Address & Contact

Our Address

تهران،ورامین،روستای دربالا،جنب امام زاده،تولیدی شاهان

Telephone

تولید کننده لوازم قلیان شاهان

تولید کننده لوازم قلیان شاهان
⚜️ قلیان‌های امروزی با شیشه‌های زیبا بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند، از آن‌جایی که ظرف آب قلیان در قسمت زیرین قرار می‌گیرد، به نوعی پایۀ قلیان محسوب می‌شود و باید به‌گونه‌ای باشد تا به‌خوبی قسمت‌های مختلف آن روی آن سوار شده و استحکام و تعادل کافی داشته باشد

⚜️ پس با توجه به استقبال مردم از ظرف شیشه‌ای برای مخزن آب در قلیان، بیشتر قلیان‌ها با مخزن شیشه‌ای تولید می‌شوند.

🔴 خرید عمده شیشه قلیان

⚡️ همانطور که میدانید هر محصولی نسبت به عرضه و تقاضای آن در بازار یافت می‌شود و به همان نسبت قیمت‌گذاری می‌شود. قلیان نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد؛ با توجه به تقاضای بالای مردم برای خرید و استفاده از قلیان، تولید این محصول نیز بالا است. بسیاری از تولید کنندگان قلیان، برای اینکه تولیدی به صرفه‌تر داشته باشند؛ باید قطعات قلیان را یا تولید کرده و یا از تولیدی‌ها و کارخانه‌های معتبر خریداری کنند. قلیان شاهان با سابقه درخشان در زمینه ساخت قطعات شیشه‌ای می‌تواند گزینه بسیار مناسبی چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت برای خریداران که قصد خرید شیشه قلیان را دارند می‌باشد.

⚡️تولیدی شاهان، توانایی تولید عمده شیشه قلیان با کیفیت و زیبا را دارد. ما با تولید شیشه قلیان در طرح‌های متنوع، برای مشتریان با سلیقه‌های مختلف، در صدد آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز از خرید شیشه قلیان برآمده است.

 

 

 

💠 شیشه قلیان چگونه تولید می‌شود؟

🔰 ظرف قلیان در دستۀ تولید ظروف شیشه‌ای قرار می‌گیرد. بدیهی است که تولید ظروف شیشه‌ای با موارد دیگر مانند ساخت شیشه‌های ساختمانی تفاوت دارد.

🔰 برای تولید ظرف قلیان، پس از آن که مخلوط ترکیبات شیشه در کوره به حالت خمیری درآمد، شیشه‌گر آن را خارج کرده و روی قسمتی لوله‌ای شکل و توخالی قرار می‌دهد، سپس با دمیدن در آن خمیر بدون شکل شیشه را به حالت دلخواه، شکل می‌دهد تا برای ظرف قلیان مناسب باشد، برای نقش و نگار دادن روی ظرف قلیان، باید تا زمانی که حالت خمیری داشته و شکل پذیر است انجام شود و سپس برای آماده‌سازی نهایی اجازه می‌دهند تا ظرف سخت شده و به دمای محیط برسد.

🔰 استفاده از ترکیبات مختلف در تولید شیشه، هر یک ویژگی خاصی را به محصول نهایی می‌بخشد؛ برای مثال برای از بین بردن رنگ سبز ناخالصی در شیشه از سدیم نیترات، برای تولید شیشه‌های رنگی از اکسید کریستال، برای شفافیت و مقاوم ساختن آن از اکسید منگنز، برای کیفیت‌دهی و شبه کریستالی کردن شیشه از اکسید سرب یا اکسید نقره و برای افزایش مقاومت آن در برابر حرارت از اکسید روی استفاده می‌شود.

مدیریت :رضا شاهسون

شلنگ قلیان

⚜️شلنگ قلیان یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز برای عملکرد صحیح قلیان است.قلیان ها معمولاً دارای یک شلنگ بلند و انعطاف پذیر هستند .

شیشه قلیان

شیشه قلیان از جنس‌های مختلف تهیه می‌شود از جمله سفالی، شیشه‌ای یا فلزی که امروزه از جنس شیشه بیشتر استفاده می‌شود. امروزه زیبایی هر وسیلۀ مورد استفاده برای مردم بسیار اهمیت دارد.

 

 

 

انواع سری قلیان

 

 

تولیدی شیشه قلیان در ورامین , پخش شیشه قلیان , کارخانه تولید شیشه و بلور , شرکت های تولید کننده شلنگ قلیان , کارخانه شیشه و بلور تهران , کارخانه تولید شیشه ماهی , کارخانه تولید بطری شیشه ای , تولید کننده لوازم قلیان شاهان ,