Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

وارد کننده شیرآلات صنعتی نفت گاز پتروشیمی پالایشگاهی تجهیز صنعت باوقار 

🔥 تامین کننده قطعات پالایشگاهی و شیرآلات صنایع نفت و گاز🔥

🔥 صنعت پتروشیمی یکی از بزرگ‌ترین صنایع در جهان است، صنعت پتروشیمی تنها به تولید نفت و گاز نمی‌پردازد، بلکه این صنعت محصولاتی همانند پلاستیک، رنگ، افزودنی‌های مواد غذایی و … نیز تولید می‌نماید. جالب است بدانید، در صنعت پتروشیمی از دما و فشار بالا برای تولید محصولات استفاده می‌شود، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات در صنعت پتروشیمی اتصالات صنعتی و شیرآلات صنعتی هستند که مهم‌ترین وظایف آن‌ها کنترل جریان سیالات می‌باشد.

🔥 بنابراین در انتخاب شیرآلات صنعتی و اتصالات صنعتی در صنعت پتروشیمی باید دقت فراوانی داشت، تا از استانداردترین نوع شیرآلات استفاده شود.

🔥 در دنیای امروز تقاضا برای نفت و گاز به طور مداوم در حال افزایش است و کاربرد شیرآلات صنعتی در صنعت پتروشیمی، نفت و گاز برای توسعه منابع سوخت در سراسر جهان نسبت به گذشته بیشتر شده است. این تقاضا به طور خودکار نیاز به خطوط لوله دارد، این تجهیزات نیازمند تکنسین‌های کار آزموده می‌باشد. بنابراین در صنعت پتروشیمی، باید تجهیزات و شیرآلات صنعتی را با دقت بیشتری انتخاب کنند، تا مقاومت بالایی داشته باشند. با توجه به تنوع شرایط عملیاتی امروز، انتظارات عملکرد در حال حاضر بالاتر از همیشه است.

🔥 امروزه مدیران صنایع پتروشیمی باید به این نکته توجه نمایند که از شیرآلاتی استفاده کنند که استانداردهای لازم را برای حضور در شرایط محیطی و جوی صنایع پتروشیمی را داشته باشند، همچنین تکنسین‌ها و افرادی که با این شیرآلات صنعتی ارتباط دارند، در معرض خطر نباشند و ایمنی لازم را داشته باشند. شایان ذکر است، باید این نکته را نیز در نظر داشته باشند، که در صنایع پتروشیمی از شیرآلات صنعتی استفاده نمایند که نشت نداشته باشد. گفتنی است که، اکثر انفجارات شیمیایی در صنایع پتروشیمی از پایین بودن امنیت شیرآلات صنعتی بوجود می‌آید. بنابراین شیرآلات در صنعت پتروشیمی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

🔥 رهبران صنایع پتروشیمی و نفت و گاز ارتباط بسیار قوی و موثری با تولید کنندگان و تامین کنندگان شیرآلات صنعتی سوزنی دارند. لازم به ذکر است، در صنایع پتروشیمی از شیرآلات صنعتی برای جلوگیری از مسدود شدن شیرآلات و کنترل جریان نفت از سیستم‌های فشار قوی استفاده می‌کنند. از شیرآلات صنعتی نیز برای محافظت از تجهیزات در هنگام کنترل جریان محصول در بخشی که ذخیره و حمل و نقل نفت و گاز از دریا صورت می‌گیرد، استفاده می‌شود.

🔥 با توجه به اینکه همه سیستم‌ها در صنعت پتروشیمی در دمای پایین نگهداری می‌شوند تا تبدیل گاز به مایعات صورت گیرد، تامین کنندگان و تولید کنندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی باید به این نکته توجه نمایند، که قطعاتی را تولید نمایند که در شرایط با دمای پایین مقاومت بالایی داشته باشند. در قسمت جریان‌های پایین دست چالش‌های بسیار زیادی برای فرایند پالایش نفت خام وجود دارد. در این بخش از صنعت پتروشیمی، از مواد خام تغذیه می‌شود، بنابراین طراحی شیرآلات صنعتی فشار بالا در این بخش مورد نیاز است.

🔥 تجهیزات پتروشیمی و خطوط لوله

صنعت پتروشیمی به منظور استفاده از فرایندهای متفاوتی همچون تقطیر، اصلاح کاتالیزوری، ترک خوردگی و آلکالیت و …. نیازمند یک ارتباط مستمر با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات و اتصالات لوله دارد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در صنعت پتروشیمی وجود دارد، حمل و نقل تجهیزات پتروشیمی می‌باشد، که این حمل و نقل بدون لوله و اتصالات صنعتی طراحی شده امکان‌پذیر نمی‌باشد.

🔥 نحوه انتخاب شیرآلات صنعتی مورد نیاز در صنایع نفت و گاز

در انتخاب شیرآلات صنعتی مورد استفاده در صنعت پتروشیمی باید شیری را انتخاب نمایید که در مقابل سائیدگی و خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد. در انتخاب شیرآلات صنعتی پتروشیمی باید پارامترهایی وجود داشته باشد، همچون:

نقشه لوله‌کشی
موارد استفاده شیر صنعتی
حجم شیر صنعتی
تحمل درجه حرارت و فشار
مواد سازنده شیر

🔥 یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی که باید در انتخاب شیرهای صنعتی به آن توجه به خصوصی شود، سیستم محرکه مکانیکی و هیدرولیکی است. یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین محرکه‌ها که بر روی شیرهای صنعتی اعمال شده‌اند، توسط دست به صورت مستقیم وغیر مستقیم عمل می‌کنند. اما آیا می‌دانید محرک چیست؟

محرک یک قسمت از شیرهای صنعتی است که فرمان‌های دریافتی از سیستم محرکه را تبدیل به انرژی مکانیکی می‌کند و سبب باز و بسته شدن شیر خواهد شد. این محرکه‌ها انواع گوناگونی را دارند که عبارتند از:

محرک دیافراگمی
محرک پیستونی
محرک دستی

مدیریت : محمد باوقار

انواع شیرآلات صنایع نفت و گاز , واردات شیرآلات صنایع نفت و گاز , شیرآلات صنایع نفت و گاز  , شیرآلات صنایع نفت و گاز ارزان , فروش شیرآلات صنایع نفت و گاز , قیمت شیرآلات صنایع نفت و گاز ,