استیل لوکس 

شماره های تماس:

۰۹۱۲۱۸۳۹۶۳۸

۰۲۱۳۳۶۹۲۴۱۹

کارخانه ی استیل لوکس ، در سال ۱۳۷۵ در زمینه ی طراحی و تولید انواع کتری و قوری و ملزومات استیل ، فعالیت خود را آغاز نمود. هم اکنون این واحد صنعتی ، به یاری خداوند ، به یکی از قطب های تولید انواع ظروف استیل در کشور تبدیل شده است. کیفیت محصولات استیل لوکس ، پیشرفت های زیادی کرده است. فروش تولیدات ما ، در بازار های داخلی و خارجی ، رشد چشمگیری دارد.

در کارخانه ی استیل لوکس ، برای ساخت هر قسمت از محصولات ، مثلا دسته کتری و قوری ها ، یا شیر کتری ، بارها و بارها در طرح ها تجدید نظر و اصلاحیات ، صورت می گیرد تا همانی باشد که مد نظر مشتریان ریزبین و خوش سلیقه است. محصولات استیل لوکس ، جزو جدید ترین مدل های روز و بازار به شمار می آیند.

استفاده از مواد اولیه ی مرغوب ، و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی ،جزو امتیازات تولیدات ماست.

ظاهر زیبای محصولات ما ، به آشپزخانه های شما حس خوشایندی می دهد.تولیدات ما دارای مقاومت بالا در برابر حرارت ، و استحکام کافی هستند.

امید است با توکل بر خداوند ، و عزم راسخ پرسنل مجرب و متعهد ، این مجموعه بتواند گام های بلندی در راستای پیشرفت کشور عزیزمان بردارد.

  • تولید انواع کتری و قوری استیل
  • سماور و پارچ استیل
  • قندان ، سینی استیل و …

مصرف کالای ایرانی ضامن اشتغال فرزندان ایران زمین

به مدیریت:آقای کیانی

شماره فکس:۳۳۶۹۱۷۸۲

 

وب سایت رسمی 

http://sluxk.com

 

 

ظروف استیل , بهترین مارک ظروف استیل , ظروف استیل ترکیه , قیمت ظروف استیل , پخت برنج در قابلمه استیل , ظروف استیل ایرانی , استفاده از ظروف استیل برای اولین بار , طرز استفاده از قابلمه استیل ,