صافکاری محسن As

⚡️ رفع فرورفتگی و تعمیر آسیب دیدگی‌‌‌های بدنه منطبق با طرح اولیه خودرو

⚡️ صافکاری بدنه، گلگیر، در، کاپوت، رکاب، سقف، شاسی و تمام خودرو

⚡️ موج گیری و ترمیم خطوط و قوس‌‌‌های ظریف روی بدنه

⚡️ نقاشی اتومبیل، ترمیم رنگ خودرو، قلم گیری و پولیش بدنه پس از نقاشی و صافکاری

💠 چه زمانی به صافکاری خودرو نیاز داریم؟

🚙 صافکاری خودرو مهارتی در تعمیر بدنه خودرو است که همه صافکاران به خوبی قادر به انجام آن نیستند. اگر در اثر تصادف یا هر حادثه‌ای قسمتی از بدنه دچار فرورفتگی شود، برای بازگشت به حالت عادی به صافکار نیاز دارید. یک صافکار حرفه‌ای با بررسی قسمت‌‌های آسیب دیده و تخمین میزان آسیب، نوع صاف کردن را تعیین می‌کند.

🚙  صافکاری در دو حالت بدون رنگ یا با رنگ انجام می‌شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت که صافکاری بیش از این که کار تعمیری یا مکانیکی باشد، یک هنر در زمینه‌ی خودرو است. صافکار با استفاده از وسایل و دستگاه‌ها، هر‌گونه مشکل ایجاد شده روی بدنه خودرو را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولیه بازگردد.

🚙  در برخی از تصادفات آسیب بیشتر از حدی است که قطعه صافکاری شود و صافکار باید قطعه مربوطه را تعویض کند. تعویض قطعه معمولا در درب‌ها، کاپوت و گلگیر‌های خودرو و در شرایط بدتر، تعویض شاسی و اتاق خودرو انجام می‌شود. در مرحله بعد صافکار با استفاده از سنباده سطح ناحیه آسیب دیده را با سایر قسمت‌ ها تراز کرده و سطح آسیب دیده را بتونه کاری می‌کند.

🔰 خسارت‌ های وارده بر‌ای مختلف بدنه خودرو دو حالت کلی است:

1. آسیب سطحی : اگر آسیب به وسیله نقلیه منجر به خراش یا خسارت جزئی روی سطح بدنه شود. با روش‌هایی مانند پولیش کاری یا صاف کاری بی رنگ به راحتی می‌توان آن را درست کرد.

2. آسیب عمقی : اگر در هنگام تصادف خودرو به شدت آسیب دیده باشد تنها راه حل این است که صافکاری یا به اصطلاح چکش ‌کاری شود. در این نوع خسارت‌ها به نقاشی بعد از صافکاری نیاز است.

🔴 صافکاری خودرو را می‌توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

🔸 صاف کاری با رنگ
🔸 صافکاری بدون رنگ ( صافکاری بی رنگ )

⚜️ صافکاری بدون رنگ چگونه است؟

🚗 صافکاری بی رنگ در مواقعی استفاده می‌شود که میزان خسارت وارده کم باشد بنابراین صافکار با دیدن میزان آسیب می‌تواند تصمیم بگیرد که بدون رنگ در آورد یا با نقاشی البته از قبل با شما هماهنگ خواهد کرد. صافکار با دیدن میزان خسار شروع به تعمیر با انواع ابزار‌‌‌های موجود میکند این ابزار‌ها کار را برای صافکار راحت تر میکنند اما ممکن است در بعضی مواقع نیاز به ساکشن یا پی دی ار باشد که نمی‌توان آنها را در هر صافکاری دید.

🚗 به طور کلی صافکاری بسیار با دقت باید انجام شود اما این کار روش‌‌‌های مختلفی دارد که هر صافکار به روش خودش آن را انجام می‌دهد و این کار نیازمند سال‌ها تجربه و دانش می‌باشد همانطور که گفتیم این کار به دقت بسیار بالایی نیاز دارد و شما می‌توانید با استفاده از این کار اتومبیل خود را بدون رنگ کردن به حالت روز اولش باز گردانید و ازقیمت ان کم نشود.

🔻 نقاشی خودرو

⚡️ در نقاشی بدنه خودرو پیش از هر چیز انتخاب یک صافکار حرفه ای مهم است. هرچه مدل ماشین بالاتر باشد حساسیت ترمیم رنگ بدنه آن نیز بیشتر خواهد بود. یک صافکار حرفه ایی با بررسی خسارات وارده ابتدا اقدام به اعمال صافکاری بی رنگ بر روی بدنه خودرو می‌نماید. عملیات صافکاری بی رنگ برای رفع قر شدگی‌ها و پستی بلندی‌های ایجاد شده بر روی بدنه ماشین انجام می‌گیرد.

⚡️ صافکار با استفاده از ابزار صافکاری قسمت‌های قر شده را کاملا صاف می‌نماید. در صورتی که قسمتی از بدنه دچار پارگی شده باشد صافکار با بررسی لایه‌های بدنه اقدام به انجام بتونه کاری و لیسه گیری می‌کند

به مدیریت : محسن توفیقی

 

 

 

 

 

 

 

صافکاری محسن As در تبریز  , صافکاری محسن , صافکاری در تبریز , صافکاری As در تبریز , صافکاری خودرو در تبریز , صافکاری ماشین , صافکاری بی رنگ , نقاشی ماشین , ترمیم رنگ خودرو ,