گروه مهندسی صفایی نژاد در کاشان

✳️مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 

💫صرفه جویی در مصرف انرژی 

🔸درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

💫مانع ورود آلودگی 

🔸درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

💫مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف 

🔸این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

💫عایق سر و صدا 

🔸درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

✳️درب اتوماتیک چیست؟

🌟درب اتوماتیک نوعی از انواع درب می‌باشد که برای باز و بسته شدن، به نیروی دست نیاز ندارد و از طریق موتور الکترونیکی و برد الکتریکی، باز و بسته می‌شود.

🌟درب اتوماتیک به دو صورت عمودی و افقی حرکت می‌کند. درب اتوماتیک شیشه ای به صورت افقی حرکت می‌کند و درب‌‌‌های اتوماتیک پارکینگی و حفاظتی، شکل حرکتشان به صورت عمودی است.بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای به صورت عمودی حرکت نمی‌کند، مگر در سیستم‌‌‌های دکوراتیو و نمایشی‌.

🌟بنابراین درب اتوماتیک سبب راحتی کاربرد آن برای اشخاص شده و برای کسانی که از توانایی جسمی‌ضعیفی برخوردارند یا همراه بچه، وارد مکانی می‌شوند، بسیار کاربردی می‌باشد‌. زیرا به صورت اتوماتیک، باز و بسته شده و نیازی به استفاده از دست ندارد.

✳️مزیت های درب اتوماتیک 

🔺از مزیت‌های بارز درب اتوماتیک و جک پارکینگی این است که دیگر نیازی نیست به طور دستی درب را باز و بسته کنید و این عمل به طور اتوماتیک انجام می‌شود. باعث افزایش رفاه و آسایش به ویژه در روزهای سرد و یا بارانی عدم نیاز به ترک خودرو هنگام ورود و خروج که موجب راحتی افراد ساختمان می گردد.

🔺امروزه افراد بیشتر تمایل دارند که کارها به طور اتوماتیک انجام شود و آن‌ها راحتی بیشتری داشته باشند. درب‌های اتوماتیک این راحتی را برای افراد فراهم می کنند. باعث پیش گیری از باز ماندن درب حیات یا پارکینگ با تنظیم زمان بسته شدن خودکار درب

🔺قیمت مناسب درب اتوماتیک و جک پارکینگی است که باعث شده است استقبال خوبی از آن شود. بنابراین تمام افراد می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.

به مدیریت:مصطفی صفایی نژاد

 

گروه مهندسی صفایی نژاد نصب درب و پنجره دوجداره و درب های اتومات در کاشان , گروه مهندسی صفایی نژاد , گروه مهندسی صفایی نژاد در کاشان , نصب درب و پنجره دوجداره در کاشان , هزینه نصب درب و پنجره دوجداره در کاشان , نصب درب های اتومات در کاشان , هزینه نصب درب های اتومات در کاشان , فروش درب و پنجره دوجداره در کاشان , خرید درب و پنجره دوجداره در کاشان , بهترین برند درب و پنجره دوجداره ,