Address & Contact

Our Address

رشت بلوار امام خمینی، منطقه آب و برق ، روبروی مخابرات منطقه 6، ساختمان عمارت نور، طبقه همکف

شیشه سکوریت صارمی

شماره تماس :

09115454395

www.arshida-jam-gilan.ir

🔰 شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه های مورد استفاده در صنعت و ساخت و ساز ساختمان است و نوعی از شیشه می باشد که مقاومت بسیار بالاتری نسبت به شیشه های معمولی دارد. استفاده از آن در برابر شیشه های معمولی امنیت ساختمان و مکان را بالا می برد. به طور معمول این محصول 3 تا 5 برابر شیشه های معمولی در مقابل حرارت و ضربات مقاوم است.

🔰 اما شیشه سکوریت با شیشه های معمولی چه تفاوتی دارد؟ مهم ترین تفاوتش با شیشه های معمولی همانطور که در بالا اشاره شد مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه خوردن و گرما و سرما می باشد.

🔰 تفاوت عمده دیگر آن با شیشه های معمولی در این است که هنگامی که شکسته می شود مانند شیشه های معمولی به قطعاتی نوک تیز و خطرناک تبدیل نمی شود بلکه بعد از شکسته شدن به قطعات کوچک و نسبتا هم اندازه ای تقسیم می شود که لبه محدبی دارند و مانند شیشه های معمولی خطرناک نمی باشند.

🔻 شیشه سکوریت چگونه به دست می آید؟

⚡️ آیا تا به حال برای تان سوال شده که شیشه سکوریت چگونه تولید می شود و طی چه عملیاتی شیشه معمولی ساختمان سکوریت می شوند؟

⚡️ این محصول را طی فرایند یک عملیات حرارتی تولید می کنند. در این فرایند، ابتدا شیشه معمولی ساختمان ( یا شیشه های رنگی، رفلکتیو، چاپ شده یا لعاب خورده) را در داخل یک کوره حرارتی قرار می دهند. در این کوره حرارتی به شیشه گرما داده می شود تا به دمای نرم شدن برسد. دمای نرم شدن در شیشه ها حدود 700 درجه سانتی گراد می باشد. پس در کوره های حرارتی دمای شیشه ها را به 700 درجه سانتی گراد می رسانند تا شیشه ها نرم شوند.

⚡️ بعد از اینکه دمای شیشه به 700 درجه سانتی گراد رسید و شیشه نرم شد بلافاصله اقدام به سرد کردن شیشه از دو طرف می کنند. به این معنی که به هر دو سطح شیشه هوای سرد دمیده می شود. به این ترتیب شیشه مقاوم می شود. دلیل مقاوم شدن شیشه در این فرایند این است که در مرحله سرد کردن شیشه با دمیدن هوای بسیار خنک به آن، لایه های بیرونی شیشه سریع تر از لایه های داخلی آن خنک می شوند و همین مساله موجب مقاومت شیشه می شود. و به این ترتیب شیشه سکوریت به دست می آید.

⚜️ مشخصات تولید شیشه سکوریت

🔸 این محصول در شکل، اندازه و ابعاد متفاوتی طراحی و تولید می شود. از لحاظ ضخامت می تواند ضخامتی بین 4 میلی متر تا 19 میلی متر داشته باشد.

🔸 طبیعتا ضخامت های 19 میلی متری از امنیت و قدرت بیشتری برخوردارند. اما باید توجه داشت که هر ضخامتی از آن مخصوص استفاده در جایی خاص می باشد. به طور کلی برای شیشه ساختمان مانند شیشه پنجره و شیشه بالکن و … از ضخامت های 4 تا 8 میلی متری استفاده می کنند.

🔸 از لحاظ اندازه و ابعاد باید گفت که شیشه سکوریت در اندازه های بزرگ و کوچک متفاوتی تولید می شود. شاید بتوان کوچکترین ابعاد آن 120 میلی متر در 300 میلی متر دانست. و بزرگترین ابعاد تولید این محصول نیز به طور معمول 3200 میلی متر در 8400 میلی متر می باشد. این ابعاد نسبت به نوع کارایی می توانند متفاوت باشند اما به طور کلی ابعادی بین این دو اندازه مدنظر قرار می گیرد.

🔸 از لحاظ شکل نیز این قابلیت را دارد که به هر شکل و هندسه ای که مورد نظر خریدار می باشد تغییر شکل دهد. شیشه سکوریت مستطیلی، مربعی، لوزی و به طور کلی هر هندسه ای که در پنجره و بالکن و … به کار رفته باشد قابل اجرا است. از این نظر می توان گفت که تنوع بالایی در تولید دارد.

💠  قیمت شیشه سکوریت

قیمت شیشه سکوریت بسته به ضخامت و نوع آن متفاوت می باشد. همانطور که قبل هم گفته شد این محصول در ضخامت 4 میلی متر تا 19 میلی متر تولید می شود و بنابر نوع استفاده و نیازی که خریدار دارد طبقه بندی می شود. پر فروش ترین و متداول ترین انواع آن که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند شیشه های 4 میلی متری، 5 میلی متری، 6 میلی متری، 8 میلی متری و 10 میلی متری می باشد. که طبیعتا با افزایش ضخامت قیمت آن نیز تغییر می کند.

