Address & Contact

Our Address

مازندران ، بابل ، موزیرج ، ارشاد 15

شیشه خم غلام

♻️ انواع شیشه های دوجداره ، سندبلاست ، قاب 
♻️ شیشه دوجداره با طرح دکوراتیو ، آینه کاری دیوار ، اسیدکاری آینه 

♻️ روش کار سندبلاست به این صورت است که ماسه های ساینده که عمدتا از جنس سیلیس – مسباره و اکسید فلزات هستند با استفاده از فشارباد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده میشوند

♻️ با استفاده از سندبلاست میتوان عملیات :

? زنگ زدایی – ماسه زدایی – و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات.
? پوایش مات و تمیز کاری انواع قالبهای صنعتی .
? زبر کردن سطوح قطعات ( با استفاده از ساینده های مخصوص ) جهت بهینه انجام شدن عملیات لعابکاری و تفلون کاری برای ماندگاری و کیفیت یهتر.
? آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاریهای صنعتی – تزئینی یا رنگ.
? مات کاری – تمیز کاری و آماده کردن قطعات (سندینگ – sanding ) جهت ارائه در بازار را میتوان انجام داد .
? حک کردن نوشته و نقوش مختلف و گود برداری و یا برجسته کاری آنها برروی سطوح شیشه ای – چوبی – MDF – کاشی – سرامیک و طلق که بیشتر برای انجام امور تجاری – تبلیغاتی و تزئینات دکور مورد استفاده میباشد.

♻️ مزایای استفاده از شیشه دوجداره

? حالا که با ساختار و نحوه عملکرد شیشه دوجداره آشنا شویم بهتر است بدانیم استفاده از این شیشه چه مزایایی برای ما به همراه دارد.

♻️ ذخیره انرژی

? ساختار متفاوت شیشه‌های دوجداره باعث می‌شود میزان گرمای ورودی و خروجی در فصول سال تنظیم‌ شود و سطح استفاده از انرژی کاهش یابد. محققان طی آزمایشاتی در کشور استرالیا متوجه شدند با تبدیل پنجره‌های تک جداره به پنجره‌های دوجداره ۲۰ درصد در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

♻️ کاهش میزان صدا در خانه

? بهترین مزیتی که یک شیشه دوجداره برای شما به همراه دارد آسایش است. هیچ‌کس دوست ندارد در ساعت استراحتش با سردرد مواجه شود! شیشه دوجداره به‌طور مؤثری از ورود و خروج صدا جلوگیری می‌کند. فضای بین دو شیشه عایق صوتی بوده و صدا را جذب می‌کنند. طبق تحقیقات انتقال صدا در این شیشه تا ۳۰ دسی بل کاهش می‌یابد.

? این ویژگی به خصوص برای کسانی که نزدیک فرودگاه، اتوبان و مدارس زندگی می‌کنند، کسانی که همسایه پر سروصدا دارند و یا در مناطق شلوغ شهر زندگی می‌کنند، بسیار مفید هستند. در واقع عایق صدا بودن مانند عایق حرارت تغییری در مصرف انرژی و پول قبض شما ایجاد نمی‌کند. اما آرامش روحی فوق‌العاده‌ای برای شما به همراه دارد.

♻️ ♻️ افزایش امنیت

? شیشه دوجداره نسبت به شیشه تک جداره محکم‌تر است و و به سختی شکسته می‌شود. این ویژگی باعث افزایش امنیت خانه شده و احتمال سرقت را به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد.
از طرفی اکثر مدل پنجره‌های دوجداره با داشتن قفل¬هایی که در چندین نقطـه تعبیه شدند، بسیار ایمـن¬تر از پنجـره¬های قدیمی هستند.

ارزش ملک شما افزایش می یابد

? با وجود شیشه‌های مفید و کارآمد، ارزش ملک شما افزایش می‌یابد. بنابراین اگر شما قصد خرید و فروش ملک را دارید، درب و پنجره دوجداره معامله بهتری برای شما به همراه خواهد داشت. کدام یک از ما دوست داریم با خرید خانه‌ای نو درگیر پنجره‌های آهنی با شیشه‌های به‌درد‌نخور بشویم؟

♻️ قابلیت نصب بر روی انواع پروفیل

? شیشه‌های دوجداره قابل نصب بر روی اکثر پروفیل‌ها، از مدل‌های چوبی تا آلوود و upvc را دارند. در واقع شیشه دوجداره مثل یک مکمل عمل می‌کند و در کنار پروفیل مناسب، یک پنجره دوجداره فوق‌العاده را برای شما ایجاد می‌کند.

♻️ مهار اشعه UV

? شیشه دوجداره به خاطر ساختار خود در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و مانع انتقال آن به فضای داخلی خانه می‌شود.

♻️ عدم تغییر رنگ در شرایط آب و هوایی مختلف

? در شیشه‌های دوجداره تمام تمهیدات مقاومت در برابر اشعه و رطوبت و … درنظر گرفته شده. به همین دلیل این شیشه‌ها در برابر شرایط جوی مقاوم هستند و ظاهرشان را حفظ می‌کنند.

♻️ عدم اشتعال

? دمای شروع به ذوب شدن شیشه دو¬جداره C)°۳۸۵) و بالاتر از دمای احتراق چوب C)°۲۶۰) است. به علاوه این شیشه بر خلاف چوب در زمان احتراق به یک منبع آتش¬زا تبدیل نمی‌شود و توسعه و انتقال حریق را به همراه ندارد.

♻️ مقاومت در برابر زلزله

? شیشه دوجداره به دلیل ساختار محکم خود در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این ویژگی برای حفظ ایمنی در برابر زلزله و خرد نشدن تکه‌های شیشه بسیار حائز اهمیت است.

♻️ عمر بالا و حفاظت از محیط زیست

? شیشه دوجداره نسبت به مدل‌های معمولی عمر مفید چند برابر دارد. اما بعد از سالیان در صورت تعویض، قابلیت بازیافت چند باره در صنعت را دارد و ضایعات آن در محیط زیست اثر مخرب ایجاد نمی‌کند.

مدیریت:آقای حسین پور

 

قیمت انواع شیشه دوجداره , قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون , قیمت شیشه دوجداره اصفهان , شیشه دوجداره اصفهان کلاسیک , بهترین شیشه دوجداره , قیمت شیشه دوجداره , شیشه دوجداره دود , ساخت شیشه دوجداره ,