Address & Contact

Our Address

فارس ، آباده ، طشک ، میدان محمد رسول الله

Telephone

صنایع فلزی بختگان

⚜️ طراحی و ساخت انواع درب های حیاطی ، باغی و پارکینگ آهنی⚜️

⚜️ طراحی و ساخت نسل جدید درب های لیزری⚜️

⚜️ ساخت باربیکیو آهنی مورد استفاده در باغ و ویلا

⚜️ هنر و خلاقیت همچنین کیفیت و رضایت مشتری از اهداف ماست⚜️

 

صنایع فلزی بختگان

⚜️ پذیرش سفارش از سراسر کشور

✳️ درب حیاط یا درب فلزی از جمله اجزای اصلی ورودی پارکینگ ساختمان می باشد که در حیاط هم در زیبایی ظاهر ساختمان تأثیر داشته و هم امنیت ساختمان را برقرار می‌کند. درب‌ پارکینگ فلزی که برای پارکینگ و حیاط ساختمان‌ها ساخته می‌شوند، هم در طرح‌های متنوعی ساخته می‌شوند و هم قابلیت رنگ‌پذیری دارند که این دو مورد، می‌تواند بر زیباسازی ظاهر کلی ساختمان کمک شایانی کند.

✳️ درب حیاط آهنی ساده و شیک و درب فلزی فرفورژه ویلا در طرح های مختلف با توجه به مدل ساختمان و ویلا بصورت تک لنگه و دولنگه و همچنین سه لنگه تولید می گردند. درب فلزی یکی از سبک های رایج برای ساخت درب حیاط ساده و شیک ساختمان های ویلایی و حتی درب آپارتمانی ماشین رو است. درب ویلایی و درب پارکینگ جزء اولین بخش های از نمای ساختمان هستند که در نگاه اول هر شخصی درب ورودی دیده می شود به همین خاطر در انتخاب یک درب ویلایی و درب پارکینگی بصورت فرفورژه یا ساده میبایست دقت لازم را به خرج داد .

صنایع فلزی بختگان

✳️ درب آهنی اولین قسمت نمای هر ساختمان است که خرید درب حیاط ساده و شیک می تواند جلوه لوکس بودن را به ساختمان و ویلا بدهد. اهمیت دروازه ماشین رو هر ساختمان در معماری و ساختمان سازی امری غیر قابل انکار است. درب فلزی هر خانه نمادی از سلیقه، بهره وری و ذوق سازنده آن خواهد بود. انتخاب صحیح درب ورودی باغ و ویلا برای ساختمان و خانه‌یتان بر روی دیدگاه ساکنان و مهمانان خانه تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت.

✳️ ساخت مدل های درب حیاط از آن درسته از درب‌ هایی است که علاوه بر بالا بردن امنیت ساختمان نقش بسیار مهمی در افزایش زیبایی نمای ساختمان دارد. اغلب درب فلزی لوکس در خارج از ساختمان قرار گرفته و بخش زیادی از نمای بیرونی ساختمان را به خود اختصاص می‌دهد. هارمونی رنگ و طرح بین درب پارکینگ، درب ورودی ساختمان، پنجره‌ها و نمای ساختمان بسیار مهم و با اهمیت است. اکثر افراد برای در و پنجره‌های ساختمان از یک رنگ و طرح استفاده می‌کنند که انتخاب کم ریسک و مناسبی است.

مدیریت : حاجتمند

 

 

 

 

درب باغی , درب حیاطی مدرن , درب باغی ساده , قیمت درب باغی , درب ویلایی ساده , درب باغ قدیمی ,