صنایع چوبی دکوراسیون داخلی و mdf ظریف

✅طراحی و ساخت کلیه لوازم چوبی mdf

✅ساخت کمد دیواری و کابینت روکش ممبران و پارتیشن

✅ساخت انواع درب و اجرای دکوراسیون داخلی

✅با کادری مجرب و حرفه ای و سابقه کار بالا

✅ کابینت ها با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

✅کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی و البته زیبا تبدیل کنند. اما در حال حاضر کابینت ها تنوع بسیار زیادی از نظر جنس پیدا کردند و در انواع مختلف چوبی و فلزی ساخته می شوند. ولی انتخاب کننده نهایی برای خرید کابینت ها شما هستید و شما تصمیم می گیرید که از کدام کابینت برای منزل خود استفاده کنید.

✅کابینت چوبی

?چوب ها از قدیمی ترین و محبوب ترین متریال های سازنده کابینت های آشپزخانه به حساب می آیند. این کابینت ها با توجه به ترکیبات و نوع ساخت انواع کابینت های MDF، روکش چوبی، تمام چوب، PVC، ممبران و هایگلاس را شامل می شوند. بیشتر این چوب های بکار رفته در ساختار این کابینت ها راش، افرا، گردو، بلوط، خرده چوب، چوب مصنوعی، صنوبر، انجیلی و درخت گلابی می باشند.

به مدیریت:مهدی بنای عباسی

شماره تماس:
۰۹۱۵۳۳۵۳۱۸۹
۰۹۰۳۳۳۵۳۱۸۹

 

 

 

کمد دیواری لترون

میز آرایشگاه

کابینت

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری هایگلاس

کمد دیواری تخواب شو

کمد دیواری

صنایع چوبی , تولید کمددیواری , تولید کابینت , تولید کمد دیواری در خراسان جنوبی ,  کابینت mdf ,  سرویس عروس ,  خدمات چوبی ساختمان ,  دکوراسیون داخلی ,  کابینت با روکش ممبران ,  صنایع چوبی در خراسان جنوبی , صنایع چوبی و دکوراسیون داخلی ظریف در خراسان جنوبی ,