مجری کوارتز و سنگ مارمونایت ایرانیکا دکور در شهرک صنعتی خاوران تهران

✨اجرای صفحات کورین و spl،کوارتز و مارمونایت
🔴کاربرد صفحه کورین چیست؟

❇️از عمده مصارف این نوع سنگ مصنوعی میتوان به مصرف خانگی برای صفحات روی کابینت ها، سرویس های بهداشتی و همچنین دیوارپوش های اماکن مختلف، مجتمع های تجاری ، مراکزبهداشتی، درمانی، هتل،آزمایشگاه ها، رستوران، بانک، فرودگاه و غیره اشاره کرد.

🔴ویژگی‌های کورین

💠تنوع در طرح و رنگ

🔸تنوع در انتخاب به شما این امکان را می دهد تا در محیط مورد نظر هماهنگی لازم را ایجاد نمائید.

💠آنتی باکتریال و بهداشتی

🔸کورین به دلیل نفوذ ناپذیری، عدم جذب آب و امکان اجرای بدون درز از جذب و رشد قارچ ها، باکتری ها و کپک ها جلوگیری کرده و سطحی بهداشتی و پاکیزه به ویژه در سرویس های بهداشتی و غذا خوری فراهم می سازد.

💠دوستدار طبیعت و محیط زیست

🔸کورین یک ماده غیر سمی است که در شرایط عادی و روزمره هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند افزون بر این فرآیند تولید و فرآوری آن در زمره صنایع پاک به شمار می آید.

💠اجرای یکپارچه و بدون درز

🔸ورق کورین پس از نصب، بدون درز و یکپارچه به نظر می رسند. هنگام نصب این فرآورده درز های میان صفحات با مواد هم جنس، هم رنگ و هم بافت آن پر شده و سطحی یکدست ایجاد می گردد.

💠نفوذ ناپذیری و جذب آب صفر

🔸کورین به دلیل شیوه تولید و مواد به کار رفته دارای سطحی یک دست، فشرده و نفوذ ناپذیر بوده و جذب آب آن نزدیک به صفر می باشد. این ویژگی باعث مقاومت و دوام بالای آن نسبت به سنگ طبیعی می گردد.از این رو مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

💠مقاوم در برابر تغییرات دما

🔸صفحه کورین در برابر تغییرات دما و شوک های حرارتی بسیار مقاوم است و دچار ترک خوردگی نمی گردد. تنها در تماس با شعله مستقیم و حرارت بالا، اندکی تغییر رنگ سطحی به وجود می آید که قابل ترمیم است.

💠درخشندگی و صیقل پذیری

🔸سنگ کورین به دلیل شیوه تولید و مواد به کار رفته از درخشندگی فوق العاده و صیقل پذیری بالایی برخوردار است و حس پاکی و زیبایی را منتقل می نماید. تراشیدگی های ناشی از عوامل گوناگون به آسانی با ابزارهای ساده نظیر سنباده نرم برطرف شده و درخشندگی اولیه آن همواره حفظ می شود.

💠قابلیت ترمیم پذیری بالا

🔸چنانچه به هر دلیل آسیبی به سطح کورین وارد شود، نیاز به تعویض و جایگزینی سطح آسیب دیده نیست و آسیب های وارده در محل و با هزینه ای اندک قابل ترمیم و تعمیر می باشد.

💠شکل پذیر برای انواع طراحی

🔸سنگ کورین علی رغم ظاهر سنگ گونه اش، قابلیت خمش، پیچش و ایجاد سطوح منحنی را دارد و به سادگی چوب امکان برش، تراش و ابزار خوری آن به صورت دستی و ماشینی وجود دارد.

🔴ورق یا صفحه SPL چیست؟

اس پی ال بیشتر از همه، با کاربرد صفحه کابینت شناخته‌ شده است. ولی اگه بخوایم یه نگاه جامع‌تری داشته باشیم، اس پی ال در واقع یه ورق مدرن ایتالیایی است که کاربردهای زیادی در فضای داخلی و دکوراسیون خانه و آشپزخانه داره.

پنل SPL در واقع همون نسل جدیدی از ورق‌های HPL هستن که چند سالی است به بازار اومدن. مزایای زیاد، زیبایی، طرح و نقش‌های فوق‌العاده این ورق باعث شهرت و محبوبیت صفحه SPL شده است.

🔴ابعاد و ضخامت ورق SPL

❇️یکی از ورق‌هایی که طول زیادی داره، ورق فشرده spl است. این ورق در طول 420 سانتی متر در بازار وجود داره که باعث زیبایی و یکدست بودن میشه. در واقع یه جورایی میشه گفت به صورت اسلب تولید میشه. عرض ورق اس پی ال معمولا 140 سانتی متر است.

❇️ضخامت این پنل تنوع زیادی نداره و در دو اندازه 3 میل و 12 میل در بازار وجود داره. وجود این دو ضخامت باعث شده که بعضی‌ها از این صفحات، هم برای صفحه کابینت و هم بین کابینتی، همزمان استفاده کنند که زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه میدهد.

به مدیریت:پرهیزکار

 

 

 

 

 

 

 

 

سنگ کورین , اجرای سنگ کوارتز در تهران , مجری صفحات کورین و اس پی ال ایرانیکا دکور در شهرک صنعتی خاوران تهران , صفحات کورین , صفحات اس پی ال , ویژگی های صفحات کورین , ویژگی های صفحات spl , اجرای سنگ مارمونایت در تهران , مجری کوارتز و سنگ مارمونایت ایرانیکا دکور در شهرک صنعتی خاوران تهران , مجموعه ایرانیکا دکور در تهران ,