Address & Contact

Our Address

رشت ، ولکس،خیابان باقرالعلوم ، جنب مسجد مالک اشتر

Telephone

صنایع آلومینیوم و Pvc محبوبی

ساخت انواع درب و پنجره های آلومینیوم و pvc

⚡️مجموعه ما با هدف رعایت اصول مشتری مداری و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و استاندارد با تمام توان با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان آماده همکاری با شما مشتریان عزیز می‌باشد 

هدف ما جلب رضایت شماست

ویژگی‌های مثبت پنجره‌های آلومینیومی‌چیست؟

✳️پنجره‌ دوجداره آلومینیومی‌نسبت به سایر انواع پنجره‌ها برتری‌هایی دارد. پروفیل پنجره‌ دوجداره آلومینیومی‌مانند پنجره یو پی وی سی، شیمیایی نیستند و جزئی از طبیعت به حساب می‌آیند.

✳️آلومینیوم بدون شک قوی‌ترین فلز در دسترس امروز بر روی زمین است. پنجره‌های آلومینیومی‌قادر به نگهداری از پنل‌های شیشه‌ای بزرگ هستند.

✳️همچنین پنجره‌هایی که از جنس پروفیل آلومینیوم تولید می‌شوند، با توجه به ویژگی مقاومت در برابر خوردگی‌شان، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی‌بعد نصب دارند. این نوع پنجره‌های دارای طیف رنگی وسیع و متنوعی هستند و با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آیند.

✳️به علاوه، پروفیل پنجره آلومینیومی‌معمولا قوی و پایدار هستند و قادر به مقاومت در برابر شدیدترین عناصر و تغییرات جوی می‌باشند. این پنجره‌ها دارای انعطاف‌پذیری فراوانی هستند و می‌توان آن‌ها را برای پنجره‌هایی با ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی کرد. همین موضوع باعث محبوب شدن این پروفیل در بین معماران و طراحان ساختمان شده است.

✳️پروفیل‌های آلومینیومی‌برای پنجره‌ها، فریم‌های باریک‌تری در مقایسه با پروفیل‌های UPVC دارند و باعث می‌شوند نور بیشتری از پنجره به خانه وارد شود و این موضوع در زیباسازی و نورگیری فضای داخلی خانه موثر است.

پنجره دوجداره

✳️پنجره دو جداره از ورود سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند و عایق خوبی برای جلوگیری از انتقال دما می‌باشد. این نوع شیشه‌ها علاوه بر منازل در مکان هایی که نیاز به آرامش و آسایش است نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند از جمله بیمارستان‌ها و کتابخانه ها.

مزایای استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی:

✳️ قابلید ضد حریق

✳️ عایق مناسب

✳️ وزن سبک

✳️ سهولت نصب

✳️ عدم تعقیر حالت

✳️ شستشویه اسان

✳️ دوستدار طبیعت

✳️ مقاومت در برابره اسیدی بازی

✳️ درزبندی مناسب

✳️ خاصیت انتی باکتریال

✳️ تنوع شکل و رنگ

✳️دوام طول عمر بالا

 به مدیریت : رسول محبوبی

 

 

 

 

اتاقک شیشه ای برای آشپزخانه مخفی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

پروفیل دوجداره ننترمال
۹۰٪بدون سروصدا

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

انواع تورهای پلیسه ،مگننی،اکاردنی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

صنایع آلومینیوم و Pvc محبوبی در رشت , آلومینیوم  , Pvc , ساخت انواع درب و پنجره های آلومینیوم و pvc در رشت  , صنایع آلومینیوم در رشت , انواع درب و پنجره pvc ,