی ها برای مصارفی نظیر شستشو و آشپزی استفاده می شود.

در حال حاضر این لوازم با مدل های مختلف در بازار ارائه می شوند. مهمترین ملاک انتخاب شیرآلات کارایی آسان و فراهم نمودن آسایش برای مصرف کنندگان است، بنابراین در هنگام خرید آنها باید این نکته را مد نظر قرار داد. مدل های جدید شیرآلات در نگاه اول بسیار جذاب و کاربردی به نظر می آیند اما شما باید به کاربرد آنها در خانه دقت کنید و بر اساس آن نسبت به خرید اقدام نمائید.

شیرآلات آشپزخانه

شیرآلاتی که در آشپزخانه نصب می شوند با توجه به علم خود به دو صورت علم ثابت و علم متحرک (شاوری) ساخته می شوند. در انتخاب شیر با علم ثابت باید ارتفاع ظرفشویی را مد نظر قرار داد. ارتفاع آبریز شیر باید به حدی باشد که به آسانی بتوان ظروف بزرگ را شست. شیرهای ظرفشویی باید بلند و به شیلنگ و سردوش متحرک مجهز باشند. در انتخاب علم متحرک نیز باید به آسان بودن حرکت سردوش، رسوب زدایی آن و حرکت شلنگ متحرک توجه نمود.

شیرآلات حمام

مهمترین نکته در انتخاب شیر حمام توجه به نوع سوپاپ تغییر جهت آب است که آن را از حالت دوش به حالت وان تبدیل می کند. این سوپاپ ها با فشار آب کار می کنند، به همین دلیل تولید کنندگان به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در عملکرد شیرها هنگام کاهش فشار آب، سوپاپ هایی تولید نموده اند که در حالت دوش قفل می شوند و به فشار آب وابسته نیستند. امروزه در مناطقی که با افت فشار آب مواجهه هستند از سوپاپ های قفل دار در شیرآلات استفاده می شود.

شیرآلات روشویی

شیرآلات روشویی باید به گونه ای طراحی شوند که طول لوله یا قسمت خروجی آب آنقدر جلو باشد که به راحتی بتوان دست ها را شستشو داد، در واقع فضای کافی برای حرکت دست ها وجود داشته باشد. ارتفاع آن نیز باید به اندازه ای باشد که دست ها به کاسه روشویی برخورد نکنند و به راحتی بتوان شستشو را انجام داد. شیرآلاتی که در روشویی نصب می شوند باید از آب کاری و مغزی مناسب برخوردار باشند. اندازه آنها نیز استاندارد باشد تا مشکلی حین شستشو پیش نیاید.

شماره های تماس :
09124467156
09120439950

به مدیریت : مهرداد اکبریان

 

??????????????

 

??????????????

??????????????

 

??????????????

 

 

 

 

شیرآلات بهداشتی اهرمی , فروش انواع شيرآلات استاندارد مدرن و كلاسيك در تهران , شیرآلات بهداشتی در تهران  , شیرآلات اهرمی در تهران , مزیت های شیرآلات اهرمی , قیمت شیرآلات اهرمی , شیرآلات , شیرآلات بهداشتی اهرمی آبان در تهران , انواع شیرآلات ,  قیمت شیرآلات اهرمی , شيرآلات استاندارد  , کاربرد های شیرآلات , تولید و فروش انواع شیرآلات اهرمی در تهران , تفاوت شیرآلات اهرمی و کلاسیک , شيرآلات استاندارد مدرن , فروش انواع شيرآلات , شیرآلات آبان , شیرآلات در تهران
تولید شیرالات , فروش شیرآلات , شیرآلات اهرمی , انواع شیرآلات تولید و فروش  ,