Address & Contact

Our Address

کرمانشاه،چهار راه نفت،بلوار فهمیده،جنب نمایشگاه اتوگل

صافکاری pdr استار

شماره های تماس:

09386357767

09186211610

🔻 صافکاری با جدیدترین دستگاه متد روز

🔻صافکاری، نقاشی، جلوبندی، مکانیکی

🔻بازدید و تعیین نوع صافکاری مورد نیاز

🔻صافکاری و نقاشی حرفه ای انواع خودرو داخلی و خارجی در محل

🔻رفع فرورفتگی و تعمیر آسیب دیدگی های بدنه منطبق با طرح اولیه خودرو

🔻صافکاری بدنه، گلگیر، در، کاپوت، رکاب، سقف، شاسی و تمام خودرو

🔻شاسی‌کشی و صافکاری زیربندی خودرو

🔻موج گیری و ترمیم خطوط و قوس های ظریف روی بدنه

🔻نقاشی اتومبیل، ترمیم رنگ خودرو، قلم گیری و پولیش بدنه پس از نقاشی و صافکاری

🔻رگلاژ در خودرو، رگلاژ صندوق عقب و رگلاژ کاپوت خودرو

شماره های تماس:

09386357767

09186211610

✳️صافکاری PDR چیست؟

🚗به مرور زمان روش های قدیمی برای صافکاری بدنه خودرو به دلیل آسیب هایی که به آن وارد می کردند، منسوخ شده است. امروزه شیوه های جدیدی برای این کار طراحی و اجرا شده که در این متد ها به جهت اعمال ضربات به داخل قطعه مورد نظر، از آسیب به سطح آن جلوگیری می شود.

🚗در روش های مدرن به دستگاه های متعددی نیاز است که تمامی این دستگاه ها دارای کارایی یکسانی هستند. مزیت استفاده از این تجهیزات، وارد نشدن آسیب به سطح و رنگ خودرو است. ( تمامی فعالیت های این تجهیزات بر روی سطح داخلی خودرو اعمال می شود.) ابزارهای چسپی تگرگ کش، دستگاه مکنده، دستگاه هات باک، دستگاه بادگیر بی رنگ، دستگاه نقطه زن و صافکاری میله ای (PDR) از این دست تجهیزات هستند.

🚗در روش های صافکاری بدون رنگ قطعات آسیب دیده بی رنگ ترمیم شده که باعث عدم تعویض آن قطعه می شوند و دارای نقش به سزایی در قیمت خودرو هستند. زیرا، عوض کردن قطعه فابریک، باعث افت قیمت ماشین می شود. از دیگر مزایای استفاده از این شیوه ها، جلوگیری از برش دادن قطعات دوبل خودرو، باز نکردن قطعه های خودرو در اکثر مواقع، باقی نماندن هیچ گونه اثر خوردگی و باعث عدم آسیب به رنگ خودرو است.

✳️صافکاری PDR 

💥Pointless dent repair یکی از روش های صافکاری بی رنگ و به معنی تعمیر بدنه خودرو بدون رنگ است و در مواردی که آسیب های بدنه خودرو کم بوده و بدون نیاز به اعمال ضربات شدید، بدنه خودرو ترمیم شده به کار گرفته می شوند. مهم ترین ابزار انجام این روش میله pdr است که دارای استحکام فراوانی بوده و از جنس فولاد با آلیاژ های متفاوت هستند.

💥این میله ها ناهمواری های زیرین خودرو را به خوبی برطرف کرده و مانع از موج آن ها می شوند. میله های پی دی آر در چندین مدل با کارایی در قسمت های مختلف خودرو موجود هستند و معمولا به صورت یک پکیج کامل در بازار تجهیزات صافکاری عرضه می شوند.

✳️انواع میله های pdr شامل موارد زیر است:

🔺میله چرخشی: جهت استفاده در نقاطی که امکان چرخش میله وجود دارد.
🔺میله اهرمی: جهت استفاده برای اهرم در قطعات جدا شونده مانند کاپوت.
🔺میله دم ماهی: جهت استفاده در نقاطی با فضای کم برای انجام عمل صافکاری

به مدیریت:صحرائیان

شماره های تماس:

09386357767

09186211610

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

صافکاری بدون رنگ با روش pdr

 

 

صافکاری pdr استار در کرمانشاه , صافکاری pdr در کرمانشاه , صافکاری در کرمانشاه , بهترین صافکاری در کرمانشاه , هزینه صافکاری در کرمانشاه ,  صافکاری صحرائیان در کرمانشاه , صافکاری pdr استار , هزینه صافکاری , صافکاری در کرمانشاه , نقاشی ماشین در کرمانشاه , صافکاری در محل , بهترین صافکاری در کرمانشاه ,