 همچنین نوع شیشه سکوریت در قیمت آن تاثیر دارد. این محصول در انواع شیشه سکوریت ساده، دو جداره، دو لایه و … وجود دارد که هر کدام از مدل ها قیمتی متفاوت با دیگری دارند.

 قیمت این محصول در واحد متر مربع مشخص می گردد. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید با بخش فروش ما تماس بگیرید و خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهید. همچنین اگر قصد اطلاع از قیمت روز این محصول را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را از آخرین قیمت ها مطلع کنند.

💠 موارد استفاده شیشه سکوریت

 شیشه سکوریت به دلیل مقاوت بالایی که در برابر ضربه و حرارت دارد در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال از آن می توان برای تولید قفسه های شیشه ای یخچال استفاده کرد. همچنین در حالت مقابل آن می توان آن را برای تولید اجاق گاز رو میزی و فر تو کار استفاده نمود. و این امر نشان می دهد که مقاوت این محصول در برابر گرما و سرما تا چه اندازه است. همچنین این محصول را در صنعت اتومبیل سازی برای افزایش امنیت سرنشینان اتومبیل به کار می برند.

💠 در اینجا به معرفی فهرست وار عمده ترین موارد استفاده از این محصول می پردازیم.

🔸 شیشه سکوریت ماشین (برای شیشه های بغلی و عقب ماشین)
🔸 شیشه سکوریت ساختمان
🔸 شیشه سکوریت پنجره
🔸 شیشه سکوریت بالکن ( شیشه بالکن )
🔸 شیشه سکوریت راه پله ها
🔸 شیشه سکوریت درب ( درب شیشه ای اتوماتیک یا دستی)
🔸 شیشه سکوریت در لوازم آشپزخانه (مانند یخچال و اجاق گاز و …)
🔸 شیشه سکوریت دکوراتیو
🔸 استفاده از آن در ادارات
🔸 مورد استفاده در بانک ها و موسسات تجاری
🔸 کاربرد در دستگاه های خود پرداز
🔸 به کارگیری در تولید انواع میز تلویزیون
🔸 استفاده در تجهیزات آزمایشگاهی
🔸 و…

💠انواع شیشه سکوریت

🔻 این محصول نیز مانند شیشه های معمولی در انواع متفاوتی تولید می شود.

🔻 این محصول به خاطر ایمنی بالا و مقاومت زیادی که دارد کم کم جای شیشه های معمولی را گرفته و در تولید تمامی انواع شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا به معرفی عمده ترین و پرکاربرد ترین انواع آن می پردازیم.

1- اولین نوع شیشه سکوریت که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و پرکاربرد ترین نوع آن نیز به حساب می آید شیشه سکوریت معمولی می باشد. شیشه سکوریت معمولی از لحاظ ظاهر تفاوتی با شیشه های معمولی ندارد. این نوع در ابعاد و اندازه و شکل های متفاوتی با ضخامت بین 4 میلی متر تا 19 میلی متر تولید می شود. از شیشه سکوریت معمولی به طور عمده در صنایع، ساخت و ساز ساختمان، تولید لوازم آشپزخانه، تولید لوازم خانگی و لوازم دکوراتیو استفاده می شود.

2- نوع دیگری از این محصول که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد شیشه سکوریت دو جداره است. این نوع نیز از لحاظ ظاهری مانند شیشه های معمولی دو جداره می باشد. اما پر واضح است که از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به شیشه های معمولی برخوردار است. این نوع تشکیل شده از دو تکه شیشه هم اندازه است که معمولا ضخامت یکسانی دارند که بین این دو تکه هوای فشرده قرار می گیرد. بیشترین مورد استفاده از شیشه سکوریت دو جداره در ساختمان سازی به خصوص برای استفاده در پنجره ها می باشد.

3- نوع دیگر، شیشه سکوریت دو لایه است. این نوع نیز مقاومتی بیش از دو برابر یک شیشه سکوریت معمولی دارد. همانطور که پیش تر هم اشاره شد شیشه سکوریت به طور کلی 3 تا 5 برابر شیشه های معمولی در برابر ضربه و حرارت مقاوم است. اما نوع دو لایه آن نسبت به شیشه های معمولی می تواند بین 7 تا 12 برابر در برابر ضرب خوردگی و گرما و سرما مقاوم باشد. از این نوع بیشتر در صنایع استفاده می شود هرچند که از آن ها برای ساختمان سازی هم استفاده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و مشاوره جهت مناسب‌ترین انتخاب با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. مشتاق شنیدن صدای شما هستیم!

مدیریت:خانم صارمی

 

شیشه سکوریت دست دوم , شیشه سکوریت یعنی چه , نصب شیشه سکوریت , محاسبه قیمت شیشه سکوریت , عکس شیشه سکوریت , شیشه سکوریت نشکن , شیشه سکوریت دودی , قیمت نصب شیشه سکوریت ,