صافکاری ماشین مدرن تکنیک شیراز زراعت پیشه

🚗💯 صافکاری مدرن تکنیک شیراز 🚗💯

👑﷽👑 صافکاری بدون رنگ با دستگاه روز pdr و هاتباکس

 صافکاری با رنگ با دستگاه بدون شکافتن دوبل

کشیدن شاسی ، جوشکاری و آهن کشی

✨ صافکاری را به متخصصش بسپار✨

صافکاری یکی از آن خدماتی است که دقیقا نمی‌دانیم چه زمانی به آن نیاز خواهیم داشت. صافکاری ماشین مهارتی برای تعمیر بدنه خودروست. صافکاری نقاشی ماشین امروزه انواع مختلفی دارد: صافکاری مدرن، صافکاری بدون رنگ، صافکاری با دستگاه، صافکاری PDR و غیره. به همین دلیل، بهتر است کار صافکاری را به یک صافکار حرفه‌ای سپرد.

انواع صافکاری مدرن

صافکاری حرفه‌ای شامل فعالیت‌هایی است که صافکار برای ترمیم و تعمیر فرورفتگی‌ها، خط و خش، قر شدگی‌های بدنه خودرو و … انجام می‌شود. دلیل اصلی نیاز افراد به صافکاری بدون رنگ، صافکاری با دستگاه و روش‌های دیگر تصادف است، که به بدنه آسیب‌های جزیی یا کلی وارد می‌کند.

بدنه اتومبیل از چند لایه فلز سخت ساخته شده و با حرارت بالا شکل گرفته است. این بدنه فلزی ویژگی‌هایی دارد که یادگیری صافکاری حرفه‌ای برای رفع خراش، فرورفتگی، برآمدگی و آسیب رنگی آن را ضروری می‌کند. اگر تصادف سطحی باشد، برطرف کردن آثار آن نیازی به صافکاری نداشته، و با “پولیش کردن” می‌توان تغییر رنگ بدنه را ترمیم کرد. در غیر این صورت، باید به فکر صافکاری ماشین بود. در ادامه با انواع رایج صافکاری مدرن آشنا می‌شوید:

✔️ صافکاری بدون رنگ

همان‌طور که از نام آن مشخص است، صافکاری بدون رنگ نیازی به نقاشی ندارد. تصوری که بیشتر افراد از صافکاری بدون رنگ دارند، وجود موج‌های ریز پس از اتمام کار ‌روی بدنه است؛ اما هرچه دقت و حوصله صافکار بیشتر باشد، این موج‌ها در صافکاری بدون رنگ کمتر خواهند بود. صافکاری بدون رنگ پیچیده بوده و به دقت و ظرافت بالایی نیاز دارد. بنابراین، کار صافکاری بدون رنگ را به افراد ماهر و با تجربه بسپارید.

✔️ صافکاری با دستگاه

در صافکاری با دستگاه مکش یا ساکشن، ابتدا صافکار دستگاه را روی بدنه قر شده قرار می‌دهد. این دستگاه با به وجود آوردن خلا، فشار منفی ایجاد کرده و بخش فرورفته را به سمت بیرون می‌کشد و بدنه به جای اصلی خود برمی‌گردد. البته در صافکاری با دستگاه پس از این مرحله، صافکار باید از چکش کاری دستی نیز در صافکاری تهران و شهرهای دیگر استفاده کند.

✔️ صافکاری PDR

صافکاری PDR را می‌توان یک صافکاری مدرن و همچنین روشی برای صافکاری بدون رنگ دانست. اما صافکاری PDR چیست؟

میله‌های PDR از ابزارهای تخصصی صافکاری ماشین است. در صافکاری به روش PDR، صافکار با استفاده از این میله‌ها می‌تواند فرورفتگی‌های روی بدنه را بدون چکش و ضربه‌های مکرر رفع کند. صافکاری PDR با این میله‌ها فولادی تنها برای ترمیم فرورفتگی‌ها کاربرد دارد و البته برای فرورفتگی‌های بسیار عمیق نیست چندان کارساز نیست. در بیشتر موارد، بهتر است از متدهای صافکاری مدرن در کنار صافکاری PDR استفاده کرد.

با ما آسوده برانید

مدیریت : حسین زراعت پیشه

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

صافکاریpdr , صافکاری_تخصصی , صافکاری , صافکاری_مدرن , صافکاری_بدون_رنگ , صافکاری_بدون_رنگ , شاسی_کشی , صافکاری_تضمینی , صافکاری_تخصصی_انواع_ماشینهای_ایرانی_خارجی , صافکاری_بادستگاه ,