اجرای صفحه های سنگ کورین و کوارتز دکوراسیون و کابینت آشپزخانه نوآوران در تهران و کل مناطق کشور

✅مجری صفحات سنگ کورین وکوارتز ،تجهیزات دکوراسیون داخلی,داروخانه,مطب دندانپزشکی,هتل,رستوران,اداری و.. ،اجرای سرویسهای بهداشتی وروشویی ،باقیمت مناسب

✅سنگ‌ها یکی از متریال‌های جذاب در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند. انواع سنگ در دکوراسیون داخلی کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارند. کورین و کوارتز دو نوع از سنگ‌های بسیار پر طرفدار هستند که خود نیز انواع مختلفی دارند. سالید سرفیس یا در اصطلاح کورین نوعی سنگ مصنوعی‌ و ساخت دست انسان است. صفحات کوارتز نیز اغلب تحت عنوان سنگ مهندسی شناخته می‌شوند. چرا که در فرمول ساخت این سنگ بیش از ۹۰ درصد از سنگ طبیعی استفاده شده است. کورین و کوارتز به صورت صفحات کاملا مسطح و در رنگ‌های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند و علی‌رغم تفاوت‌های زیادی که با یکدیگر دارند هر دو به طور گسترده‌ای در دکوراسیون فضاهای مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

✅کورین و کوارتز دو نوع سنگ یکپارچه یا همان سالید سورفیس هستند که در حال تبدیل شدن به جایگزین  MDF ، های گلاس ، لمینت و حتی سنگ های طبیعی است.

🔵 کورین چیست؟

♻️ کورین نام جنسی است که به سنگ مصنوعی معروف است و بیشتر از آن برای سطوح مختلف مخصوصا به دلیل ضد آب بودن در فضاهایی که بیشترین آبخور را دارد میباشد مورد استفاده قرار میگیرد.

♻️ کورین در سال 1967 توسط دانشمندانی به نام دکتر دونالد اسلوکوم به ثبت رسید و توسط کمپانی در آمریکا به نام E.I.du pont به تولید انبوه رسید و روانه بازار های جهانی گردید . مواد تشکیل دهنده صفحات کورین عبارتند از :

♻️ پلیمر اکریلیکآلومینیوم ( دارای سه تا مولکول آب )سنگ معدن بوکیست

♻️ مورد استفاده اصلی صفحات کورین در سطوح مختلفی همچون صفحات کابینت ، میزهای ادارای ، فضاهای دکوراتیو و …. میباشد

🔵 معرفی کورین برای صفحات کابینت اشپزخانه!

♻️ در گذشته یکی از مهترین فضاهای اشپزخانه فضاهای رویه کابینت های میباشد که بایستی از آنها به بهترین نحوه ممکن مراقبت نمود ، اما با گذشت زمان و ورود دنیا به دنیای صنعت محوری همه چیز تغییر نمود و ما شاهد صفحات خاص همچون کورین ، کوارتز ، کوپوس ، تاییلن هستیم که تمامی این صفحات جایگزین صفحات با روکش اچ پی ال و سنگ طبیعی میباشند ، لذا به شما عزیزان توصیه میشود جهت سهولت در استفاده از سنگ کورین استفاده نمایید تا فضای یکپارچه ایی را برای شما عزیزان ساخته و عمر بسیار بالایی در برابر نفوذ آب و حلال های مشابه را دارا میباشد.

🔵 اموزش نگهداری از صفحات کورین :

♻️ نگهداری از صفحات کورین یکی از موارد مهم در استفاده از این کالای گران قیمت برای اشپزخانه است که با رعایت فقط چند مورد میتوانید عمر صفحات کورین را افزایش دهید.

♻️ از قرار دادن اجسام داغ بصورت مستقیم برروی صفحات کورین خودداری نمایید.از کشیدن اجسام تیز به روی انها خودداری نمایید.اجازه ندهید ضربات محکم به گوشه های کورین وارد شوداز ایستادن برروی صفحه کورین برای نصب وسایل چون هود یا پرده در اشپزخانه جدا خودداری نمایید ، مگر اینکه پایتان را در محل اتصال دو کابینت قراردهید که در اثر فشار نشکند.

🔵 کوارتز چیست؟

♻️ کوارتز سنگی است ترکیبی که ماده اصلی تشکیل دهنده سنگ کوارتز سیلیس (کوارتز) می باشد که این ماده معدنی یکی از سختترین مواد معدنی طبیعی با درجه سختی 9 است. دیگر مواد تشکیل دهنده سنگ کوارتز، رزین و پودر سنگ است.

♻️ در سنگ کوارتز به علت فاقد بودن هر گونه خلل و فرج , هیچ گونه رشد باکتری و میکروب را نخواهیم داشت بدین دلیل،صفحات کوارتز را آنتی باکتریال می نامند .

♻️ وزن کم و مقاومت بالای کوارتز از دیگر مزایای سنگ مهندسی کوارتز است. در صورت استفاده از ذرات شیشه , آئینه , سنگ های زینتی و صدف در سنگ کوارتز می توان زیبایی و جذابیت خاصی به آنها داد و به سادگی در مکان های مختلف با طراحی های خاص از سنگ کوارتز استفاده نمود .

♻️ کانترتاپ آشپزخانه در حقیقت میزکار خانم های خانه است از اینرو مقاومت به خراش از جمله مهم ترین مواردی است که می بایست در طراحی یک آشپزخانه مدرن مد نظر قرار گیرد.شما به سادگی می توانید از چاقو جهت برش بر روی این صفحه کابینت کوارتز استفاده نمائید.وجود 93% کوارتز در صفحات ساخت ما منجر به این گشته است که کوارتز نسبت به خراش مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

♻️ صفحه کوارتز سطوحی ضد باکتری می باشند.بدین معنا که کوارتز نفوذ ناپذیر بوده و فاقد هر گونه خلل و فرج جهت ورود و رشد باکتری می باشند. از اینرو سنگ کوارتز در کلیه محیط هایی که اهمیت عدم وجود میکروب احساس می گردد. چون هتل ها , سالن های غذاخوری , آشپزخانه ها , سرویس های بهداشتی و مراکز تجاری پر تردد توصیه می شود.

به مدیریت : صدیقی

شماره های تماس:
۰۹۱۲۰۲۰۴۸۳۷
۰۹۳۹۴۲۱۹۶۶۲

 

 

اجرای کارشهمیرزاد

 

اجرای کار تهران،بلوار فردوسی

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
اجرای کارتهران. سعادت آباد کدورق ۶۱۴ کوارتز کاینداستون مشتری عزیز آقای محمدی۱۴۰۱.۴.۲۸
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
پروژه کار سمنان تاریخ ۱۴۰۱/۴/۴

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
اجرای کار بندرعباس
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
اجرای کار بندرعباس
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
پروژه های جدید انجام شده در تهران،ازادگان و در سمنان
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
پروژه کار تهران

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

پروژه کار سمنان

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

اجرای کار در تهران، ولیعصر مشتری عزیز آقای نورمحمدی کد ورق Soo8 برند ال جی ۱۴۰۰,۱۰,۱

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

 

 

کورین و کوارتز , سنگ‌ , دکوراسیون داخلی , تجهیزات دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی , دکوراسیون داخلی داروخانه , سرویسهای بهداشتی وروشویی , کورین و کوارتز نوآوران در تهران  ,