صنایع فرفورژه زینعلی ساخت درب حفاظ پنجره نرده

⚡️ طراحی اجرا فروش انواع گل نرده ، درب حیاط ، پارکینگ و حفاظ درب های ضد سرقت و پیش ساخته

🔻 درب فرفورژه

⚜️ آهن فرفورژه کاربرد بالایی در تولید درب های انواع حفاظ درب و پنجره دارند . فرم دهی های بینظیر ، قیمت مناسب و کیفیت بالایی متریال در جوش پذیری و انعظاف پذیری به ما این موقعیت را میدهد تا تنوع و سفارشی سازی های لازم را آنطور که خود میخواهیم دنبال کنیم . از این رو کلیه درب های نفر رو و درب های پارکینگ و سایر درب ها و دروازه ها میتوانند از آهن فرفورژه تولید شوند . از مهمترین درب های فرفورژه میتوان به درب نفر رو فرفورژه اشاره کرد .

⚜️ درب فرفورژه ساختمان در سایز های مختلف و با توجه به شرایط ساختمان شما ساخته میشوند . در ساختمان هایی که بلا فاصله بعد از باز شدن درب رمپ و پارکینگ منفی دارند ، درب تک لنگه ساختمان یا درب فرفورژه ریلی ( درب فرفورژه تک لنگه) توصیه میشود. تک لنگه بودن درب حیاط فلزی ساختمان که به سمت دیوار مخالف جهت باز میشود فضای کافی را برای راننده به جهت ورود به ساختمان ایجاد میکند .

⚜️ در برخی از ساختمان ها هم با توجه به شکل طراحی درب ساختمان از درب دو لنگه فرفورژه استفاده میشود. فارغ از این که شما درب فرفورژه تک لنگه یا درب فرفورژه دو لنگه را انتخاب می‌کنید طراحان ما قرینه سازی درب فرفورژه ساختمان شما را به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهند .

💠 ویژگیهای نرده حفاظ فرفورژه

✳️حفاظ های نرده ای از نظر متریال بیشتر به حفاظهای فرفورژه ، فولاد کربن و حفاظ های استیل تقسیم میشوند که حفاظ های فرفورژه به دلیل خواص زیر بهترین حفاظ های فلزی بشمار میروند :

🔹جوش پذیری بسیار عالی و در عین حال هزینه جوشکاری CO2 که مقرون بصرفه میباشد
🔹 انعطاف پذیری آهن فرفورژه که بر خلاف فولاد بسیار منعطف میباشد
🔹 شکل پذیری عالی فرفورژه نیز دلیل خوبی برای استفاده تولید نرده حفاظ میباشد
🔹 قیمت متریال فرفورژه نسبت به استیل خیلی ارزانتر است
🔹 از نظر استحکام نیز آهن فرفورژه دست کمی از فولاد نرم ندارد
🔹 قابلیت تولید و مونتاژ گلنرده چدنی و فرفورژه که تنوع بسیار بالایی به نرده ها میبخشد

🔰انواع نرده حفاظ روی دیوار

نرده های فلزی کاربردهای بسیار زیادی دارند . اما کاربردیترین این نرده ها همانطور که در خیابان ها و پروژ] های ساخت و ساز میبینیم نرده های فرفورژه میباشد . نرده های فلزی از جنس فرفورژه آلیاژی بسیار جوش پذیر و انعطاف پذیر میباشد که تنوع تولدی محصول را روز به روز بیشتر میکند .

🔸 چند نمونه از این فرآورده های فرفورژه نرده ای عبارتند از :

⭐️ نرده حفاظ روی دیوار اعم از حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ آبشاری و ….

⭐️ نرده حفاظ دکوراتیو که شامل کلیه نرده هایی میشود که به جای قسمتی از دیوار حریم را محافظت میکند

⭐️ نرده کشی راه پله که در کلیه پروژه های ساختمان سازی از آن استفاده میشود

⭐️ تولید نرده حفاظ مخصوص پیاده رو که در حوالی پل هوایی و مقاطع نصب میشود

⭐️ تولید حفاط نرده جهت حصار کشی باغات و مزارع

⭐️ تولید نرده حفاظ مخصوص استخر ، چاه ها و محیط هایی که نیاز به حفاظت دارند

⭐️ تولید نرده حفاظ فرفورژه جهت حفاظ از آرامگاه ها نسبت به آسیب دیدن

🔴 حفاظ درب فرفورژه

⚡️ از حفاظ درب برای ورودی درب ساختمان ها استفاده می کنند تا از سرقت جلوگیری شود.ساختمان هایی که دارای حفاظ درب و پنجره هستند با سرقت روبرو نمی شوند و ضریب امنیت بالایی دارند.انواع مختلفی از حفاظ ها وجود دارند یکی از آن ها حفاظ فرفورژه می باشد.

⚡️ اصولا از فرفورژه به عنوان حفاظ درب و پنجره ساختمان و همچنین به عنوان حفاظ پله گرد و دکوراسیون داخلی و…. استفاده می‌ کنند.

⚡️ علت استفاده از فرفورژه به عنوان حفاظ این است که آهن آن از دوام بالایی برخوردار است و نگرانی برای تخریب آن وجود ندارد جنس آن ها از استحکام بالایی برخوردار است و در مقابل ضربات و عوامل مختلف مقاوم می باشد و مواد اولیه کاربردی در ساختار آن ها از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار است که در مقابل تغییرات محیطی مثل بارندگی، آفتاب و…مقاوم هستند.

⚡️ حفاظ های فرفورژه قابل رنگ هستند و انواع مختلفی از آن ها در رنگ های مختلف وجود دارد، و دارای مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی هستند.

به مدیریت :آقای زینعلی 

شماره تماس

09112909879

 

 

 

صنایع فرفورژه زینعلی ساخت درب حفاظ پنجره نرده در تنکابن مازندران , صنایع فرفورژه زینعلی , صنایع فرفورژه در تنکابن , ساخت درب در تنکابن , ساخت حفاظ پنجره در تنکابن , حفاظ روی دیوار , نرده حفاظ فرفورژه در تنکابن , فروش انواع گل نرده  , درب حیاط در تنکابن , درب پارکینگ در تنکابن , حفاظ درب های ضد سرقت و پیش ساخته در تنکابن  , صنایع فرفورژه مازندران , نرده حفاظ فرفورژه مازندران , ساخت درب فرفورژه مازندران ,