Address & Contact

Our Address

همدان ، تویسرکان ، بلوار اشرفی اصفهانی ، روبروی گاراژ امین ، جنب مشاور املاک بهرامی

ترمیم سنگ خوردگی شیشه اتومبیل سوری 

شیشه اتومبیل سوری

💠 نصب و تعویض شیشه اتومبیل ، شیشه دودی ، تعمیر آینه و بالابر انواع خودرو های داخلی و خارجی💠

💠 فروش و نصب شیشه اتومبیل ایرانی و خارجی

💠 فروش و نصب و تعمیر بالابرهای برقی ودستی

💠 ترمیم سنگ خوردگی شیشه با اشعهUV

💠 نمایندگی آینه کد ۱۷ راهنمایی رانندگی

💠 فروش و تعمیر آینه بغل اتومبیل

💠 نصب شیشه اتومبیل تعویض شیشه های شکسته درب اتومبیل ، تعویض و تعمیر آیینه ها و ترمیم شیشه اتومبیل

💠 انواع شیشه اتومبیل های اصلی

💠 تعویض شیشه های شکسته اتومبیل و تعمیر آنها در اسرع وقت توسط افراد مجرب

💠 با بهترین برند های شیشه و با نیروهای مجرب و آماده

💠 شیشه اتومبیل جزو لاینفک و قطعه جدانشدنی از اتومبیل است ، شیشه اتومبیل این قطعه هنری و کارامد در اوایل تولید اتومبیل همراه همیشگی وسایل نقلیه بشر بوده و هست و هر ساله در ممالک اروپایی از پیشرفت قابل ملاحضه ای برخوردار میشود .

💠 کیفیت عملکرد خودروها ارتباط مستقیمی با کیفیت قطعات بکار رفته در آن ها دارد. از جمله این قطعات میتوان به شیشه اتومبیل اشاره کرد که علاوه بر کیفیت، در امنیت ماشین نیز تاثیرگذار است.

💠 در کشور عزیزمان ایران تولید و کیفیت شیشه ماشین از پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدواریم این روند سرعت بیشتری بخود بگیرد تا جایی که به دارندگان اتومبیلهای وارداتی ، نصب شیشه ایرانی را پیشنهاد میدهیم.

💠 شیشه اتومبیل سوری با داشتن سابقه طولانی در زمینه خدمات شیشه خودرو توانسته تا به امروز رضایت مشتریان خود را در کارنامه کاریش به ثبت برساند.

💠 با اعتماد و همکاری با این مجموعه به شما این اطمینان را میدهیم که از بهترین و باکیفیت‌ ترین خدمات تعویض شیشه خودرو ، ترمیم ترک و سنگخوردگی شیشه خودرو برخوردار خواهید شد.

💠 ترک خوردگی شیشه

ترک خوردگی شیشه معمولا از کناره های شیشه آغاز می شود و یا از سنگ خوردگی که ترمیم نشده. بیشترین دلیل ترک خوردگی برخورد سنگ با شیشه است.سنگ با شیشه شما برخورد می کند برای مثال در قسمت مشکی رنگ حاشیه شیشه و چون رنگ مشکی جاذب نور بیشتری است دمای قسمت مشکی رنگ نسبت به قسمت شفاف شیشه اتومبیل که نور را از خود عبور می دهد بیشتر است و سنگ برخوردی با قسمت مشکی رنگ باعث تضعیف شیشه در آن نقطه شده و با یک شستشوی ساده باعث سردی گرمی شده و شیشه اتومبیلتان ترک می خورد.

💠 و یا با برخورد سنگ خوردگی در قسمت های مختلف شیشه و عدم ترمیم شیشه در زمان مقدر باعث پیشرفت و ایجاد شکستگی و ترک بر روی سطح شیشه می شود.اما شما می توانید با ترمیم شیشه اتومبیلتان بلافاصله پس از سنگ خوردگی باعث جلوگیری از پیشروی ترک شیشه اتومبیلتان شوید.

💠 دقت کنید بهتر است شیشه شکسته شده ماشین را رو به نور مستقیم خورشید پارک نکنید.

💠 با آب تماس نداشته باشد و از زدن و استفاده از بخاری خود داری کنید و از شست و شوی ماشین بپرهیزید.

💠 سعی کنید ماشین را بلافصله پارک کنید حرکت ماشین احتمال پیشرفت شکستگی را بالا می برد.همچنین رانندگی در مسیر های خشن و ناهموار و دست انداز ها باعث پیشروی ترک و یا سنگ خوردگی می شود.

💠 دقت کنید رایج ترین نوع شکستگی شیشه اتومبیل تغییر ناگهانی دما بر روی سطح شیشه است که از ضعیف ترین نقطه بر روی سطح شیشه باعث ایجاد شکستگی و ترک می شود که همان سنگ خوردگی شیشه اتومبیل است.پس در هنگام سنگ خوردگی شیشه اتومبیل خود را ترمیم کنید.

مدیریت : عباس سوری

شماره تماس:
09188514076
09369937098
08134931217

 

 

 

 

 

 

نصب شیشه اتومبیل , نصب شیشه اتومبیل با دستگاه , بورس شیشه اتومبیل , پخش عمده شیشه اتومبیل , انواع شیشه اتومبیل  ,