Address & Contact

Our Address

تهران،اسلامشهر،شهرک واران،خیابان ولیعصر،جنب باشگاه باران مهر

Telephone

تولید و پخش درب های ضد سرقت و درب های داخلی

? تولید و پخش انواع درب ضد سرقت و درب داخلی با بهترین کیفیت

? در هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

?جنس چهارچوب درب ضد سرقت : که باید فلز به کار رفته در آن از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و محل اتصال ورق ها جوش کاری مناسبی داشته باشند و بهتر است از جوش co2 برای جوشکاری استفاده شده باشد.

?ضخامت چهارچوب: ضخامت چهارچوب باید ۱٫۵ میلی متر باشد و یا بالاتر از آن

?جنس لولا: از موارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمود زیرا لنگه درب بر روی این لولا ها میچرخد و باید بتواند به آسانی وزن درب را تحمل کند که اگر جنس لولا ها نامرغوب و تعداد لولا ها کم باشد پس از گذشت مدتی درب از حالت تنظیم و رگلاژی خارج میشود که بهترین حالت استفاده از ۳ عدد لولا و همچنین استفاده از لولای بلبرینگ دار است.

?جنس لایه: درست است که طرح لایه درب به صورت سلیقه ای بوده اما توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که جنس لایه باید متناسب با محل استفاده انتخاب شود به طور مثال جنس ام دی اف از زیبایی و براقیت بیشتری نسبت به جنس ملامینه و پی وی سی برخوردار است اما در مقابل خط و خش و نور آفتاب دارای استحکام کمتری می باشد .

?فضای داخلی: باید به فضای داخلی بین دو طرف درب دقت نمود که باید از ورقی فولادی تشکیل شده باشد و اگر داخل درب خالی از ورق فولادی باشد در حقیقت شما یک درب معمولی در ابعاد بزرگتر خریداری کرده اید البته با پرداخت هزینه یک درب ضد سرقت!

?روکش درب ضد سرقت: روکش درب ضد سرقت در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که از آنها می توان به روکش هاس ایتالیایی، اروپایی، آمریکایی، چینی، ترکیه ای و ایرانی اشاره کرد که به واسطه سابقه خوبی که دارند از بهترین کشور های سازنده می باشند.

?ورق و آهن آلات مورد استفاده در درب:درب های ضد سرقت از استحکام و مقاومت بالایی در برابر صدا و حرارت دارا می باشد و تمامی این ها به خاطر ابزار و وسایلی است که در این درب ها به کار برده شده است. در درب های ضد سرقت از رشته آهن پروفیل باید استفاده شود

?قفل و یراق:قفل و یراق ها همگی باید از مرغوب ترین ها باشند و در غیر این صورت تمامی امنیتی که برای درب شما به کار رفته است هیچ خواهد بود! پس انتخاب یک قفل و یراق خوب از مهمترین ویژگی های یک درب ضد سرقت است.

به مدیریت:پیمان نعمتی

 

 

درب , درب ضد سرقت , انواع درب ضد سرقت , درب داخلی , صنایع چوبی پدر در اسلامشهر تهران , تولید و پخش درب های داخلی و ضد سرقت در کرج , قیمت انواع درب ضد سرقت , صنایع چوبی در کرج , ویژگی های یک درب ضد سرقت مناسب ,