Address & Contact

Our Address

کاشان

Telephone

صافکاری اتومبیل های خارجی روبیک ارامنه

?صافکاری اتومبیل های خارجی در کاشان

?صافکاری اتومبیل های خارجی یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان این نوع خودرو می باشد. نوع بدنه خودرو های خارجی و تعداد لایه های آنها متفاوت از خودروهای داخلی است. سیاست جدید صنایع خودرو سازی برای ساخت اتومبیل های سبک تر باعث گردیده که از آلیاژ سبک آلومینیوم در بدنه خودرو بیشتر استفاده شود. این نوع بدنه برای صافکاری نیازمند دستگاه ها و ابزار صافکاری دقیق تری هستند.

?صافکاری اتومبیل های خارجی روبیک ارامنه با سابقه ای درخشان در زمینه صافکاری و نقاشی خودرو به خصوص صافکاری انواع ماشین خارجی با استفاده از جدیدترین ابزار صافکاری روز دنیا فعال می باشد. خدمات این مجموعه به قدری حرفه ای است که می توان آن را یکی از بی رقیبترین صافکاری های شهر کاشان دانست.

?خدمات صافکاری اتومبیل های خارجی روبیک ارامنه شامل :

?صافکاری بی رنگ انواع خودرو داخلی و خارجی، شاسی کشی خودرو، صافکاری با رنگ، تعمیر سپر، نقاشی و پولیش، واکس، لیسه گیری و پولیش نانو و سرامیک خودرو با استفاده از مرغوبترین مواد صافکاری آلمانی می شود. صافکاری رضایی تجربه ای کاربردی در صافکاری انواع اتومبیل خارجی از جمله صافکاری بنز، صافکاری هیوندا، صافکاری سراتو، صافکاری کیا، صافکاری بی ام و، صافکاری تویوتا، صافکاری کمری و سایر اتومبیل های خارجی دارد که در بهترین شکل ممکن انجام گردیده است.

?صافکاری بدون رنگ

⚡️در زمانی‌که خودرو دچار آسیب خراشیدگی و تراشیدگی رنگ بدنه خودرو می شود با به متخصص صافکار سپرده شود. مانند با پیشرفت تکنولوژی متخصصین توانسته‌اند روش‌های بهتری برای خدمات‌رسانی به مشتریان در این زمینه پیدا کنند. یکی از این روش‌ها پی دی آر است که با روش‌های قدیمی بسیار تفاوت دارد و می‌تواند با دقت بالا بدنه ماشین را کاملاً شبیه قبل از تصادف یا برخورد کند اما انتخاب مرکز تعمیراتی مناسب برای ماشینتان از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که اگر این کار تعمیراتی به‌اشتباه انجام شود نه ‌تنها روی ‌قیمت و زیبایی ماشین تاثیر می‌گذارد که می‌تواند بدنه را هم تخریب کند.

⚡️صافکاری ماشین خارجی با توجه به تفاوت لایه‌ ها و نوع بدنه این ماشین‌ها نیازمند تخصص و مهارت بیشتری است پس باید به افراد مجرب‌تری در این کار سپرده شود.

⚡️این نوع از صافکاری اتومبیل های خارجی بدون رنگ با دستگاه روشی است که در آن با دقت بسیار بالای اپراتور از ریزش رنگ بدنه خودرو جلوگیری می شود و تا زمانی که رنگ دست نخورده باشد می شود از صافکاری بدون رنگ استفاده نمود.

⚡️در مورد مزایا از صافکاری بدون رنگ می توان گفت که در این زمینه قطعات بدون نقاشی مجدد ترمیم می شوند. در زمان خرید و فروش مجدد خودرو قطعه آسیب دیده باعث افت قیمت ماشین نمی شود.

⚡️از طرفی در صافکاری ماشین های خارجی بدون رنگ معمولا از روش ها و متدهایی استفاده می شود که زمان کمی به خود اختصاص می دهند و همین باعث می شود تا خودرو آسیب دیده در کم ترین زمان ممکن ترمیم شود.

⚡️در تصادفات رانندگی بسته به میزان خساراتی که به ماشین وارد شده است صاحب خودرو تصمیم می گیرد تا قطعه آسیب دیده را به صورت کامل تعویض و یا با استفاده از مهارت خود آن را ترمیم اند.

⚡️صافکاری بی دقت باعث می شود در کارشناسی خودرو باعث کاهش قیمت خودرو شود ، می توانید از صافکاری pdr و صافکاری با دستگاه استفاده کنید تا با کاهش قیمت روبرو نشوید .

به مدیریت : ایمان حسینی

 

 

 

صافکاری اتومبیل های خارجی روبیک ارامنه , صافکاری اتومبیل های خارجی در کاشان  , صافکاری ماشین در کاشان ,  بهترین صافکار ماشین در کاشان ,  قیمت صافکاری ماشین های خارجی در کاشان  ,  صافکاری بدوت رنگ در کاشان  , صافکاری pdr در کاشان  , قیمت صافکاری پی دی آر در کاشان  ,