Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی ، کیلومتر ۷ جاده تبریز ، روبروی پمپ بنزین درخشنده

Telephone

صنایع غذایی هولات آرامیس بابانژاد 

صنایع غذایی هولات آرامیس بابانژاد 

?تولید انواع نبات زعفرانی ،ساده و نی دار ?

? عرضه کننده نبات نی دار بسته بندی با قیمتی باور نکردنی و ارزان بهترین و سالم ترین نوع نبات نی دار 

? نبات نی دار نباتی مرغوب و عالی می باشد که در تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند و در رنگ و طعم های مختلفی تولید می شود این محصول یکی از محبوب ترین و جدید ترین نوع نبات محسوب می شود که به دلیل کیفیت بالا به کشورهای مختلفی صادر می‌شود.

? نبات را می‌توان نوعی قند تعریف کرد که از نیشکر تهیه می‌شود. نبات نوعی شیرینی بسیار قدیمی است که توسط ایرانی‌ها و هندی‌ها مصرف می‌شده است. در حال حاضر نبات را در ایران سنبل شادی می‌دانند و در مراسم‌های مختلفی همچون جشن عقد و ازدواج از آن برای تزئین سفره عقد یا هفت سین استفاده می‌کنند. نبات را معمولا به یک نوشیدنی داغ مانند انواع چای مصرف می‌کنند. نبات داغ نیز اصطلاحی است که به ترکیب نبات و آب داغ گفته می‌شود و برای درمان مشکلاتی چون دل درد و نفخ شکم کاربرد دارد. از لحاظ تب سنتی نبات طبعی گرم دارد و برای رفع سردی مزاج می‌توان از آن بهره برد.

صنایع غذایی هولات آرامیس بابانژاد 

??????????????

? انواع مختلف نبات

? شاخه نبات

بلورهای نبات را به دور یک نخ از جنس پنبه تهیه می‌کنند و به آن شاخه نبات می‌گویند.

? نبات چوبی

همانند شاخه نبات تهیه می‌شود با این تفاوت که این بار بلورها به دور یک چوب تشکیل می‌شود. نبات‌های چوبی را می‌توان جز بهداشتی‌ترین نبات‌ها دانست چرا که قابلیت جوشاندن چوب‌ها قبل از مصرف وجود دارد. به ندرت می‌توان این ویژگی را در نبات‌هایی که با نی‌های پلاستیکی ساخته شده‌اند پیدا کرد زیرا این نی‌های پلاستیکی علاوه بر غیر بهداشتی بودن می‌توانند سرطان زا نیز باشند.

? نبات دندانه

نبات دندانه یا نگین نبات با قابلیت شکنندگی بالایی که دارد برای مصرف بسیار راحت و مناسب است. نیازی به خرد کردن یا شکستن آن ندارید و کاملا اماده برای مصرف هستند. همچنین این نبات از لحاظ اقتصادی نیز کاملا مقرون به صرف است.

? نبات مخلوط

این نوع نبات اغلب به شکلی نامنظم در کف و جداره پاتیل‌ها درست می‌شود و به همین علت به صورت فله‌ای روانه بازار می‌شود. تخته شدن این نبات بر اثر غلظت زیاد شیره در کف پاتیل‌ها است.

? پرده نبات

نباتی که بر روی پاتیل‌ها تشکیل می‌شود و نازک و ترتر از نبات‌های دیگر است. این نبات تفاوت چندانی با نبات شاخه‌ای یا چوبی ندارد.

 

صنایع غذایی هولات آرامیس بابانژاد 

مدیریت : مهدی بابانژاد

 

 

 

انواع نبات , طرز تهیه نبات فوری , خط تولید نبات , نبات اصل , طرز تهیه نبات ,