Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی، مهاباد

Telephone

خدمات صافکاری تخصصی بدون رنگ صادق

✳️تفاوت انواع صافکاری  

🚗همانطور که از نام این دو دسته پیداست تفاوت آن ها در رنگ شدن بدنه خودرو بعد از انجام فرآیند صاف کاری می باشد. این کار زمان انجام می شود که آسیب وارد شده بر خودرو شدت زیادی داشته باشد و یا در هنگام تصادف رنگ بدنه از بین رفته باشد.

🚗یا حتی نیاز به تعویض قطعات بدنه خودرو باشد. در این صورت صافکار بعد از فرآیند صافکاری، خودرو را به یک نقاش می دهد تا با نقاشی فرایند صافکاری را به اتمام برساند. صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری pdr برای زمانی می باشد که بدنه خودرو دچار ریزش رنگ نشده باشد و یا در آسیب دیدگی به طوری نباشد که در هنگام صافکاری رنگ بدنه خودرو آسیب ببیند.

 

 

 

 

 

✳️صافکاری PDR چیست؟ 

🔸🔹به مرور زمان روش های قدیمی برای صافکاری بدنه خودرو به دلیل آسیب هایی که به آن وارد می کردند، منسوخ شده است. امروزه شیوه های جدیدی برای این کار طراحی و اجرا شده که در این متد ها به جهت اعمال ضربات به داخل قطعه مورد نظر، از آسیب به سطح آن جلوگیری می شود.

🔸🔹در روش های مدرن به دستگاه های متعددی نیاز است که تمامی این دستگاه ها دارای کارایی یکسانی هستند. مزیت استفاده از این تجهیزات، وارد نشدن آسیب به سطح و رنگ خودرو است. ( تمامی فعالیت های این تجهیزات بر روی سطح داخلی خودرو اعمال می شود.) ابزارهای چسپی تگرگ کش، دستگاه مکنده، دستگاه هات باک، دستگاه بادگیر بی رنگ، دستگاه نقطه زن و صافکاری میله ای (PDR) از این دست تجهیزات هستند.

🔸🔹در روش های صافکاری بدون رنگ قطعات آسیب دیده بی رنگ ترمیم شده که باعث عدم تعویض آن قطعه می شوند و دارای نقش به سزایی در قیمت خودرو هستند. زیرا، عوض کردن قطعه فابریک، باعث افت قیمت ماشین می شود. از دیگر مزایای استفاده از این شیوه ها، جلوگیری از برش دادن قطعات دوبل خودرو، باز نکردن قطعه های خودرو در اکثر مواقع، باقی نماندن هیچ گونه اثر خوردگی و باعث عدم آسیب به رنگ خودرو است.

 

 

 

 

 

✳️در چه مواقعی می توان از صافکاری بدون نقاشی استفاده کرد؟

🔻صافکاری بی رنگ یکی از روش هایی است که همه صافکاری ها نمی توانند به خوبی از پس آن بر بیایند. بنابر این اول از همه می بایست یک صافکاری معتبر پیدا کنید و سپس اقدام به انجام صافکاری کنید.

🔻اگر میخواهید از صافکاری بدون نقاشی استفاده کنید این را باید بگوییم که ممکن است که اتومبیل شما نیازی به صافکاری بی رنگ نداشته باشد یا اصلا مشکل چیز دیگری باشد. عجله نکنید. اگر فکر میکنید که اتومبیل شما به صافکاری بی رنگ نیاز دارد آن را پیش تعمیرکار ببرید و او این را برای شما مشخص می کند که آیا نیاز به صافکاری است یا خیر.

🔻شما معمولا در هنگام تصادف های کوکچک به این نوع صافکاری نیاز پیدا خواهید کردف در این نوع تصادف ها معمولا رنگ ماشین از بین نمی رود، بنابر این صافکار می تواند خود روی شما را بدون نقاشی صافکاری کند، اما اگر دچار تصادف های شدید شده اید باید بگوییم که ممکن است به صافکاری با رنگ نیاز داشته باشید.

🔻در این نوع تصادف ها که معمولا شدید هم است رنگ بدنه ی خودرو از بین می رود یا به اصطلاح میریزد و صافکار مجبور می شود که قسمتی از بدنه اتومبیل که رنگش ریخته را دوباره رنگ بزند.

به مدیریت:صادق دین دوست

 

 

 

 

 

 

خدمات صافکاری تخصصی بدون رنگ صادق در مهاباد , خدمات صافکاری صادق در مهاباد , صافکاری تخصصی بدون رنگ صادق , صافکاری تخصصی بدون رنگ در مهاباد , بهترین صافکاری در مهاباد , هزینه صافکاری بدون رنگ در مهاباد ,