Address & Contact

Our Address

مرکزی،بعد از محلات مروار

ساخت،تعمیر و تعویض انواع قفل های لودر،بیل و بولدوزر صوفی در مرکزی 

صافکاری

?صافکاری به مجموعه ای از فعالیت هایی گفته میشود که یک تعمیرکار ماشین برای ترمیم و تعویض قطعات انجام میدهد. اتومبیل‌ها ممکن است به هر دلیلی که عمده ترین آن تصادفات است دچار آسیب‌‌‌های جزئی و کلی بدنه شوند. بدنه اتومبیل ساخته شده از چند لایه فلز است که پس از حرارت دهی در دمای بالا به شکل اتومبیل در آمده اند.

? این بدنه‌‌‌های فلزی به گونه ایست که افراد معمولی قادر به رفع خراش‌ها، فرورفتگی‌ها، قرشدگی‌ها و حتی آسیب‌‌‌های رنگی بدنه نیستند و لازم است به یک صافکار با تجربه و ماهر مراجعه گردد.

?صافکاری انواع متفاوتی دارد که مهمترین آنها صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ می‌باشد. پس از انتخاب نوع صافکاری، صافکار با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند چکش و دستگاه مکنده، قرشدگی، فروفتگی و یا برآمدگی ایجاد شده در بدنه اتومبیل را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولش باز گردد. برخی از صدمات تنها با انجام همین مرحله ترمیم می‌شود و صافکار پساز رفع پستی و بلندی ایجاد شده در بدنه به سراغ پولیش کاری می‌رود و با ایجاد یکدستی در بدنه کار صافکار تمام می‌شود.

?بازدید و تعیین نوع صافکاری مورد نیاز 
?صافکاری و نقاشی حرفه ای انواع خودرو داخلی و خارجی در محل 

?رفع فرورفتگی و تعمیر آسیب دیدگی‌‌‌های بدنه منطبق با طرح اولیه خودرو
?صافکاری بدنه، گلگیر، در، کاپوت، رکاب، سقف، شاسی و تمام خودرو

?شاسی‌کشی و صافکاری زیربندی خودرو
?موج گیری و ترمیم خطوط و قوس‌‌‌های ظریف روی بدنه 

?نقاشی اتومبیل، ترمیم رنگ خودرو، قلم گیری و پولیش بدنه پس از نقاشی و صافکاری 
? رگلاژ در خودرو، رگلاژ صندوق عقب و رگلاژ کاپوت خودرو

?دستگاه صافکاری بدون رنگHotbox تولید کشور سوئیس 
?دستگاه صافکاری بدون رنگ HB تولید کشور سوئیس 

به مدیریت:پیمان صوفی 

 

 

 

ساخت قفل لودر در مرکزی , تعمیر قفل لودر در مرکزی , تعویض قفل لودر در مرکزی , صافکاری و نقاشی دستگاه راهسازی صوفی , صافکاری صوفی در مرکزی , نقاشی صوفی در مرکزی , تعمیر قفل بولدوزر در مرکزی , هزینه تعمیر قفل لودر بیل و بولدوزر ,